Tore Olai Høghjelle

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 62 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1992)

Ledige plasser

28 av 1700
Bytt fastlege

Bytte til Tore Olai Høghjelle?

Bytte av fastlege gjøres på helsenorge.no. Klikk på knappen under for å gå til Tore Olai Høghjelle's oppføring der.

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Vinterbro Legesenter Telefonnummer 466 83 740 466 83 7 ...
Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro
Tore Olai Høghjelle er en av 15 fastleger i Ås

Brukernes vurderinger

Om vurderingene

Om vurderingene

Legelisten publiserer vurderinger skrevet av pasienter og, i noen tilfeller, deres pårørende.

Alle vurderinger blir moderert for å sikre kvaliteten i det som blir publisert. Vurderinger som er i tråd med våre retningslinjer blir publisert, i motsatt fall blir de avvist. Brukere mottar varsel om vurderingen deres blir publisert eller avvist. Hvis den blir avvist angis, som hovedregel, årsak til avvisningen.

Vurderinger vises i kronologisk rekkefølge. De nyeste vurderingene vises øverst. Gjennomsnittlig skår for behandlere og klinikker beregnes som et vanlig gjennomsnitt der alle vurderinger vektes likt. Kun publiserte vurderinger medregnes i gjennomsnittet.

Noen klinikker og behandlere kjøper tjenester av Legelisten, for eksempel Premium Profil. Slike avtaler mellom klinikker, behandlere og Legelisten påvirker ikke om vurderinger blir publisert eller avvist.

Mer informasjon om vurderinger kan finnes på siden Ofte stilte spørsmål.

Samlet vurdering
(42)
42 vurderinger
Tilgjengelighet
(32)
32 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(32)
32 vurderinger
Service
(32)
32 vurderinger

Siste vurderinger av Tore Olai Høghjelle

Får time samme dag

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen tok meg inn i mellom og hjalp meg samme dag selv om jeg egentlig
ikke hadde time. Etter det byttet jeg til han. Jeg får gjort blodprøver,
å blir henvist når det trenges. Ofte når jeg har bestillt timer har det
vært kort ventetid. Sånn har det vært i alle år. Kan være litt venting
på telefonen, men jeg vet jo at det ikke er beste tidspunkt å ringe på
mandags formiddag, så for meg går det fint.

Hyggelig, dessverre lite våkent blikk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Også helsestasjonslege. Viste null årvåkenhet/innsikt ved alvorlige problemer etter førstegangsfødsel. Har blitt boikottet av oss i ettertid.