Vinterbro Legesenter

Telefonnummer466 83 740466 83 7 ...
Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro

Siste vurderinger av behandlere ved Vinterbro Legesenter

Sjeldent tilgjengelig

Lege: Audun Zapffe Skrevet

Det å få time hos Audun er like vanskelig som å vinne i lotto. Det står stor respekt til de som orker å ha en så utilgjengelig lege.

Hyggelig resepsjonist da..

Flink og trygg lege som passer på pasientene sine!

Lege: Audun Zapffe Skrevet

Familie lege, min mor, jeg, mannen og barna bruker legen, vi er veldig fornøyd alle sammen. Legen lytter og tar det vi sier seriøst. Henviser og tar ting videre ved behov. Lang ventetid på ordinær time, men er det noe prekært ordnes legetime på dagen av den supre legesekretæren, enten på telefon/sms.

Lite tilgjengelig på alle måter

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Alt fra legekontorets nettside, håpløst bookingsystem til legens faktiske tilstedeværelse både med tanke på åpningstider og under faktiske konsultasjoner. Her har man gått så langt det er mulig å gå for å distansere seg fra sine pasienter/brukere.
Her kan det aller meste forbedres, og legen er beklageligvis ikke en fastlege du kan basere deg på. Litt synd da selve plasseringen på legekontoret er gunstig (Vinterbrosenteret).

Grundig, trygg, kunnskapsrik, saklig, tilgjengelig, serviceminded

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Moderne lege som holder både pasient og seg selv oppdatert. Prioriterer og bruker tiden godt, sjelden ventetid ved konsultasjon. Flink til å bruke e-konsultasjon og dermed godt tilgjengelig. Hyggelig, men saklig og lite utenomsnakk. Finner gode løsninger. Faglig sterk, har tillit til hans vurderinger. Flink til å henvise til spesialist når det er nødvendig. Anbefales.

Ikke bra

Lege: Audun Zapffe Skrevet

Fikk noen røde svar på blodprøve, legen likte ikke at jeg spurte om hans vurdering på det. Påsto det ikke var vanlig at pasient kunne spørre om slikt. Rett og slett merkelig opplevelse. Om du er passiv mottaker av info, så er han nok flink, men har du ett eget spørsmål, eller er av typen som liker tenke/følge med selv, for all del, ikke spør, det blir ikke godt mottatt.