Maya Nikolova Yurukova

Flattum Legesenter DA Kvinne, 57 år

Autorisert2005
Ledige plasser 3 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Flattum Legesenter DA

Hønengata 70 3515 Hønefoss
Maya Nikolova Yurukova er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Maya Nikolova Yurukova

En av de dårligste legene jeg har vært borti!

Hun tok seg ikke tid til å lytte til de erfaringer jeg har med MIN sykdom som jeg har levd med hele livet mitt, hun var svært påståelig. De rådene og medisinske tilbudene jeg fikk var heller ikke særlig gode. Jeg fikk til slutt beskjed om å bytte fastlege av henne fordi hun ikke ville hjelpe med smertelindring.

Dette er ikke en lege jeg anbefaler om du faktisk har en sykdom som gjør at du ofte må til lege og at du har behov for smertelindring grunnet en smertefull lidelse.

Dyktig

Faglig dyktig og tar seg god tid ved konsultasjon. Jeg har selv høy medisinsk utdannelse og er meget fornøyd! Gjør nødvendige kliniske undersøkelser samt prøvetakinger, og henviser videre ved behov.

En fremragende lege :)

Dyktig på både fag og service. Lyttende og har alltid tid for det pasienten har på hjertet (selv om jeg vet at hun ikke alltid har tid). Tar grundig tak i mine plager.
En virkelig bra lege, som jeg håper aldri slutter ved dette legekontoret!
PS! Jeg har kontakt med denne legen gjennom både jobb og privat, erfaringene er like gode uansett!

Fornøyd

Første gang til fastlege, godt tatt i mot, og hun tok det viktigste(psykiske) problemet mitt meget seriøst (som en lege skal), og refererte meg direkte videre til spesialist.

Hadde et mindre problem med belegg på tunge, som hun tok en prøve av og sendte avgårde i all hast.

Sitter igjen med en følelse av en lege som bryr seg om det som har noe og si, og selv om hun hadde mye hun måtte skrive inn i journalen (jeg var ny), følte jeg hun tok seg god tid til meg.

Betryggende og etter hva jeg ser faglig sterk.

Kan kanskje være noe kjapp i svingene for noen, men for meg var dette passende.

Ingen god barnelege

Hadde med dattera mi til henne. Hun ble veldig redd pga legens bryske væremåte. Ikke god på behandling av barn.