Solvang Legesenter

Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Solvang Legesenter

Dårlig kjemi

Lege: Hege Beate Løkebø Skrevet

Hege har vært min fastlege i mange år. Fordi jeg ikke akkurat flyr ned dørene der har jeg bare latt det være sånn. De gangene jeg er innom opplever jeg en stressa litt susete lege som har vanskelig for å lytte, er kald og vanskelig å utvikle tillit til.

Trygg, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Hege Beate Løkebø Skrevet

Hun er vennlig, kunnskapsrik og trygg. Trygg på den måten at hun også henter kunnskap fra andre leger hvis hun føler det er nødvendig.

Trygg og flink til å lytte

Lege: Hans Kvalsvik Skrevet

En av de mest nøyaktige legene jeg noensinne har vært borti. Han videresender deg over en lav sko, for å utelukke og undersøke hva det. Jeg har følt meg svært godt ivaretatt. Han hører også på deg, og tar deg på alvor, til tross for at han kanskje mener du tar feil.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

Ikke kjemi

Lege: Hege Beate Løkebø Skrevet

jeg hadde henne en liten stund som lege men følte at ho ikke hadde lest min journal og ikke visste noe om min bakgrunn og helse. Jeg følte at jeg ikke fikk noe hjelp så jeg valgte å gå tilbake til fastlegen jeg hadde som er et stykke unna (Åsgårdstrand) Han forstår meg og hører på meg og ikke minst tar meg på alvor..

Flott fastlege!

Lege: Are Austnes Skrevet

Jeg hadde Han som fastlege i flere år, men måtte bytte ds jeg flyttet til en annen by dessverre.

Han lytter til deg og tar deg seriøst.
Jeg fikk alltid den hjelpen jeg trengte av han, og følte meg godt tatt i mot av han!
Savner å ha han som fastlege, og anbefaler han på det sterkeste.