Cathrine Abrahamsen

Autorisasjon (2003)

Tinghauglegene DA Telefonnummer33 38 38 2833 38 38 ...
Hjemsengveien 7B 3140 Nøtterøy
Cathrine Abrahamsen er en av 24 fastleger i Færder

Siste vurderinger av Cathrine Abrahamsen

Kunnskapsrik og trygg

Jeg har bred erfaring med allmennmedisin mikrobiologi og anatomi. Cathrine har vist at hun er trygg i faget, hun har et høyt kunnskapsnivå og riktig oppfølging.

Fantastisk☺️

Beste legen jeg har hatt! Hyggelig og blid, tar deg på alvor, lytter, tenker høyt med deg. Effektiv å hjelpe med hva det skulle være, flink til å følge deg opp. Respektfull og virker som hun genuint liker jobben sin. Dyktig lege og et varmt, veldig hyggelig medmenneske😊

Profesjonell, trygg og dyktig

Cathrine Abrahamsen har vært min fastlege siden hun kom til Nøtterøy legesenter. Abrahamsen er profesjonell og dyktig. Hun er kunnskapsrik og flink til å forklare hva som er feil og videre behandling. Hun er blid og imøtekommende, og tar seg tid til å lytte. Hun er flink til å følge opp og jeg føler meg trygg på at jeg blir godt ivaretatt av henne. Har vært pasient ved Nøtterøy legesenter helt siden det først ble startet når det lå på Teie. Legesenteret oppleves som et profesjonelt, trygt og hyggelig sted å komme til.

Dyktig og engasjert

Faglig svært dyktig som ikke gir seg før man er frisk. Veldig dyktig på oppfølging. Tar pasientens problemer på alvor

Fantastisk!

En fastlege som virkelig lytter og tar deg på alvor. Henviser videre, og tar tak i problemene du måtte ha. Kommer aldri til å bytte fastlege!