Ole Johan Bakke

Langgaten 45 3080 Holmestrand
Ole Johan Bakke er en av 11 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Ole Johan Bakke

En kyndig lege

I min mening er Bakke en kyndig fastlege.

Skjønt kan han kanskje virke, for noen, litt uinteressert, kald og streng. Har hatt ham som fastlege så lenge jeg kan huske.
I begynnelsen hadde jeg ikke stort til overs for ham,
men det har forandret seg over tid.

Jeg tror det er trygt å si at ham vet hva han gjør og at ham kun vil pasientens beste. Om en ikke liker ham fordi ham ikke gir ut resepter og ting av den natur i hytt og pine, så er det ens eget problem. Jeg har også, for et par år siden, gått ut der i fra og følt meg ganske deppa og fikk følelsen av at ham ikke tok meg på alvor.

Summa summarum: det er ting jeg liker ved ham og det er ting jeg ikke liker ved ham. Har ingen planer om å skifte fastlege. Føler at jeg er i trygge hender.

Faglig dyktig og kommuniserende muntlig og skriftlig.

Som Kommunens overlege burde han sørget for en mer samsvarende behandling.av pasientene uansett hvilken lege de går til.

Sint og streng

Ole Johan er en flink lege men jeg føler ikke at jeg blir tatt på alvor. Har vært flere hendelser hvor jeg virkelig har vært engstlig men ikke fått hjelpen jeg virkelig trenger. Han tar seg ikke tid til og lytte til det du sier.. anbefaler han ikke.

Dyktig, men litt for firkanta og streng.

Flink med barn. dyktig lege, men litt veldig autoritær. Veldig kverulant og tror ikke alltid på hvordan pasienten har det. Kommunlegen her er han og mulig derfor at han er ganske firkantet og paragraffrytter, men man skal høre på pasienten. Det er pasientens kropp og helse og psyke det er snakk om.
Men for all del en flink, nøye og kunnskapsrik lege, men passet ikke meg da jeg følte jeg ikke ble tatt på alvor. Har gått fra han med tårer en del ganger så da byttet jeg.