Anne Margrethe Jacobsen

Bekkestualegene DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Anne Margrethe Jacobsen er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Margrethe Jacobsen

Født til å være lege, eksempel til etterfølgelse!

Jeg var glad denne legen begynte som fastlege i min kommune, da jeg hadde noe kjennskap til henne fra tildigere. Hun var behandler for meg på sykehus da hun var i spesialisering. Etter å ha stått på varsling i over et år, fikk hun ledige plasser og jeg var ikke sein om å bytte. Selv om jeg nå bare har vært hos henne tre ganger, føler jeg hun viderefører det jeg i sin tid likte så godt med henne. Hun er veldig rolig og behagelig å forholde seg til, grundig i det hun gjør. Tar seg veldig god tid til å prate med deg, selv om du bare er der for å få målt blodtrykket. Jeg har flere kroniske sykdommer, så det betyr mye for meg å ha en lege som virkelig er tilstede og ikke bare spør om hvordan det går slik vi ofte gjør som en klisje, men med meningen hvordan går det EGENTLIG.. Svar på prøver fikk jeg tilsendt elektronisk så snart de forelå. Anne er genuint opptatt av hvordan hun kan være en god lege for akkurat den pasienten som sitter i stolen. Svært ydmyk, åpen for å være en lagspiller og samarbeide med andre deler av helsetjenesten. Hun har som praksis at hun uoppfordret setter av dobbelttime til alle nye pasienter for å bli litt skikkelig kjent. Det harjeg ikke sett andre leger gjøre. Nå er kjangsene for at jeg endelig har funnet en flott arvtaker til min forrige fastlege. Jeg tror denne damen rett og slett er født til å være lege!

Hun har møblert kontoret slik at man ser hverandre. Pasientstolene står på motsatt side av skrivebordet, slik at det kommer i mellom oss. Jeg føler da vi ser hverandre bedre enn om jeg hadde sittet ved siden av - slik man gjør hos mange leger. Jeg er sterkt synshemmet og lysømfindlig så dette fungerer veldig bra for meg. Hun vår ikke vinduet bak seg, og vi ser rett på hverandre. Alt virker veldig påtenkt hos denne legen.

Anbefaler henne gjerne til andre, men setter man seg på varsling må man belage seg på å vente - og være raskt ute når det blir plasser. De forsvinner nemlig fort.

Kontor/lab personalet framstår serviceinnstilt og hyggelig. Lokalene er koselige og freshe.

Hyggelig lege som kan lytte

Selv om jeg nå skal flytte til et annet fylke har jeg bestemt meg for å beholde Anne Margrethe. Hun er utrolig flink, og hun ser meg som person og ikke bare som en fil eller mappe som hun skal ha unnagjort.

Jeg byttet fra den andre fastlegen på kontoret der fordi jeg ikke hadde så god kjemi med han, men fant tonen med Anne Margrethe med en gang.

Der jeg tidligere følte at jeg ikke ble hørt, og at mine problemer ble bagatellisert og ikke fikk hjelp, føler jeg nå at jeg blir hørt, og at jeg blir tatt alvorlig og får god hjelp.

Jeg har vært på to timer med Anne Margrethe så langt, og begge har vært fornøyelige.

Ventetiden på kontoret er knappe ti minutter, og personalet er vennlige og imøtekommende.

Enkel betaling med automat i gangen. Man kan også velge faktura mot et lite gebyr, noe som av og til er greit siden de ikke tar Mastercard.

Fantastisk behandling!

Var på hastetime hos Anne Margrethe Jacobsen i dag grunnet skade i hånd.
Jeg ble tatt i mot av en trivelig og imøtekommende lege. Etter en skånsom og god undersøkelse ble jeg fullt informert om prossessen videre til behandling ved Bærum Sykehus. Hun sørget også for at all dokumentasjon ble oversendt før jeg ankom sykehuset.
Anne Margrethe viser klart at legene ved kontoret på Bekkestua er av høyeste kvalitet. I likhet med alle andre behandlinger jeg har hatt der med flere leger blir jeg like fornøyd hver gang.

Anbefales på det sterkeste!

Beste legen jeg har hatt

Jacobsen er en flink fastlege hvor det er lett å få time på dagen om det trengs. Hun lytter og er en dyktig lege.

En kjempeflink lege!!

Dette er en av de beste legene jeg har hatt. Desverre måtte jeg bytte pga flytting.
Men hun er flink, og hvis hun er usikker sender hun videre til spesialist. Tar pasienten på alvor og du føler deg både sett og hørt!