Tore Olai Høghjelle

Vinterbro Legesenter
Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro
Tore Olai Høghjelle er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Tore Olai Høghjelle

En lege som hjelper deg når det Tengs!

Opplevde en del problemer med å nå han før han fikk e-portalen. Ventet ofte lenge før jeg fikk time, og andre ganger var det ingen personer å få tak i på kontoret der.

Men etter at han fikk e-portal har jeg ingen ting å klage på! Får alltid hjelp og han er veldig flink til å henvise deg videre dersom det er behov for det. Han er ikke en typisk lege som bare kaster ut sykemeldinger, sånn som jeg har fått inntrykk av at en del andre leger er.

Fornøyd med min fastlege.

Setter pris på at det alltid kommer tilbakemelding enten det er resultat av prøver eller undersøkelser. Opplever han som en lege som tar problemer på alvor og henviser videre dersom han mener det er nødvendig.

Sur og uhøflig

Verste legen jeg har vært hos. Har (heldigvis) ikke han som kontaktlege, men ble henvist til han av legevakten. Var der med min 16 år gamle datter. Han var sur og uhøflig mot både henne og meg. Min datter ble så lei seg på grunn av oppførselen hans, at hun gråt etter at vi hadde vært der.

Anbefales på det varmeste!

Denne fastlegen kan jeg anbefale! Han har et behagelig vesen er grundig og jeg føler at jeg er godt ivaretatt han virker interessert og klarer alltid å holde tidsskjemaet, han er ikke
redd for å henvise og har forståelse for meg når jeg trenger en sykemelding. Han har også reddet livet mitt hvert fall en gang, kanskje to. Det sa dem hvert fall på sykehuset. Jeg hadde en vanskelig leversykdom og han nølte ikke med å henvise meg når han var i tvil. Har vært litt frustrert på at han ikke tar i mot timebestillinger på telefonen, men når jeg lærte å bruke internettløsningen var jo det mye bedre egentlig!

Det jeg trenger

Jeg er veldig fornøyd med legen min. Har tar problemene mine på alvor og henviser meg alltid hvis han er i tvil. Har alltid tid til meg og alltid ledige timer til meg, så jeg slipper å bruke legevakta. Virker faglig oppdatert, og har moderne utstyr.