Anne Margrethe Jacobsen

Bekkestualegene DA

2007

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bekkestualegene DA
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Tlf: 67 11 33 66 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Margrethe Jacobsen er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Margrethe Jacobsen

En av de beste legene jeg har hatt

Jeg har nå hatt Jacobsen i 5/6 år og er super fornøyd. Hun følger virkelig opp. Jeg har en hudsykdom som er ganske komplisert å behandle og som jeg får tilbakefall av ca annethvert år. Selv om hun ikke er hudlege opplever jeg at hun ikke bare skriver ut det jeg da fikk for to år siden og sender meg ut, men tvert i mot tar seg tid til å undersøke om det er noen endringer i behandlings form for akkurat min diagnose. Grunnen til at det er Jacobsen som følger opp dette er at etter at jeg var hos hudlege som fant ut hva jeg hadde så mente hudlegen at det holdt at fastlegen fulgte meg opp i etterkant. Er det noe hun mener en spesialist bør undersøke henviser hun meg raskt videre. Jacobsen er også en som tar seg tid og lytter noe som er viktig for meg siden jeg har en del psykiske utfordringer og diagnoser.
Jeg er så fornøyd med Jacobsen at jeg nå har satt en av mine gamle foreldre som begynner å trenge litt tettere oppfølging av fastlege på ventelisten hos Jacobsen, både for at vedkommende skal få skikkelig oppfølging, men også fordi jeg da vet at vedkommende kommer til å bli tatt godt vare på. Jeg bare håper og krysser fingrene for at det raskt blir en ledig plass på listen hennes sånn at mitt gamle opphav raskt kan få en lege som følger ordentlig opp.
så som dere skjønner kan jeg virkelig anbefale Jacobsen på det varmeste!!!

Legesenteret har også en ordning hvor de tydeligvis har satt opp noen tomme tider hos legene hver dag sånn at dersom man ringer mellom 8-9 om morgenen er det mulig å få hastetime samme dag. En løsning andre legesenter også burde lære av. De i resepsjonen og på laben er også kjemme hyggelige og høflige

Flink og empatisk lege

Dr. Jacobsen har vært fastlege for meg og min familie i mange år. Vi har et barn som har hatt behov for tett oppfølging og Dr. Jacobsen har vært engasjert, dyktig, lyttende, empatisk, tatt oss på alvor, tatt seg tid til oss og henvist dit det har vært nødvendig. Det kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefonen, men det er veldig fint at legekontoret har akutt-timer dersom man trenger det og det pleier stort sett ikke være altfor lange ventetider.

Uengasjert og faglig svak

Opplevde denne legen som svært passiv da jeg ble alvorlig syk og hadde behov for en som kunne hjelpe meg. Da jeg byttet fastlege fikk jeg en helt annen oppfølging. Jeg kan ikke anbefale Jacobsen. Hun virker uengasjert, faglig svak og dårlig orientert.

Vi er fornøyd

Vi bruker denne legen alle sammen i familien og er kjempe fornøyd på alle måter. Flink, sympatisk og rask til å henvende videre hvis nødvending.

Født til å være lege, eksempel til etterfølgelse!

Jeg var glad denne legen begynte som fastlege i min kommune, da jeg hadde noe kjennskap til henne fra tildigere. Hun var behandler for meg på sykehus da hun var i spesialisering. Etter å ha stått på varsling i over et år, fikk hun ledige plasser og jeg var ikke sein om å bytte. Selv om jeg nå bare har vært hos henne tre ganger, føler jeg hun viderefører det jeg i sin tid likte så godt med henne. Hun er veldig rolig og behagelig å forholde seg til, grundig i det hun gjør. Tar seg veldig god tid til å prate med deg, selv om du bare er der for å få målt blodtrykket. Jeg har flere kroniske sykdommer, så det betyr mye for meg å ha en lege som virkelig er tilstede og ikke bare spør om hvordan det går slik vi ofte gjør som en klisje, men med meningen hvordan går det EGENTLIG.. Svar på prøver fikk jeg tilsendt elektronisk så snart de forelå. Anne er genuint opptatt av hvordan hun kan være en god lege for akkurat den pasienten som sitter i stolen. Svært ydmyk, åpen for å være en lagspiller og samarbeide med andre deler av helsetjenesten. Hun har som praksis at hun uoppfordret setter av dobbelttime til alle nye pasienter for å bli litt skikkelig kjent. Det harjeg ikke sett andre leger gjøre. Nå er kjangsene for at jeg endelig har funnet en flott arvtaker til min forrige fastlege. Jeg tror denne damen rett og slett er født til å være lege!

Hun har møblert kontoret slik at man ser hverandre. Pasientstolene står på motsatt side av skrivebordet, slik at det kommer i mellom oss. Jeg føler da vi ser hverandre bedre enn om jeg hadde sittet ved siden av - slik man gjør hos mange leger. Jeg er sterkt synshemmet og lysømfindlig så dette fungerer veldig bra for meg. Hun vår ikke vinduet bak seg, og vi ser rett på hverandre. Alt virker veldig påtenkt hos denne legen.

Anbefaler henne gjerne til andre, men setter man seg på varsling må man belage seg på å vente - og være raskt ute når det blir plasser. De forsvinner nemlig fort.

Kontor/lab personalet framstår serviceinnstilt og hyggelig. Lokalene er koselige og freshe.

Hyggelig lege som kan lytte

Selv om jeg nå skal flytte til et annet fylke har jeg bestemt meg for å beholde Anne Margrethe. Hun er utrolig flink, og hun ser meg som person og ikke bare som en fil eller mappe som hun skal ha unnagjort.

Jeg byttet fra den andre fastlegen på kontoret der fordi jeg ikke hadde så god kjemi med han, men fant tonen med Anne Margrethe med en gang.

Der jeg tidligere følte at jeg ikke ble hørt, og at mine problemer ble bagatellisert og ikke fikk hjelp, føler jeg nå at jeg blir hørt, og at jeg blir tatt alvorlig og får god hjelp.

Jeg har vært på to timer med Anne Margrethe så langt, og begge har vært fornøyelige.

Ventetiden på kontoret er knappe ti minutter, og personalet er vennlige og imøtekommende.

Enkel betaling med automat i gangen. Man kan også velge faktura mot et lite gebyr, noe som av og til er greit siden de ikke tar Mastercard.

Fantastisk behandling!

Var på hastetime hos Anne Margrethe Jacobsen i dag grunnet skade i hånd.
Jeg ble tatt i mot av en trivelig og imøtekommende lege. Etter en skånsom og god undersøkelse ble jeg fullt informert om prossessen videre til behandling ved Bærum Sykehus. Hun sørget også for at all dokumentasjon ble oversendt før jeg ankom sykehuset.
Anne Margrethe viser klart at legene ved kontoret på Bekkestua er av høyeste kvalitet. I likhet med alle andre behandlinger jeg har hatt der med flere leger blir jeg like fornøyd hver gang.

Anbefales på det sterkeste!

Beste legen jeg har hatt

Jacobsen er en flink fastlege hvor det er lett å få time på dagen om det trengs. Hun lytter og er en dyktig lege.

En kjempeflink lege!!

Dette er en av de beste legene jeg har hatt. Desverre måtte jeg bytte pga flytting.
Men hun er flink, og hvis hun er usikker sender hun videre til spesialist. Tar pasienten på alvor og du føler deg både sett og hørt!

Dyktig dame!

Anne er veldig dyktig og ikke minst like hyggelig. Hun lytter og forklarer. De presser deg inn i timeplanen hvis du ringer tidlig samme dag. Konklusjon; Slik en fastlege burde være!

Jacobsen er en skatt :)

Anne Margrethe er en lege blant de sjeldne. Hun tar seg enormt god tid (uten at det går på bekostning av ventetid) og virker genuint opptatt av å lytte og forstå.

Er også veldig fornøyd med flotte lokaler og generelt høy standard på legekontoret.

Beste fastlegen man kan ønske seg!

Jeg og min mann stod begge på venteliste ganske lenge for å få Jacobsen som fastlege, og det var så verdt det! Både sekretærene og legen selv er alltid imøtekommende og lyttende, og tar seg god tid til pasientene. Første timen jeg hadde hos henne var i forbindelse med et traume, og da fikk jeg dobbelttime uten engang å ha bestilt det, og Jacobsen hadde innhentet sykehusrapport og satt seg godt inn i saken, så hun var veldig godt forberedt da jeg kom. Ikke opplevd lignende før. Anbefales på det sterkeste, -sett deg på venteliste dersom hun har fulle pasientlister!

Kjempedyktig og hyggelig lege!

Både min mann og jeg samt våre to små barn går til Anne Jacobsen og er veldig fornøyd. Hun har god tid, lytter og er alltid smilende, blid og imøtekommende. Føler meg veldig komfortabel på legebesøk hos henne.

Fastlegen for hele familien vår!

Har hatt henne som fastlege gjennom to svangerskap og for både smått og stort. Veldig fornøyd, hun er grundig og empatisk. Gode bedside manners!
Generelt fornøyd med Bekkestualegene, for om fastlegen ikke er tilstede så går det an å få time hos en av de andre hos dem.

Dyktig lege

Byttet til denne fastlegen i år og føler jeg virkelig blir tatt på alvor når jeg legger fram de problemene jeg kommer med til timer hos henne. Så er veldig fornøyd med denne legen!

Den beste legen jeg har hatt

Fantastisk dyktig, empatisk, imøtekommende og tilgjengelig lege.

Topp lege!

Får alltid time raskt. Hun tar seg god tid og er en trygg og dyktig fastlege.

Denne legen virker det faktisk som om liker jobben sin!

Grundig og empatisk. Jeg ble endelig kvitt et helseproblem som hadde plaget meg i 6 år, etter at jeg byttet fastlege til Jacobsen. De fleste andre leger virker uvillige til å tenke nytt, når det gjelder sykdom/skader som tidligere konsulterte leger ikke har funnet ut av, men Jacobsen "gidder" å gjøre sin egen vurdering.
Hos Bekkestualegene går det faktisk også an å få hastetimer dersom det er noe akutt, noe jeg ikke opplevde hos min forrige fastlege.

Meget godt fornøyd!

Her blir man alltid godt ivaretatt og sett. Blid, hyggeli og profesjonell.