Stine Kirsch Warlo

Stasjonsgata 53 3300 Hokksund
Stine Kirsch Warlo er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Stine Kirsch Warlo

Tilgjengelig, trygg

Hun kjenner pasientene sine godt, det er lett å åpne seg for henne og hun forklarer enkelt og forståelig. Full kontroll og følger deg hele veien. Føler at jeg har fått hjelpen jeg trenger når jeg har vært der.

Engasjert og meget behjelpelig

Her får du den hjelpen du trenger :) veldig fornøyd! Fikk rask time og god hjelp. Anbefales som fastlege.

dårlig tid og lang ventetid

Stine er hyggelig, lett å prate med og dykitg. Men det hjelper lite når det er flere ukers ventetid og kjempelang tid å vente når man møter opp til time. Altfor mange pasienter på kort tid. Stine vil bare ha flest mulig pasienter på kort tid og man rekker så vidt å bli tatt inn før man må ut igjen.

Stine er ubeskrivelig lege. Det beste som har hent min familie.

Stine er en lege av meget høy kaliber. Har hatt henne som fastlege siden 1999 tror jeg, og kommer aldri til å bytte. Hun har en vanvittig forståelse og omtanke for sine pasienter. Det finnes ikke maken til tilgjengelig, blid om omsorgsfull lege. Jeg er selv rammet av en alvorlig sykdom, og HVER dag etter jeg fikk diagnosen har hun kontaktet meg, enten via sms, telefon eller besøk hjemme hos oss. Jeg har vær i 6 mnd. Selv 1. juledag kom hun til meg for jeg var skikkelig dårlig, og var hos meg i 2,5 timer. Hun er ubeskrivelig blid, positiv og ingen stopper Stine når ting ikke funker som det skal. Alt skal opp og inn på skinner. Jeg og familien har enorm mye å takke Stine for. Jeg kunne sitte i timesvis å skrevet om denne fantastiske personen. Det skulle vært flere som Stine, men DET finnes ikke mener jeg. Jeg og fam. er kjempeglad og kjempefornøyd med Stine. Jeg er kjempeglad for at Stine tok meg inn da jeg valgte fastlege.

Makan til service må en lete lenge etter...

Stasjonsgata legekontor må være Norges absolutt beste legekontor. De er alltid tilgjengelig og strekker seg langt for å hjelpe alle som trenger dem. Hva gjør det å vente litt ekstra lenge på venteværelset iblant når du vet at det er fordi alle er velkommen, alltid. Stine er flink, empatisk, lyttende, rask, seriøs, varm og medmenneskelig!