Flattum Legesenter DA

Hønengata 70 3515 Hønefoss

Siste vurderinger av Flattum Legesenter DA

Opp og ned

Lege: Jørn Ossum Skrevet

Som andre har nevnt, er han opp og ned i humøret og innsatsen. Noen ganger følte jeg med veldig "sett", og andre ganger ikke.
Fullstendig håpløst å ringe for å få time. Her er det kun mail/ SMS som funker!
Ved besøk har jeg selv sett at legesekretærene ignorerer telefonen totalt. Jeg har også tatt det opp med legen, uten at det hjalp. Summen av dette gjorde at jeg byttet lege.

En fantastisk lege

Lege: Marthe Caroline Svensbråten Skrevet

Hun er utrolig kunnskapsrik og behandler pasientene med stor respekt. Hun har en rolig og sympatisk væremåte som gir meg trygghet. Hun er alt i alt en fantastisk lege som jeg håper på å beholde i mange år. Hun kan anbefales på det sterkeste!

Dyktig og hyggelig

Lege: Marthe Caroline Svensbråten Skrevet

Et svært positivt møte med en fastlege. Hun virket veldig dyktig og var flink til å lytte. Jeg følte jeg ble tatt på alvor. Hyggelig var hun også. Slike skulle vi hatt flere av !

Skuffet

Lege: Marthe Caroline Svensbråten Skrevet

Ser hun ingenting på 1 min og 2 sek er du dømt. Snakker du,motargumenterer hun! Ett godt eksempel til at iallfall jeg har fått angst av det norske helsevesen. Hun er gudskjelov ikke fastlegen min.

Excellent

Lege: Jørn Ossum Skrevet

I was lucky to be seen by Dr Ossum at Legevakten in Hønefoss Sunday. He was all a Good Doctor should be.. knowlegable, personable, efficient and at the same time giving you a sense of having time to listen. He was obviously excellent at his job, giving a thourough examination and gave clear advice. We came away feeling we were in safe hands. And all in perfect English.