Vinterbro Legesenter

Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro

Siste vurderinger av behandlere ved Vinterbro Legesenter

Flink og trygg lege som passer på pasientene sine!

Lege: Audun Zapffe Skrevet

Familie lege, min mor, jeg, mannen og barna bruker legen, vi er veldig fornøyd alle sammen. Legen lytter og tar det vi sier seriøst. Henviser og tar ting videre ved behov. Lang ventetid på ordinær time, men er det noe prekært ordnes legetime på dagen av den supre legesekretæren, enten på telefon/sms.

Lite tilgjengelig på alle måter

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Alt fra legekontorets nettside, håpløst bookingsystem til legens faktiske tilstedeværelse både med tanke på åpningstider og under faktiske konsultasjoner. Her har man gått så langt det er mulig å gå for å distansere seg fra sine pasienter/brukere.
Her kan det aller meste forbedres, og legen er beklageligvis ikke en fastlege du kan basere deg på. Litt synd da selve plasseringen på legekontoret er gunstig (Vinterbrosenteret).

Grundig, trygg, kunnskapsrik, saklig, tilgjengelig, serviceminded

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Moderne lege som holder både pasient og seg selv oppdatert. Prioriterer og bruker tiden godt, sjelden ventetid ved konsultasjon. Flink til å bruke e-konsultasjon og dermed godt tilgjengelig. Hyggelig, men saklig og lite utenomsnakk. Finner gode løsninger. Faglig sterk, har tillit til hans vurderinger. Flink til å henvise til spesialist når det er nødvendig. Anbefales.

Ikke bra

Lege: Audun Zapffe Skrevet

Fikk noen røde svar på blodprøve, legen likte ikke at jeg spurte om hans vurdering på det. Påsto det ikke var vanlig at pasient kunne spørre om slikt. Rett og slett merkelig opplevelse. Om du er passiv mottaker av info, så er han nok flink, men har du ett eget spørsmål, eller er av typen som liker tenke/følge med selv, for all del, ikke spør, det blir ikke godt mottatt.

Dyktig lege.

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Fantastisk dyktig lege med masse erfaringer og kunnskaper. Jeg slet med klør i leggen og kroppen i snart 10 år, starte fra oktober til slutten av april, verre i mensen perioden. Start å klø kl.18-19 og 02-03 om morgen. Når det er verst jeg tør ikke å legge meg, som 10.000 maur spise under huden, brukt en gang gaffel til å klør til jeg blø,min tidligere fastlege tok allergi tester, brukte alle slag allergi piller, ingenting hjalp, jeg beskriver med som en sunn og flott 50 åring, bruker ingen medikamenter, kun allergi piller når klør starte, jeg jobber i skjønnhet bransjen,
Smurte meg hverdag nøye og passe godt på huden min. Tore Olai tok Norge største allergi tester fant oxo ingenting, klør skjer bare i Norge. Ikke når jeg er i utlandet. Klør med og uten utslett....jeg ble helt utslitt og gitt opp, tenker jaja jeg skal lever med det....men 3 dager side Tore Olai sa at han vil gi meg kortison sprøyte og det er verdt forsøk sa han, jeg nøler, ( jeg er redd for sprøyte og utrolig følsom for alle bivirkninger av alle slag medikamenter) men valgte å stole på Tore Olai. Rett etter han gitt meg sprøyte, kroppen føler godt og varm spesielt i begge beina, ingen klø på kveld, fikk sovet hele natten våknet uthvilt, det går an å får nytt liv. Fantastisk lege har gitt meg livskvalitet tilbake etter 10 år. Ord er for fattig...evig takknemlig for at du er fantastisk dyktig.