Bekkestualegene DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Bekkestualegene DA

Vil fraråde denne legen

Lege: Eirik Cornelius Grøndahl Skrevet

Denne legen viser et høyt faglig engasjement ved å holde fast ved sine behandlingsmetoder.

Det ville vært nyttig om legen kunne utvise større empati og lytte mer aktivt til pasientens opplevelse og tilbakemeldinger.

En mer åpen dialog kunne bidra til å finne frem til mer effektive behandlingsløsninger.

Det har oppstått situasjoner hvor det virker som om det er en misforståelse mellom legens instruksjoner og min oppfølging av disse.

Jeg savner en større åpenhet for å vurdere behandlingens effektivitet ved oppfølgingsbesøk.

Uempatisk lege

Lege: Eirik Cornelius Grøndahl Skrevet

Han viser lite empati for min situasjon og jeg ble behandlet iskaldt. Kan ikke anbefale denne legen på noen som helst måte. Hvis du noen gang står ovenfor den verste krisen/sorgen i ditt liv, så bør du gå andre steder.

utrolig usympatisk lege

Lege: Eirik Cornelius Grøndahl Skrevet

Har aldri opplevd å føle meg så liten etter hver eneste legetime, både mine timer og barnas. Nedlatende og viser lite empati. Han kan jobbe med å trygge pasientene sine, og å forsøke å sette seg inn i andres situasjon.

Verste fastlegen jeg har vært hos

Lege: Eirik Cornelius Grøndahl Skrevet

Opplevde null forståelse for den vanskelige situasjonen jeg sto i. Følte jeg fikk voksenkjeft og at legen hadde en veldig ovenfra og ned-holdning.

Sikkert en god lege faglig sett og hvis du ikke ønsker omsorg fra legen din. Jeg gråt da jeg gikk derfra og betaler heller for en privat lege frem til jeg får byttet fastlege, enn å gå tilbake til denne legen.

Forferdelig legekontor

Lege: Julie Christine Listhaug Eriksen Skrevet

Hvis man har småbarn og må komme inn på akuttimer er det veldig vanskelig å komme igjennom på tlf. Har IKKE e-konsultasjon