Stasjonsgata Legekontor

Telefonnummer32 25 06 9032 25 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsgata 25 3300 Hokksund

Siste vurderinger av Stasjonsgata Legekontor

Dyktig

Lege: Hanne Gudrun Kirsch Warlo Skrevet

Flott og dyktig lege som tar seg tid til deg og strekker seg langt for å hjelpe. Får time raskt og er enkelt å komme i kontakt med.

Blid og engasjert

Lege: Hanne Gudrun Kirsch Warlo Skrevet

Byttet for en stund tilbake fastlege til Hanne og har vært hos henne endel ganger. Hun er alltid blid og positiv. Gir seg aldri. Føler meg veldig ivaretatt og hun er sikker på sin kunnskap, samtidig som hun lytter til hva jeg tenker. Slet mye med ett virus som plutselig dukket opp. Hun tok grep med engang og sendte meg rundt til alle typer undersøkelser for å finne ut mer. Hun ga seg ikke og betrygget meg veldig under denne prosessen. Hun har noe ventetid, men gjør opp for seg med sitt blide vesen og rik på kunnskap.

Psykisk lidelse

Lege: Stine Kirsch Warlo Skrevet

Kan ikke noe om dette temaet denne legen. Hun prater så mye at man ikke får sagt det man kom for. Akutte kriser psykisk kan hun ikke noe om, gjelder det en virkelig sykdom, som akutte ryggsmerter er hun flink. Kan sitte hos henne når en har følelsen av at hele livet raser sammen, òg få beskjed om å skjerpe seg. Så lenge hun har henvist pasienten videre til f.eks psykolog, så er jobben ferdig. Selv om psykologen ikke har time ledig måneder frem i tid. Tilsynelatende lytter hun litt de gangene hun ikke snakker selv, men på slutt av timen, som varer maks 10 minutter, forstår man at hun ikke har hørt et ord. Det er ikke ofte en får sagt noe heller, hun tror tydeligvis at det hjelper pas. at hun snakker om hvor frisk en har vært over lang tid. Hun skjønner ikke at en som har en psykisk lidelse har det hele tiden. På slutten av timen, etter 10 minutter, får en ofte beskjed om å ta seg sammen, men, klistrer på seg et smil, og hade hade. Som regel føler en seg verre etter en time hos denne legen.

Empatisk og engasjert

Lege: Arne Martin Claussen Kummen Skrevet

Vi har kun vært hos denne legen én gang, da fastlegen ikke var tilgjengelig. Vi fikk komme med en gang samme dag. Hyggelig personale på lab og i skranken, som gjorde alt for å vinne tilliten til en, mer enn bare litt skeptisk, fireåring. Legen tok seg god tid til å svare på spørsmål og var flink i kontakten med barnet. Ville ikke nølt med å velge han som fastlege.

Tilgjengelig, trygg

Lege: Stine Kirsch Warlo Skrevet

Hun kjenner pasientene sine godt, det er lett å åpne seg for henne og hun forklarer enkelt og forståelig. Full kontroll og følger deg hele veien. Føler at jeg har fått hjelpen jeg trenger når jeg har vært der.