Tinghauglegene DA

Tinghaugveien 14 3140 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Tinghauglegene DA

Jeg er fornøyd

Lege: Kjell Øyvin Aarflot Skrevet

Kan være trygg på at han følger regelboka. Men er det mulig han tar feil så er han ikke redd for å rette opp. Det gir trygghet og respekt fra min sin side

Empatisk og dyktig!

Lege: Gerd-Synne Tveito Eidnes Skrevet

God lytter, blir tatt på alvor. Opplever alltid at hun har tid. Ivaretagende. Full tillit! Virker forberedt til timene.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Gerd-Synne Tveito Eidnes Skrevet

Hun er en flink og hyggelig og snill lege. Hun lytter til meg og følger opp med en gang.Hun svarer fort på spørsmål jeg skriver på Pasientsky.Føler meg veldig trygg når jeg er på legebesøk hos henne. Den beste legen jeg har hatt.

Dyktig og empati lege

Lege: Gerd-Synne Tveito Eidnes Skrevet

Jeg har fått ny fastlege og ble gledelig overrasket over å møte en interessert, empatisk kunnskapsfull lege med god tid. Hun anbefales på det varmeste!

Lytter ikke

Lege: Kjell Øyvin Aarflot Skrevet

Jeg har nå byttet fastlege, Jeg har vel vært hos Aarflot to ganger på fire år, begge gangene måtte jeg virkelig argumentere for min sak og begge ganger uten å nå frem. Han er rett og slett ikke interessert. Siste gangen jeg var hos ham ba jeg om to dagers sykemelding og ble behandlet som en kriminell trygdemisbruker. Dette var tre år etter forrige besøk hos ham så jeg har ikke akkurat rent ned dørene der ogi løpet av 42 års arbeidsliv tror jeg at jeg har hatt under 10 sykemeldinger fra lege. Mulig han er dyktig og at han kan hjelpe dersom han fatter interesse. Han har nok også tatt alt for mange pasienter og beregner alt for kort tid pr. pasient.

Legesenteret har et bra system for timebestilling, men det er jo bortkastet når man opplever å ikke få hjelp.

Dette er en Pluss-tjeneste.