Are Austnes

Autorisasjon (1998)

Solvang Legesenter Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord
Are Austnes er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Are Austnes

"Det går over av seg selv"

Jeg har hatt Are Austnes i flere år og et gjentagende mønster er at jeg har måttet stå opp for meg selv dersom jeg ønsket videre utredning. I nesten alle tilfeller der jeg har hatt et spesifikt problem så har jeg blitt møtt med en holdning om at jeg forstørrer problemet og at det vil gå over av seg selv. Det har det dessverre ikke gjort!

Jeg har ikke fått gode tiltak eller forbedring i noen av mine langvarige plager gjennom Austnes, til tross for at han ellers var imøtekommende som person og tok seg tid. Gleder meg til å få ny lege.

Fantastisk lege

Har hatt Are som lege i mange år og har alltid blitt tatt på alvor og lyttet til. Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik og dyktig oppfølging

Kjeme fornøyd med fast legen Are, noe mindre fornøyd med enkelte av dem andre legene.

Are Austnes stiller opp mer enn jobben hans tilseier og virkelig gjør sin innsats for å oppnå pasientens beste og mann virkelig føler seg ivaretatt.

6 stjerne pluss

Kunnskapsrik

Lett å snakke med, god humor og veldig hyggelig. Er "flink" til å videresende til spesialister når det er behov. Synes at han tar pasienter seriøst og er god til å lytte. Alle leger skulle vært som han.

Lyttende og kommer med fornuftige råd og videre behandlinger.

Vært min fast lege siden han tok over for Marianne Auflem. Trygg og flink lege, som bryr seg og har empati.