Anne Margrethe Jacobsen

Bekkestualegene DA

2007

Bekkestualegene DA Telefonnummer67 11 33 6667 11 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Anne Margrethe Jacobsen er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anne Margrethe Jacobsen

Empatisk, men passiv

Skulle ønske en lege som var mer løsningsorientert og som var mer nøye, og som fulgte opp journalnotat fra spesialisthelsetjenesten. Skulle ønske meg en lege som tok nødvendige tester uten at jeg må minne på det. Ønsker bedre informasjon om rettigheter ved sykdom, som ville ha vært besparende for meg som pasient. Det er utfordrende å være pasient hos fastlege der all kontakt og tilgang på nødvendige spesialister foregår fra meg som pasient. Heldigvis er det gode spesialister som har tillit til pasienters egne utsagn og gir tilgang på nødvendig helsehjelp.

En av de beste legene jeg har hatt

Jeg har nå hatt Jacobsen i 5/6 år og er super fornøyd. Hun følger virkelig opp. Jeg har en hudsykdom som er ganske komplisert å behandle og som jeg får tilbakefall av ca annethvert år. Selv om hun ikke er hudlege opplever jeg at hun ikke bare skriver ut det jeg da fikk for to år siden og sender meg ut, men tvert i mot tar seg tid til å undersøke om det er noen endringer i behandlings form for akkurat min diagnose. Grunnen til at det er Jacobsen som følger opp dette er at etter at jeg var hos hudlege som fant ut hva jeg hadde så mente hudlegen at det holdt at fastlegen fulgte meg opp i etterkant. Er det noe hun mener en spesialist bør undersøke henviser hun meg raskt videre. Jacobsen er også en som tar seg tid og lytter noe som er viktig for meg siden jeg har en del psykiske utfordringer og diagnoser.
Jeg er så fornøyd med Jacobsen at jeg nå har satt en av mine gamle foreldre som begynner å trenge litt tettere oppfølging av fastlege på ventelisten hos Jacobsen, både for at vedkommende skal få skikkelig oppfølging, men også fordi jeg da vet at vedkommende kommer til å bli tatt godt vare på. Jeg bare håper og krysser fingrene for at det raskt blir en ledig plass på listen hennes sånn at mitt gamle opphav raskt kan få en lege som følger ordentlig opp.
så som dere skjønner kan jeg virkelig anbefale Jacobsen på det varmeste!!!

Legesenteret har også en ordning hvor de tydeligvis har satt opp noen tomme tider hos legene hver dag sånn at dersom man ringer mellom 8-9 om morgenen er det mulig å få hastetime samme dag. En løsning andre legesenter også burde lære av. De i resepsjonen og på laben er også kjemme hyggelige og høflige

Flink og empatisk lege

Dr. Jacobsen har vært fastlege for meg og min familie i mange år. Vi har et barn som har hatt behov for tett oppfølging og Dr. Jacobsen har vært engasjert, dyktig, lyttende, empatisk, tatt oss på alvor, tatt seg tid til oss og henvist dit det har vært nødvendig. Det kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefonen, men det er veldig fint at legekontoret har akutt-timer dersom man trenger det og det pleier stort sett ikke være altfor lange ventetider.

Uengasjert og faglig svak

Opplevde denne legen som svært passiv da jeg ble alvorlig syk og hadde behov for en som kunne hjelpe meg. Da jeg byttet fastlege fikk jeg en helt annen oppfølging. Jeg kan ikke anbefale Jacobsen. Hun virker uengasjert, faglig svak og dårlig orientert.

Vi er fornøyd

Vi bruker denne legen alle sammen i familien og er kjempe fornøyd på alle måter. Flink, sympatisk og rask til å henvende videre hvis nødvending.