Maya Nikolova Yurukova

Tlf: 32 17 07 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maya Nikolova Yurukova er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Maya Nikolova Yurukova

Stressa

Jeg kom på akutt time hos henne. Hun var stresset og hadde sterke meninger om hva som var riktig og galt som ikke samsvarer med det jeg har fått av informasjon tidligere. "Hun tror hun vet best" ikke veldig tiltroende. Men hun skal ha for at hun tok seg tid. Var nemlig matpausen hennes.

En av de dårligste legene jeg har vært borti!

Hun tok seg ikke tid til å lytte til de erfaringer jeg har med MIN sykdom som jeg har levd med hele livet mitt, hun var svært påståelig. De rådene og medisinske tilbudene jeg fikk var heller ikke særlig gode. Jeg fikk til slutt beskjed om å bytte fastlege av henne fordi hun ikke ville hjelpe med smertelindring.

Dette er ikke en lege jeg anbefaler om du faktisk har en sykdom som gjør at du ofte må til lege og at du har behov for smertelindring grunnet en smertefull lidelse.

Dyktig

Faglig dyktig og tar seg god tid ved konsultasjon. Jeg har selv høy medisinsk utdannelse og er meget fornøyd! Gjør nødvendige kliniske undersøkelser samt prøvetakinger, og henviser videre ved behov.

En fremragende lege :)

Dyktig på både fag og service. Lyttende og har alltid tid for det pasienten har på hjertet (selv om jeg vet at hun ikke alltid har tid). Tar grundig tak i mine plager.
En virkelig bra lege, som jeg håper aldri slutter ved dette legekontoret!
PS! Jeg har kontakt med denne legen gjennom både jobb og privat, erfaringene er like gode uansett!

Fornøyd

Første gang til fastlege, godt tatt i mot, og hun tok det viktigste(psykiske) problemet mitt meget seriøst (som en lege skal), og refererte meg direkte videre til spesialist.

Hadde et mindre problem med belegg på tunge, som hun tok en prøve av og sendte avgårde i all hast.

Sitter igjen med en følelse av en lege som bryr seg om det som har noe og si, og selv om hun hadde mye hun måtte skrive inn i journalen (jeg var ny), følte jeg hun tok seg god tid til meg.

Betryggende og etter hva jeg ser faglig sterk.

Kan kanskje være noe kjapp i svingene for noen, men for meg var dette passende.

Ingen god barnelege

Hadde med dattera mi til henne. Hun ble veldig redd pga legens bryske væremåte. Ikke god på behandling av barn.

Beste legen noensinne!!!

Kun god ord å si om henne.Nesten alldri i rute tidsmessig.Men det er verd å vente.Hun tar seg tid, setter pasienten i sentrum."Dette skal vi løse, husk jeg er her for deg".hun er tilstede med hele seg.Kan ikke annet enn føle seg godt ivaretatt etter et besøk hos henne.Beste legen noensinne!

Ikke fornøyd

Jeg er ikke fornøyd med denne legen. Hun er en stressende person å være hos og jeg føler hun ikke lytter/ser meg som pasient og det virker som hun bagatelliserer alt, jeg f.eks har hatt problemer med en arm, før jeg i det hele tatt ble undersøkt var svaret kontant, Du har ikke kreft.
Hva i alle dager, er det sånn man sier helt ut av det blå? Jeg trodde kanskje jeg hadde noe senebetennelse eller noe sånt. Man må nesten krangle litt med denne damen her føler jeg. Hun er sikkert dyktig i sitt fag, men jeg har ikke opplevd det. Så hver gang nå, når jeg egentlig burde sjekket meg, tenker jeg bare "du har ikke kreft" Så gir jeg blanke i å gå til legen. Det er min opplevelse av damen.

Den beste legen jeg har hatt

Kjempe fornøyd tar tak i ting synes jeg blir tatt på alvor

Helt lege som vet hva hun gjør

Hun er helt enkelt den beste legen jeg har hatt som vet hva hun gjør,nøler ikke med å henvise deg til spesialist,lytter til det du har og si og jeg har opplevd at hun har ringt på kvelden med prøvesvar hvis hun mener det ikke kan vente,
Hun sier rett ut det hun mener og det synes jeg er helt greit. :)

Helt ok !

Flink på det hun gjør. fant ut at jeg hadde lungebetennelse uten at jeg visste det :) Desverre så føler jeg at jeg må være skikkelig syk for å ta kontakt , hvis ikke kommer det kommentarer.

Arrogant

Svært misfornøyd med denne legen. Bastant, lite lyttende og arrogant.

Dyktig lege når det gjelder det fysiske!

Maya er uten tvil den beste legen jeg har hørt om når det gjelder fysiske problemer/sykdommer! hun har alltid funnet riktig medisin til meg, og forutså på dagen hvor lang sykemelding jeg trengte pga en overbelastet fot. Hun er også glimrende i forhold til småbarns sykdommer!

Det beste er imidlertid det at hun alltid sender oss videre til spesialist hvis hun er usikker. Det liker jeg svært godt! Det gjør at vi som familie føler oss svært godt ivaretatt når det gjelder det fysiske.

(så får det heller stå sin prøve at det psykiske i grunn ikke blir ivaretatt, og at det å være gravid og ha plager med det- så man ikke kan stå oppreist -ikke er noen grunn til sykemelding.. for "det er ikke noen sykdom å være gravid"...)

En hyggelig dame og lege

Flink og hygelig ,du blir i godt humør etter et besøk hos henne.Dessuten er hun
fagelig dyktig, men nøler ikke med å sende pasienten til videre undersøkelser.Hun forklarer med ord som er forståeliig for litt voksne folk.

Ikke fornøyd!

Jeg synes hun ikke tar pasientene sine på alvor, jeg fikk beskjed om å velge mellom å få hjelp til ryggsmerter eller å få en psykolog. For de hun ikke hadde tid til å hjelpe meg. jeg får alltid en følelse av å ikke bli trudd når jeg kommer til henne å at jeg er lat. Jeg har veldig store plager med ryggen min men får ikke den hjelpen jeg trenger. jeg har også et stort behov sor å snakke med noen men ikke noe hjelp å få. Derfor skal jeg bytte lege i håp om å få den hjelpen jeg trenger !

Meget misfornøyd med legen

Absolutt ikke fornøyd med denne legen. Tar ikke pasientene på alvor.

DEn beste legen jeg har hatt

meget pålitelig og flink lege,kan sin legegjerning og nøler ikke med å sende til spesialist eller sykehus.

Ikke fornøyd

Jeg er dessverre ikke fornøyd med denne legen. Hun opplevdes bastant og lite lyttende.
Da jeg hadde egne meninger om diagnose, ble jeg kraftig avfeid. Jeg har dog fått grei hjelp til småproblemer, men med de større diagnosene kom hun til kort.

Topp

Kan ikke bli bedre. Har ringt på kveld med svar på tester.

God lege!

Er fornøyd med hun som lege, har altid blitt tatt på alvor i alle saget. Hun er litt streng sier alt, men på en ordentlig måte.