Sofia Øien

Legehuset A/S

2003

Legehuset A/S Telefonnummer32 75 58 0032 75 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 16 3300 Hokksund
Sofia Øien er en av 15 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Sofia Øien

Varm, god og interessert

Ny lege for meg. Tok seg god tid og vi hadde en lang prat. Var kunnskapsrik og hadde forslag til behandlinger.

Saklig og hyggelig. Et virkelig fint møte.

Beste legen jeg har hatt !

Jeg har hatt noen gode leger før, men hun er den beste og ikke minst den mest omsorgsfulle legen jeg har hatt i mitt drøyt 50 årige liv ! Verdt å vente på !!

Hører ikke på hva som virkelig blir sagt.

Føler jeg ikke blir hørt. Svarer ikke på det jeg spør om. Virker som hun ikke får meg seg, ikke forstår.
Hun har svar på alt uten og undesøke videre eller sjekke. ikke fornøyd i det hele tatt.

Meget bra lege får god kontalt m henne.

har aldri hatt noe problem m og få tak i henne har brukt legen i mange år.

Uinteressert.. Bryr seg lite..

For personer med psykiske lidelser.. Skygg unna! Før hu hadde permisjon et år gikk det greit. Nå når jeg hadde legetime sist, avslo hu først en forespørsel jeg hadde fått av en overlege.. uten å spørre hvorfor jeg ville ha en undersøkelse. Derpå spurte hu meg hva som hadde skjedd med meg.. Jeg var jo normal sist hu så meg.. Nå var jeg blitt et nervevrak.. Glad jeg ikke var for langt nede til å ta til meg ordene så veldig.. Har hu på opptak på tlf, der hu sier akkurat dette..
Jeg ble fikk diagnosen bipolar i des 2013.. hu hadde null forståelse for min tilstand og ønske om sykemelding.