Bekkestualegene DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Bekkestualegene DA

Medmenneske

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

Har hatt Anne Margrethe som fastlege i 13 år, og er så takknemlig for og fornøyd med det. For det første er hun et medmenneske, du får opplevelsen av at hun oppriktig bryr seg om og er interessert i deg og at du har det bra. Lett å kommunisere med og alltid blid og positiv. Hun er også utrolig god på å forklare og gi innsikt i det som skjer, smått og stort, det skaper stor grad av tillit og trygghet. Jeg får alltid gode svar og så er hun god på å vite hvem som eventuelt må gjøre en utfyllende vurdering og sørger for at det skjer. Hun er god på å finne muligheter og løsninger som passer for den enkelte. Hun gir inntrykk av å ha tid til deg, og det er alltid greit å få time innen rimelig tid ved behov. Jeg har aldri opplevd lang ventetid på kontoret.
Hun er akkurat en slik fastlege jeg ønsker meg og trenger, og jeg anbefaler henne videre på det varmeste!

Meget dårlig

Lege: Julie Christine Listhaug Eriksen Skrevet

Veldig stiv og fraværende og vanskelig å ha en dialog med. Følte meg hverken hørt eller sett av henne.

Fantastisk fastlege - Anbefales på det varmeste

Lege: Julie Christine Listhaug Eriksen Skrevet

Julie er enestående, og viste meg det allerede da hun var vikar for min daværende fastlege. Hun er grundig i sine undersøkelser og tar meg alltid på alvor. Takket være henne fikk jeg den hjelp og behandling jeg hadde behov for, da min fastlege bare gav meg medisiner som ikke hjalp (og som var for noe helt annet), og som ikke 'hørte' på meg når jeg var sikker på at det var noe annet. Julie ante hva det var som feilte meg og gjorde grundige undersøkelser, henviste meg videre for å konstatere, og hun traff blink med sin kunnskap.
I flere år fikk jeg feil behandling, og Julie fant ut av at det var noe helt annet på rekordtid. Jeg har et helt nytt liv nå takket være henne. Hun stråler i sin jobb og viser virkelig at hun er glad i jobben sin og tar den på alvor likeså sine pasienter. Jeg byttet tvert fastlege etter dette, og er strålende fornøyd.

Dyktig og hyggelig lege

Lege: Julie Christine Listhaug Eriksen Skrevet

Julie tar seg tid til deg og gjør en grundig jobb. Hun er imøtekommende, kunnskapsrik og har fulgt opp mer enn forventet. Anbefaler henne på det sterkeste!

Trygg og god å kommunisere med

Lege: Julie Christine Listhaug Eriksen Skrevet

Jeg opplever å bli tatt godt i mot av Julie. Hun tok både meg og ungene på alvor, og gjorde flere tester enn jeg hadde forventet og fulgte opp bedre enn forventet i etterkant.