Solvang Legesenter

Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Solvang Legesenter

Trygg og flink lege

Lege: Geir Fredborg Skrevet

Fantastisk flink lege. Tar pasientene på alvor. Blid og hyggelig.
Sender pasienten til annen behandling vist han er usikker på diagnosen

Fantastisk Lege

Lege: Geir Fredborg Skrevet

Ringte på morgenen og fikk høre at min fastlege på samme kontor ikke var tilgjengelig. Ble satt opp på time hos Fredborg istedet. Angrer ikke på det i det hele tatt. Han lytter, grubler og tester ut. For å finne ut hva som kan være galt. Svært hyggelig opplevelse både med han og sekretærene. Kan varmt anbefale dette legesenteret. Synd ventetiden hos han er så lang, ellers hadde jeg byttet omgående.

Ikke anbefalt

Lege: Geir Fredborg Skrevet

Har hatt denne legen lenge.
Når jeg fikk en ny tilstand og var bekymret, kommer han med dårlig forklaring, sur og avvisende.
Jeg spør ett spørsmål via ekonsultasjon, han avsluttet samtalen. Jeg står uten svar.

Anbefaler IKKE denne legen.

Kunnskapsrik og rolig

Lege: Hans Kvalsvik Skrevet

Utrolig fornøyd med Kvalsvik, som har vært min lege i alle år. Har mye erfaring og henviser videre dersom han er det minste usikker. Føler både jeg og min familie blir utrolig godt ivaretatt av han, som alltid har tid til å lytte og som tar deg på alvor. Fem av fem stjerner! Jeg gruer meg til han pensjonerer seg!

"Det går over av seg selv"

Lege: Are Austnes Skrevet

Jeg har hatt Are Austnes i flere år og et gjentagende mønster er at jeg har måttet stå opp for meg selv dersom jeg ønsket videre utredning. I nesten alle tilfeller der jeg har hatt et spesifikt problem så har jeg blitt møtt med en holdning om at jeg forstørrer problemet og at det vil gå over av seg selv. Det har det dessverre ikke gjort!

Jeg har ikke fått gode tiltak eller forbedring i noen av mine langvarige plager gjennom Austnes, til tross for at han ellers var imøtekommende som person og tok seg tid. Gleder meg til å få ny lege.