Are Austnes

Tlf: 33 42 68 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Are Austnes er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Are Austnes

Vennlig og kunnskapsrik

Har hatt han i mange år og er fornøyd.
Han virker mindre stresset enn i begynnelsen.
Saklig og med jevnt humør.

Hyggelig, men uengasjert

Jeg har brukt denne fastlegen i mange år. Har vært igjennom store utfordringer i perioder. Likevel sitter jeg igjen etter en time hos han, med en følelse av at han egentlig ikke hører helt etter hva jeg sier. Jeg er ikke en type pasient som renner ned dørene hos legen, de gangene jeg går til legen er det fordi det er prekært. Derfor føles det tungt når jeg føler at jeg stanger i veggen og ikke får den hjelpen jeg trenger. Legen er absolutt hyggelig å snakke med, men jeg merker likevel at han er stresset, sannsynligvis fordi han har for mange pasienter som venter...

Super lege!!

Anbefales!! Han hører når det er noe og tar deg seriøst! Tar seg god tid, og derfor innimellom litt venting! Men det er igrunn bare positivt!

Flink lege, men

Hatt han i mange år, men det tok for mange år med frem og tilbake for hjelpen kom. Lytte mere på pasientene kan være en god ting.

Er ikke alltid lett for en Fastlege når andre leger gjør jobben hans også vanskelig.

Takk for meg.

Svært dyktig og effektiv.

Stor faglig bredde, lytter og henviser til rett innstans når nødvendig. Tenker utenfor boksen. I tillegg er han hyggelig å tillitsvekkende.

Uinteressert.

Sikkert flink faglig, men tar altfor lett på pasientens
Bekymringer:-(
Skal mye til før han gjør noe aktivt.
Liker godt og skrive på pc.

ikke

Ja det ser ut som han lytter og tar deg seriøst, men....han tar litt lett på ting.
Det er ikke alltid hyggelig som er det første og viktigste når man skal ha seg en ny fastlege. Kanskje mer viktig med en som tar ting med alvor og ser på deg som pasient som viktig

den beste

bytta til han i 2009 etter å ha fått et godt inntrykk av ham på legevakta. Han hører på hva du har å si, kunnskapsrik, rolig og vet hva han gjør. og spør alltid om det går greit når han undersøker deg. DEN BESTE legen jeg har vært hos. Men ei av helsesekretærene er litt ujevn på humøret, og en gang jeg skulle bestille time fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk pga smittefare ovenfor dem som jobba der. Hvis de er redd for smitte burde de ikke jobbe på legekontor

Anbefalles

Han har vært legen min siden jeg var 11 år og må desverre forlate han nå på grunn av studier i annen by. Jeg har ikke annet enn gode ord å komme med, så kan på det tryggeste anbefalle han.

Lytter, beroliger, henviser, faglig dyktig og tør å si det som det er.

Christian

Sånn der

Jeg har blandede følelser nå. Blitt lovet å ringt opp igjen, og ikke hørt noen ting. Føler ikke han tar meg seriøst nok, når jeg som pasient må fortelle han hva han skal gjøre. Men han er en man kan prate med, og som kan forstå en. Det skal han ha. Lytter til hva pasienten mener.

En seriøs og kunnskapsrik lege.

Denne legen har vært fastlege for min mor som døde da hun var 90 år, han er fastlege for min far som er 100 år, og han ble min fastlege etter mine erfaringer som ledsager til mine foreldre.

Selv om han har det travelt, bruker han øynene godt. Han oppdaget en ondartet føflekk på leggen min i forbindelse med et legebesøk om en helt annen sak, og min far gleder seg til hver legesjekk for å få en prat med legen sin.

Vår fastlege er så ung at han har fått med seg den siste utviklingen i legevitenskapen, samtidig som han har praktisert lenge nok til å ha god erfaring. Våre beste anbefalinger.

Lege å stole på

Har hatt han i flere år og er fornøyd med hjelpen jeg har fått.

Flink rett og slett

Aldri vanskelig å få time, og han tar seg tid til deg når du kommer. Lyttende og behagelig vesen. Ikke redd for å henvise videre til spesialist. Flink til å se helhet, både fysisk og psykisk helse.

Glad han en forholdsvis ung, så slipper jeg å tenke på å bytte fastlege på 30 år eller noe slikt.

Helt suveren!

Tar seg god tid til pasienten . En god lytter og rådgiver .Tillitsvekkende, slik at man stoler fullt og fast på legens avgjørelser.

Absolutt en lege jeg vil anbefale.

Han tar seg alltid god tid. Følger også opp pasientene hjemme ved behov. Er det noe han ikke har vært borte i før, så leser han seg opp før pasienten kommer. Dyktig nok til å vite når han må sende en pasient videre til spesialister.

En god lege

Tar seg godt tid til pasienten og gjør det som kan gjøres for å gi riktig diagnose og medisin. Ingenting å utsette på han. :)