Bekkestualegene DA

Telefonnummer67 11 33 6667 11 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestualegene DA

Dyktig og grundig

Lege: Kjell Skare Skrevet

Hele familien har brukt han i mange år. Som ansatt i helsevesenet er jeg ute etter en lege som er dyktig faglig sett. Skare er en dyktig og grundig lege som følger opp pasientene godt. Veldig god erfaring da barna var små og senere i ungdomstiden. Godt humør har han også når man lærer han å kjenne.

Uengasjert, dårlig med mennesker

Lege: Kjell Skare Skrevet

Lite imøtekommende og vennlig, uengasjert, spesielt dårlig i møte med barn og ungdom.

Faglig er han Ok.

Styr unna!

Lege: Kjell Skare Skrevet

Jeg ønsket å bytte fastlege etter mange år pga flytting, og var litt skeptisk fra starten av da jeg så han var den eneste i Stabekk/Bekkestua området som hadde mye ledig på listen sin. Men jeg tok sjansen, noe jeg aldri skulle gjort. Maken til arrogant, nedlatende og avvisende holdning fra en lege har jeg aldri opplevd. Han avbrøt konstant og repeterte det samme idiotiske spørsmålet ørten ganger. Jeg fikk klar beskjed om at jeg var «frekk» som hadde fått en hastetime, og han var meget uvillig og vrang når jeg ba om henvisninger. Tydelig en type som ser på kvinner som «hysteriske» og «deprimerte», og ikke tar våre helseplager og sykdommer på alvor. Jeg har nå etter lang tid på venteliste fått ny fastlege, og har i mellomtiden betalt i dyre dommer privat, kun for å slippe denne legen!

Tydelig og vennlig rådgiver

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

Min fastlege over 12 år fortjener en god rating. Hun har alltid ett trygt smil på lur og kommer med tydelige og klare råd. Hun er god med barn og passer på at de skjøre små våger å komme til doktoren, samt at hun gir god vurdering på behandling. Jeg setter pris på Anne Margrethe og kan anbefale henne på det sterkeste.

Fornærmende pasienter

Lege: Kjell Skare Skrevet

Jeg har vært pasienter av Dr. Kjell Skare og det jeg måtte gå gjennom var helt forferdelig han hører ikke på problemet, og han bryr seg ikke om pasientens helse. Jeg måtte være mer av legen som Dr. Kjell Skare. Hans hjelp var svært begrenset, og jeg følte at jeg hadde kastet bort tiden min til å se ham. Jeg betalte gode penger til en lege for å hjelpe meg, men tilsynelatende var jeg ikke verdt innsatsen.