Bekkestualegene DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestualegene DA

Meget bra

Lege: Andreas Tandberg Skrevet

Fastlege som er lyttende og er der for pasienten. Han er faglig dyktig. Han er til å stole på og stiller opp for pasient og pårørende.

Veldig fornøyd!

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

AMJ er en helt super lege som er til god hjelp. Kanskje den beste jeg har hatt. Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i det noen skriver om mangelfull oppfølging og lite faglig tyngde. Mitt inntrykk er at jeg møter en lege som vet hva hun driver med, og som er opptatt av å spille på lag med pasientene. Sender henvisning videre ved behov, får alltid tilbakemeld. på prøveresultater. Som regel kort ventetid, lett å få hastetime og veldig hyggelige helsesekretærer.

Passivitet påfallende

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

Legen oppfattes som kompetent og empatisk, men passiviteten er dessverre påfallende etter en tids forsøk på samarbeide. Ingen oppfølging etter operasjoner, mangelfull informasjon, må kreve normale blodprøver og ingen årlige standard kontroller. Det er pasientens oppgave å følge opp egen helse, men fastlegen må samarbeide. Overser og utfører ikke direkte anbefalinger om prøver sendt fra spesialisthelsetjenesten, uten noen form for forklaring. Som pasient er jeg sliten og svært bekymret. Bortforklarer plager med sleivete kommentarer.

Dyktig og grundig

Lege: Kjell Skare Skrevet

Hele familien har brukt han i mange år. Som ansatt i helsevesenet er jeg ute etter en lege som er dyktig faglig sett. Skare er en dyktig og grundig lege som følger opp pasientene godt. Veldig god erfaring da barna var små og senere i ungdomstiden. Godt humør har han også når man lærer han å kjenne.

Uengasjert, dårlig med mennesker

Lege: Kjell Skare Skrevet

Lite imøtekommende og vennlig, uengasjert, spesielt dårlig i møte med barn og ungdom.

Faglig er han Ok.