Cathrine Abrahamsen

Nøtterøy Legesenter, Fastlegene

2003

Nøtterøy Legesenter Telefonnummer33 35 17 5033 35 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Danholmen 3 3128 Nøtterøy
Cathrine Abrahamsen er en av 5 fastleger i Færder
Fastlegene
Strandparken 3-5 3187 Horten
Cathrine Abrahamsen er en av 22 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Cathrine Abrahamsen

Trygg og lyttende

Fastlege Cathrine Abrahamsen ser pasientene sine. Hun er kunnskapsrik og løsningsorientert, være seg det gjelder fysiske eller psykiske utfordringer.

Trygg og flott fastlege

Min opplevelse hos Cathrine har vært helt fantastisk og det er så trist å måtte bytte lege pga flytting. Hun husker deg, lytter og tar seg god tid. Jeg har fått timer svært raskt. Hun stiller gode spørsmål og følger godt opp. Jeg gruet meg veldig til å sette inn spiral og ta celleprøve ved to forskjellige anledninger, og hun var så flink til å gjøre meg trygg på situasjonen, beroliget meg og forklarte prosessen. Hun er effektiv og kunnskapsrik! Lite ventetid på kontoret, maks 10-15 min. Anbefaler hun virkelig.

Dårlig tid, dårlig lytter

Hun er en lege man ikke får en relasjon til. Det virker altfor som om det er du som er legen og må finne ut hva som feiler deg og ikke hun som lege. Sender deg gjerne videre om det trengs. Hun er ikke en lytter, føler hun sitter å hører på men egentlig vil at du skal gå.

Dårlig tid og lite empatisk

Har grudd meg for å gå til henne som min lege. Føler hun helst ikke vil ha meg som pasient.
Lite forståelse for problemer jeg prøver å ta opp. Ingen hjelp å få for å løse mine plager.
Får alltid beskjed om at ting skal tas opp på neste time, og så neste time.....

Min beste lege

Alltid rolig, vennlig og imøtekommende❤️❤️ Virket interessert og lyttet til mine utfordringer. Avtalte videre undersøkelser. Ringte og purret fordi det tok tid hos andre spesialister. Service innstillt👍