Maya Nikolova Yurukova

Autorisasjon (2005)

Maya Nikolova Yurukova er en av 30 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Maya Nikolova Yurukova

Fantastisk!

Varm og kunnskapsrik dame. Finner løsninger og tar pasienten på alvor. Lytter og gjør alt hun kan for at pasienten skal ha det best mulig. Ser mennesket og behandler pasienten med respekt. Humoristisk, byr på seg selv. Jeg digger henne!

Anbefaler på det sterkeste.

Dyktig på både fag og service. Veldig fornøyd. En dyktig lege, fremstår som fagorientert og seriøs, veldig effektiv. Utrolig kunnskapsrik og behandler pasientene med stor respekt.

Hjelpsom,dyktig og ærlig

Meget fornøyd med min fastlege hun er interessert i faget sitt er meget dyktig med barn og voksne. Er ærlig og gjør alt for å hjelpe deg. Hun er et godt menneske(engel) som ser og leser deg. Tusen takk for all hjelp.

Trygg og engasjert

Flink med barn, hører på pasientene sine. Genuint interessert i å finne løsninger.
Ventetiden er kort, akuttimer får man på dagen. Kan kanskje være litt å vente men hun har ikke nok tid til sine pasienter så hun tar seg tid og stresser ikke.

Ærlig, tydelig, profesjonell

Første møte med ny fastlege idag og dette er virkelig en dame etter min smak. Ryddig, dyktig, ærlig (og det er det jo mange som ikke tåler) og genuint interessert i å gjøre pasientens beste.
Fra første sekund opplevde jeg å bli tatt på alvor, bli trodd og at hun hadde ett genuint ønske om mitt beste.