Maya Nikolova Yurukova

Tlf: 32 17 07 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maya Nikolova Yurukova er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Maya Nikolova Yurukova

Ærlig, tydelig, profesjonell

Første møte med ny fastlege idag og dette er virkelig en dame etter min smak. Ryddig, dyktig, ærlig (og det er det jo mange som ikke tåler) og genuint interessert i å gjøre pasientens beste.
Fra første sekund opplevde jeg å bli tatt på alvor, bli trodd og at hun hadde ett genuint ønske om mitt beste.

Ikke fornøyd og følte meg til bry

Kom på akutt time. Opplevde henne som veldig bastant og stressende. Som regel oppsøker man ikke lege for moro skyld. Det er på seg selv man kjenner kroppen best. Prøvesvar ble meg formidlet. Sluttkommentaren før jeg gikk var ganske så frekk : "når jeg ser på deg slik du sitter er ikke du i mye bevegelse." Da undersøkelsen var ferdig og jeg gikk ut såret tenkte jeg bortkasta penger og null hjelp. Paracet er alltid løsningen.

Fornøyd

Interessert og dyktig lege. Har høyt tempo og utnytter tiden, men lytter også. Jeg har inntrykk av at hun er praktisk orientert, noe som passer meg utmerket.

Stressa

Jeg kom på akutt time hos henne. Hun var stresset og hadde sterke meninger om hva som var riktig og galt som ikke samsvarer med det jeg har fått av informasjon tidligere. "Hun tror hun vet best" ikke veldig tiltroende. Men hun skal ha for at hun tok seg tid. Var nemlig matpausen hennes.

En av de dårligste legene jeg har vært borti!

Hun tok seg ikke tid til å lytte til de erfaringer jeg har med MIN sykdom som jeg har levd med hele livet mitt, hun var svært påståelig. De rådene og medisinske tilbudene jeg fikk var heller ikke særlig gode. Jeg fikk til slutt beskjed om å bytte fastlege av henne fordi hun ikke ville hjelpe med smertelindring.

Dette er ikke en lege jeg anbefaler om du faktisk har en sykdom som gjør at du ofte må til lege og at du har behov for smertelindring grunnet en smertefull lidelse.