Bekkestualegene DA

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av Bekkestualegene DA

Flink og empatisk lege

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

Dr. Jacobsen har vært fastlege for meg og min familie i mange år. Vi har et barn som har hatt behov for tett oppfølging og Dr. Jacobsen har vært engasjert, dyktig, lyttende, empatisk, tatt oss på alvor, tatt seg tid til oss og henvist dit det har vært nødvendig. Det kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefonen, men det er veldig fint at legekontoret har akutt-timer dersom man trenger det og det pleier stort sett ikke være altfor lange ventetider.

Uengasjert og faglig svak

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

Opplevde denne legen som svært passiv da jeg ble alvorlig syk og hadde behov for en som kunne hjelpe meg. Da jeg byttet fastlege fikk jeg en helt annen oppfølging. Jeg kan ikke anbefale Jacobsen. Hun virker uengasjert, faglig svak og dårlig orientert.

Vi er fornøyd

Lege: Anne Margrethe Jacobsen Skrevet

Vi bruker denne legen alle sammen i familien og er kjempe fornøyd på alle måter. Flink, sympatisk og rask til å henvende videre hvis nødvending.

Uproffesjonell

Lege: Kjell Skare Skrevet

Hilser ikke, smiler ikke, virker ekstremt uinteressert. Stresser igjennom legetimen og avbryter når jeg svarer på ting han spørr om, blir senere irritert fordi jeg ikke har svart på ting. Får ikke sakt alt jeg vil si. Han snakker heletiden ned til meg når jeg forteller om skaden eller sykdommen.

Han ville ikke skrive ut resepter jeg er avhengig av eller henvise til hudlege, selvom han leste i min journal at jeg har gått på de type resepter lenge.

Jeg ville ikke anbefalt denne legen til noen!

Kraftig irritert

Lege: Kjell Skare Skrevet

Jeg ble sendt til Kjell da min egentlige lege ikke var til stede den dagen det gjaldt. Det virker som han hadde noe imot meg da jeg var der. Han var frekk, arrogant og irritabel. Jeg forklarte problemene mine, og svarte med å spørre om jeg var sikker på at jeg hadde vondt der det gjorde mest vondt. Han kommentere også at han ikke var glad for at jeg var der. og at jeg skulle passe på neste gang at min egentlige fastlege var til stede. Han var overhodet ikke interessert i å høre på hva jeg sa, og han avbrøt meg gjentatte ganger mens jeg forklarte problemene mine. Han nektet for at jeg var syk, helt til han sjekket febern, da virket det som han forsto at det faktisk var grunn for å dra til lege.