Flattum Legesenter DA

Telefonnummer32 17 07 9032 17 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hønengata 70 3515 Hønefoss

Siste vurderinger av Flattum Legesenter DA

Excellent

Lege: Jørn Ossum Skrevet

I was lucky to be seen by Dr Ossum at Legevakten in Hønefoss Sunday. He was all a Good Doctor should be.. knowlegable, personable, efficient and at the same time giving you a sense of having time to listen. He was obviously excellent at his job, giving a thourough examination and gave clear advice. We came away feeling we were in safe hands. And all in perfect English.

Kunnskapsrikt og omtenksom.

Lege: Mathias Madsen Skogli Skrevet

Det merkes at han er opptatt av å løse det en måtte ha av helseproblemer.
Alt i alt en sympatisk og inkluderende fastlege som tar sitt fag alvorlig.
Verdens beste lege, bare synd at han skal slutte på Flattum Legesenter. :(

Behagelig og lett å kommunisere med

Lege: Mathias Madsen Skogli Skrevet

En lege som er villig til å høre på pasienten og faktisk lytter. Er åpen for å prøve en pasients forslag, i mitt tilfelle glukosebelastning som jeg ikke fikk hos min forrige lege. Veldig positivt med disse ungene legene som virker mer opplyst og interesserte i yrket og pasientene.

Trygg, kunnskapsrikt og omtenksom!

Lege: Ljiljana Labus Skrevet

En dyktig lege, som kan mye og er behjelpelig. En lege som hører på meg og ser meg som person og pasient. En omtenksom, sympatisk og gjør sitt beste for bli kjent med sitt pasient.
Henne ønsker jeg å beholde og anbefale til flere som lege!

Erfart lege. God og sikkerhetsmessige

Lege: Jørn Ossum Skrevet

Han er verdans beste lege. Han er så passionabel.Han er aktiv lege og tilgjengelig hele tiden. Tar alltid brukere på første plass. Snakker veldig rolig. Han lytter ,hva bruker sier. Og hjelper samme måte som bruker sier til han. Fra mine øyene han er best lege i hele verden.❤