Anne Margrethe Jacobsen

Bekkestualegene DA

Autorisasjon (2007)

Bekkestualegene DA Telefonnummer67 11 33 6667 11 33 ...
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Anne Margrethe Jacobsen er en av 121 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Margrethe Jacobsen

Medmenneske

Har hatt Anne Margrethe som fastlege i 13 år, og er så takknemlig for og fornøyd med det. For det første er hun et medmenneske, du får opplevelsen av at hun oppriktig bryr seg om og er interessert i deg og at du har det bra. Lett å kommunisere med og alltid blid og positiv. Hun er også utrolig god på å forklare og gi innsikt i det som skjer, smått og stort, det skaper stor grad av tillit og trygghet. Jeg får alltid gode svar og så er hun god på å vite hvem som eventuelt må gjøre en utfyllende vurdering og sørger for at det skjer. Hun er god på å finne muligheter og løsninger som passer for den enkelte. Hun gir inntrykk av å ha tid til deg, og det er alltid greit å få time innen rimelig tid ved behov. Jeg har aldri opplevd lang ventetid på kontoret.
Hun er akkurat en slik fastlege jeg ønsker meg og trenger, og jeg anbefaler henne videre på det varmeste!

Veldig fornøyd!

AMJ er en helt super lege som er til god hjelp. Kanskje den beste jeg har hatt. Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i det noen skriver om mangelfull oppfølging og lite faglig tyngde. Mitt inntrykk er at jeg møter en lege som vet hva hun driver med, og som er opptatt av å spille på lag med pasientene. Sender henvisning videre ved behov, får alltid tilbakemeld. på prøveresultater. Som regel kort ventetid, lett å få hastetime og veldig hyggelige helsesekretærer.

Passivitet påfallende

Legen oppfattes som kompetent og empatisk, men passiviteten er dessverre påfallende etter en tids forsøk på samarbeide. Ingen oppfølging etter operasjoner, mangelfull informasjon, må kreve normale blodprøver og ingen årlige standard kontroller. Det er pasientens oppgave å følge opp egen helse, men fastlegen må samarbeide. Overser og utfører ikke direkte anbefalinger om prøver sendt fra spesialisthelsetjenesten, uten noen form for forklaring. Som pasient er jeg sliten og svært bekymret. Bortforklarer plager med sleivete kommentarer.

Tydelig og vennlig rådgiver

Min fastlege over 12 år fortjener en god rating. Hun har alltid ett trygt smil på lur og kommer med tydelige og klare råd. Hun er god med barn og passer på at de skjøre små våger å komme til doktoren, samt at hun gir god vurdering på behandling. Jeg setter pris på Anne Margrethe og kan anbefale henne på det sterkeste.

Tilgjengelig

enig i notat fra pasient 10april, spesielt synes jeg det er mangelfull oppfølging når det kommer rapporter fra sykehus.