Are Austnes

Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Are Austnes er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Are Austnes

Hyggelig, men uengasjert

Jeg har brukt denne fastlegen i mange år. Har vært igjennom store utfordringer i perioder. Likevel sitter jeg igjen etter en time hos han, med en følelse av at han egentlig ikke hører helt etter hva jeg sier. Jeg er ikke en type pasient som renner ned dørene hos legen, de gangene jeg går til legen er det fordi det er prekært. Derfor føles det tungt når jeg føler at jeg stanger i veggen og ikke får den hjelpen jeg trenger. Legen er absolutt hyggelig å snakke med, men jeg merker likevel at han er stresset, sannsynligvis fordi han har for mange pasienter som venter...

Super lege!!

Anbefales!! Han hører når det er noe og tar deg seriøst! Tar seg god tid, og derfor innimellom litt venting! Men det er igrunn bare positivt!

Flink lege, men

Hatt han i mange år, men det tok for mange år med frem og tilbake for hjelpen kom. Lytte mere på pasientene kan være en god ting.

Er ikke alltid lett for en Fastlege når andre leger gjør jobben hans også vanskelig.

Takk for meg.

Svært dyktig og effektiv.

Stor faglig bredde, lytter og henviser til rett innstans når nødvendig. Tenker utenfor boksen. I tillegg er han hyggelig å tillitsvekkende.

Uinteressert.

Sikkert flink faglig, men tar altfor lett på pasientens
Bekymringer:-(
Skal mye til før han gjør noe aktivt.
Liker godt og skrive på pc.