Bekkestualegene DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestualegene DA

Veldig fornøyd!

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

AMJ er en helt super lege som er til god hjelp. Kanskje den beste jeg har hatt. Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i det noen skriver om mangelfull oppfølging og lite faglig tyngde. Mitt inntrykk er at jeg møter en lege som vet hva hun driver med, og som er opptatt av å spille på lag med pasientene. Sender henvisning videre ved behov, får alltid tilbakemeld. på prøveresultater. Som regel kort ventetid, lett å få hastetime og veldig hyggelige helsesekretærer.

Passivitet påfallende

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

Legen oppfattes som kompetent og empatisk, men passiviteten er dessverre påfallende etter en tids forsøk på samarbeide. Ingen oppfølging etter operasjoner, mangelfull informasjon, må kreve normale blodprøver og ingen årlige standard kontroller. Det er pasientens oppgave å følge opp egen helse, men fastlegen må samarbeide. Overser og utfører ikke direkte anbefalinger om prøver sendt fra spesialisthelsetjenesten, uten noen form for forklaring. Som pasient er jeg sliten og svært bekymret. Bortforklarer plager med sleivete kommentarer.

Dyktig og grundig

Lege: Kjell Skare Skrevet

Hele familien har brukt han i mange år. Som ansatt i helsevesenet er jeg ute etter en lege som er dyktig faglig sett. Skare er en dyktig og grundig lege som følger opp pasientene godt. Veldig god erfaring da barna var små og senere i ungdomstiden. Godt humør har han også når man lærer han å kjenne.

Uengasjert, dårlig med mennesker

Lege: Kjell Skare Skrevet

Lite imøtekommende og vennlig, uengasjert, spesielt dårlig i møte med barn og ungdom.

Faglig er han Ok.

Styr unna!

Lege: Kjell Skare Skrevet

Jeg ønsket å bytte fastlege etter mange år pga flytting, og var litt skeptisk fra starten av da jeg så han var den eneste i Stabekk/Bekkestua området som hadde mye ledig på listen sin. Men jeg tok sjansen, noe jeg aldri skulle gjort. Maken til arrogant, nedlatende og avvisende holdning fra en lege har jeg aldri opplevd. Han avbrøt konstant og repeterte det samme idiotiske spørsmålet ørten ganger. Jeg fikk klar beskjed om at jeg var «frekk» som hadde fått en hastetime, og han var meget uvillig og vrang når jeg ba om henvisninger. Tydelig en type som ser på kvinner som «hysteriske» og «deprimerte», og ikke tar våre helseplager og sykdommer på alvor. Jeg har nå etter lang tid på venteliste fått ny fastlege, og har i mellomtiden betalt i dyre dommer privat, kun for å slippe denne legen!