Stine Kirsch Warlo

Stasjonsgata Legekontor

1997

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Stasjonsgata Legekontor
Stasjonsgata 53 3300 Hokksund
Tlf: 32 25 06 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stine Kirsch Warlo er en av 14 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Stine Kirsch Warlo

Psykisk lidelse

Kan ikke noe om dette temaet denne legen. Hun prater så mye at man ikke får sagt det man kom for. Akutte kriser psykisk kan hun ikke noe om, gjelder det en virkelig sykdom, som akutte ryggsmerter er hun flink. Kan sitte hos henne når en har følelsen av at hele livet raser sammen, òg få beskjed om å skjerpe seg. Så lenge hun har henvist pasienten videre til f.eks psykolog, så er jobben ferdig. Selv om psykologen ikke har time ledig måneder frem i tid. Tilsynelatende lytter hun litt de gangene hun ikke snakker selv, men på slutt av timen, som varer maks 10 minutter, forstår man at hun ikke har hørt et ord. Det er ikke ofte en får sagt noe heller, hun tror tydeligvis at det hjelper pas. at hun snakker om hvor frisk en har vært over lang tid. Hun skjønner ikke at en som har en psykisk lidelse har det hele tiden. På slutten av timen, etter 10 minutter, får en ofte beskjed om å ta seg sammen, men, klistrer på seg et smil, og hade hade. Som regel føler en seg verre etter en time hos denne legen.

Tilgjengelig, trygg

Hun kjenner pasientene sine godt, det er lett å åpne seg for henne og hun forklarer enkelt og forståelig. Full kontroll og følger deg hele veien. Føler at jeg har fått hjelpen jeg trenger når jeg har vært der.

Engasjert og meget behjelpelig

Her får du den hjelpen du trenger :) veldig fornøyd! Fikk rask time og god hjelp. Anbefales som fastlege.

dårlig tid og lang ventetid

Stine er hyggelig, lett å prate med og dykitg. Men det hjelper lite når det er flere ukers ventetid og kjempelang tid å vente når man møter opp til time. Altfor mange pasienter på kort tid. Stine vil bare ha flest mulig pasienter på kort tid og man rekker så vidt å bli tatt inn før man må ut igjen.

Stine er ubeskrivelig lege. Det beste som har hent min familie.

Stine er en lege av meget høy kaliber. Har hatt henne som fastlege siden 1999 tror jeg, og kommer aldri til å bytte. Hun har en vanvittig forståelse og omtanke for sine pasienter. Det finnes ikke maken til tilgjengelig, blid om omsorgsfull lege. Jeg er selv rammet av en alvorlig sykdom, og HVER dag etter jeg fikk diagnosen har hun kontaktet meg, enten via sms, telefon eller besøk hjemme hos oss. Jeg har vær i 6 mnd. Selv 1. juledag kom hun til meg for jeg var skikkelig dårlig, og var hos meg i 2,5 timer. Hun er ubeskrivelig blid, positiv og ingen stopper Stine når ting ikke funker som det skal. Alt skal opp og inn på skinner. Jeg og familien har enorm mye å takke Stine for. Jeg kunne sitte i timesvis å skrevet om denne fantastiske personen. Det skulle vært flere som Stine, men DET finnes ikke mener jeg. Jeg og fam. er kjempeglad og kjempefornøyd med Stine. Jeg er kjempeglad for at Stine tok meg inn da jeg valgte fastlege.

Makan til service må en lete lenge etter...

Stasjonsgata legekontor må være Norges absolutt beste legekontor. De er alltid tilgjengelig og strekker seg langt for å hjelpe alle som trenger dem. Hva gjør det å vente litt ekstra lenge på venteværelset iblant når du vet at det er fordi alle er velkommen, alltid. Stine er flink, empatisk, lyttende, rask, seriøs, varm og medmenneskelig!

Stine har et herlig vesen, er et lyttende og forståelsesfult medmenneske og den beste fastlegen man kan tenke seg!

Jeg har hatt Stine som fastlege i lang tid, og kommer aldri til å bytte! Jeg har selv opplevd alvorlig sykdom i nærmeste familie, og Stine var da tilgjengelig til alle døgnets tider; trøstet, ga håp, hadde effektiv og god kommunikasjon med sykehuset og svarte på alle mine spørsmål som dukket opp underveis. De som føler seg på samlebånd er heldige fordi de er friske, alvorlige syke får endeløs tid og super oppfølging! Takk for at du er den du er Stine!!:)

En lege som gir av seg selv for at pasientene skal få det bra.

Veldig fornøyd. Veldig lett å få kontakt. Dersom det er opptatt på tlf. har de også fått sms-tjeneste som er veldig kjekt. Kan som regel få time på dagen hvis det trengs (må da regne med litt venting). Trur det lengste jeg har måtte vente var 20 min. det var på grunn av tekniske problemer den dagen de begynte med e-resepter.

Resten av personalet er også veldig hyggelige. En gang da Warlo var borte kom jeg inn til Kummen (den andre legen), og det gikk uten problemer.

Kan til tider "gå litt fort i svingene", men dersom jeg er der for noe mer seriøst tar hun seg god nok tid. Hun er veldig nøye med å ta riktige prøver. Får gjerne beskjed om å ta blodprøve hvis det er mer enn et år siden sist, selv om jeg er innom for noe annet.

Kunne ikke hatt bedre lege enn Stine!

Hos Stine får jeg alltid svar på det jeg lurer på, hun er effektiv og dyktig. Har aldri kommet ut derfra uten den beste behandlingen eller løsningen på problemet. Hun er flink til å snakke, forstår hva jeg prøver å si og snakker på godt norsk. Det er ikke alle leger som klarer å forklare uten vanskelig fagspråk. Takk for all hjelp Stine!

Superfornøyd!

Jeg har hatt Stine i mange år og vil ikke bytte. Jeg vet noen føler de er på samlebånd når de er der, men slik har aldri jeg følt det. Jeg oppfatter henne heller som effektiv, men at hun stopper opp og tar seg tid når det virkelig trengs. Hun er flink til å henvise videre i systemet. Jeg har ikke hørt om så mange andre leger som ringer deg opp for å høre hvordan det går etter en tøff periode. Og hvilken annen lege husker navnet på ungene dine? ;)

God lege, med dårlig tid.

Stine er en kjempe flink lege, når hun har tid til å høre etter.
Hun har alt for mange pasienter i forhold til hva hun har tid til virker det som. Hun er kjempe hyggelig, og vet hva hun driver med. Men problemet er at hun ikke har tid til å lytte. Å når fastlegen din ikke kan lytte, kan hun heller ikke hjelpe på den måten som hun burde.

Tryggheten selv

Maken til lege skal du lete lenge etter!!!! Er gjerne kjappere enn systemet når hun skjønner at ting ikke må ta tid!! Alltid tilgjengelig,snill,dyktig i faget og alltid blid!!
Vi føler oss alltid velkomne og går alltid fra legekontoret med den hjelpen vi trengte!
Tusen tusen takk for at dere er der!!

Effektiv og tilgjengelig

Ser overordna utfordringer, henviser alltid når det er nødvendig, har stor tilgjengelighet, hvis det virkelig er behov så blir det brukt nok tid.

:-)

Flink lege, lett å snakke med og er alltid der når jeg trenger hjelp.

Kommer nok aldri til å bytte lege

Stine hjelper til med det som trengs, og dømmer ingen.

Godt kjent

God lege som blir kjent med pasientene sine. Trygg i faget sitt, men er det noe hun er usikker på henviser hun fort videre