Maya Nikolova Yurukova

Autorisasjon (2005)

Maya Nikolova Yurukova er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Maya Nikolova Yurukova

Hjelpsom,dyktig og ærlig

Meget fornøyd med min fastlege hun er interessert i faget sitt er meget dyktig med barn og voksne. Er ærlig og gjør alt for å hjelpe deg. Hun er et godt menneske(engel) som ser og leser deg. Tusen takk for all hjelp.

Trygg og engasjert

Flink med barn, hører på pasientene sine. Genuint interessert i å finne løsninger.
Ventetiden er kort, akuttimer får man på dagen. Kan kanskje være litt å vente men hun har ikke nok tid til sine pasienter så hun tar seg tid og stresser ikke.

Ærlig, tydelig, profesjonell

Første møte med ny fastlege idag og dette er virkelig en dame etter min smak. Ryddig, dyktig, ærlig (og det er det jo mange som ikke tåler) og genuint interessert i å gjøre pasientens beste.
Fra første sekund opplevde jeg å bli tatt på alvor, bli trodd og at hun hadde ett genuint ønske om mitt beste.

Ikke fornøyd og følte meg til bry

Kom på akutt time. Opplevde henne som veldig bastant og stressende. Som regel oppsøker man ikke lege for moro skyld. Det er på seg selv man kjenner kroppen best. Prøvesvar ble meg formidlet. Sluttkommentaren før jeg gikk var ganske så frekk : "når jeg ser på deg slik du sitter er ikke du i mye bevegelse." Da undersøkelsen var ferdig og jeg gikk ut såret tenkte jeg bortkasta penger og null hjelp. Paracet er alltid løsningen.

Fornøyd

Interessert og dyktig lege. Har høyt tempo og utnytter tiden, men lytter også. Jeg har inntrykk av at hun er praktisk orientert, noe som passer meg utmerket.