Legehuset AS

Drammensveien 16 3300 Hokksund

Siste vurderinger av behandlere ved Legehuset AS

Mistrives

Lege: Hassan Elgarh Skrevet

De har ikke vann tilgjengelig,tv og uteområdet ser ikke ut. At de orker å ha det sånn. Kjempe dårlig service, og dårlig energier og vibes. Ventilasjonsanlegget virker heller ikke til å fungere så optimalt. Skuffa!

Uprofesjonelt

Lege: Saqib Shaddiq Skrevet

Dette er den verste legen jeg noen gang har hatt. Du føler deg alltid skyldig for at du trenger hjelp, alltid sur... han gir deg bare noen få minutter. Flere ganger glemte å sette time...useriøst og uprofesjonelt

Hyggelig lege

Lege: Cuma Taymur Skrevet

Jeg synes han ser meg godt. Hører på hva jeg har å si å hjelper meg så godt han kan. Er veldig fornøyd med all den oppfølging jeg har fått i de 4 årene han har vært min fastlege.
Cuma er grundig i sitt arbeide å jeg føler att jeg er heldig som har han som fastlege.

Nøye og effektiv!

Lege: Saqib Shaddiq Skrevet

Saqib er en dyktig og nøye lege som etter mine erfaringer hører på det man som pasient har å si. God på å kommunisere og spør mye, og kan følge opp problemstillinger fra tidligere timer. Blir henvist videre dersom det er den minste tvil om diagnose, og svarer raskt på e-konsultasjon og skriver raskt ut ny resept om noe er feil eller ikke fungerer. Samtidig som han er måteholden med resepter og antibiotika dersom det ikke er nødvendig.

Meget fornøyd.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Magdalena Agnieszka Wilkosz Skrevet

En lege som tar deg alvorlig og er
flink. Og alltid gir tilbakemelding når det er nødvendig. Og er rask til å sende deg videre til spesialist.