Solvang Legesenter

Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Solvang Legesenter

overfladisk sliten

Lege: Are Austnes Skrevet

Han må lære å lytte til pasienten og ikke bare på stå at han vet og kjenner best. Mine smerter og problemer er mine og min opplevelse i denne samenheng.

God, grundig og kunnskapsrik

Lege: Hans Kvalsvik Skrevet

Dette er en god grundig og kunskapsrik lege det er lett å snakke med, som lytter og som tar seg god tid til pasientene sine.

Dårlig kjemi

Lege: Hege Beate Løkebø Skrevet

Hege har vært min fastlege i mange år. Fordi jeg ikke akkurat flyr ned dørene der har jeg bare latt det være sånn. De gangene jeg er innom opplever jeg en stressa litt susete lege som har vanskelig for å lytte, er kald og vanskelig å utvikle tillit til.

Trygg, kunnskapsrik og vennlig

Lege: Hege Beate Løkebø Skrevet

Hun er vennlig, kunnskapsrik og trygg. Trygg på den måten at hun også henter kunnskap fra andre leger hvis hun føler det er nødvendig.

Trygg og flink til å lytte

Lege: Hans Kvalsvik Skrevet

En av de mest nøyaktige legene jeg noensinne har vært borti. Han videresender deg over en lav sko, for å utelukke og undersøke hva det. Jeg har følt meg svært godt ivaretatt. Han hører også på deg, og tar deg på alvor, til tross for at han kanskje mener du tar feil.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!