Stasjonsgata Legekontor

Stasjonsgata 25 3300 Hokksund

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonsgata Legekontor

Fantastisk lehe

Lege: Stine Kirsch Warlo Skrevet

Tar seg bestandig tid og har åpen dør om det er noe.
Kommer på hjemmebesøk under pandemien, og hun bryr seg på ekte, også den mest positive person jeg kjenner, brukt henne som fastlege i over 20 år og ville aldri byttet.

Kunnskapsrik og dyktig lege

Lege: Hanne Gudrun Kirsch Warlo Skrevet

Denne legen kan det meste. Og det hun ikke kan, lærer hun seg kjapt. Hanne er en utrolig dyktig og kunnskapsrik lege. Hun er trygg, lyttende og nysgjerrig. Hun tar seg alltid tid og tar ingenting for gitt. Hun sjekker alt nøye og er sikker på sin kunnskap. Aldri har jeg vært borti en lege som strekker seg så langt for pasientene sine. Hun har ventetid, men jeg ville ikke gått til noen andre.

Kunnskapsrik

Lege: Louise Henriette Kleven Skrevet

Den best legen jeg har hvert hos noen gang. Her føler du deg virkelig ivaretatt..behagelig men allikevel ikke redd for å prøve nye ting. Heilt topp 🤩

Dyktig

Lege: Hanne Gudrun Kirsch Warlo Skrevet

Flott og dyktig lege som tar seg tid til deg og strekker seg langt for å hjelpe. Får time raskt og er enkelt å komme i kontakt med.

Tilgjengelig, trygg

Lege: Stine Kirsch Warlo Skrevet

Hun kjenner pasientene sine godt, det er lett å åpne seg for henne og hun forklarer enkelt og forståelig. Full kontroll og følger deg hele veien. Føler at jeg har fått hjelpen jeg trenger når jeg har vært der.