Tore Olai Høghjelle

Vinterbro Legesenter Mann, 52 år

Autorisert1992
Ledige plasser 440 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vinterbro Legesenter

Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro
Tore Olai Høghjelle er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Tore Olai Høghjelle

Det jeg trenger

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Har tar problemene mine på alvor og henviser meg alltid hvis han er i tvil. Har alltid tid til meg og alltid ledige timer til meg, så jeg slipper å bruke legevakta. Virker faglig oppdatert, og har moderne utstyr.

Ikke interessert...

Opplever at legen er mer interessert i dataskjermen enn pasienten. Gir inntrykk av at han ikke hører etter når man prater og er flink til å feie bort problemene man kommer med. Bruker alltid munnbind og har inntrykk av at han helst ikke gjør undersøkelser med mindre det er absolutt nødvendig. Tar seg ikke tid til å forklare dersom man har spørsmål og vil ha deg fortest mulig ut døra igjen. Likevel er det alltid forsinkelser når jeg har time der. Han har sikkert mye faglig kunnskap, men hjelper ikke når man ikke ser pasienten. Er svært misfornøyd.

For lite interessert i pasienten

Ser sjeldent på meg som pasient. Avfeier mitt ønsker om sjekk av det som bekymrer meg, som unødvendig å sjekke. Familien vil bytte fastlege. Denne legen bør man styre unna Ledige plasser forteller litt om hans behandling av pasienter.

Veldig fornøyd :-)

Rask,effektiv og moderne lege. Vært fornøyd i 15 år! Aldri noe tull. Siste årene også enklere å få hjelp gjennom ePortal og online timebestilling. Den løsningen der er bare super! Aldri forsinket! Aldri ventetid på timer. Han har også turnuslege siste årene. Alltid seriøs. Aldri hatt noe å klage på det faglige.

Bra fastlege.

Har tro på han som faglig dyktig. Henviser videre ved behov. Kanskje ikke best på smalltalk, men det er jo heller ikke derfor jeg går til legen. Svarer raskt på e-portal. Jeg syns han virker seriøs.