Ole Johan Bakke

• Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1990)

Ole Johan Bakke er en av 26 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Ole Johan Bakke

Trygg å god å til å stole på.

Min fastlege gjennom 21 år bare en ting å si den beste legen jeg noen gang har hatt ,alt er 100 %,heldige du som har han som lege.Takk Ole J Bakke.

Åpen og forståelsesfull

Veldig fornøyd med bytte av lege. Han tar tid til en grundig undersøkelse og spør å graver mye. Så føler seg godt ivaretatt

En helt fantastisk lege

Vi er 3 stk i huset her som er så utrolig heldige å ha Ole Johan Bakke som vår Fastlege. Denne Mannen er utrolig dyktig, lyttende, løsningsfokusert, hjelpsom, empatisk og ikke minst alltid "på ballen" om det er noe familien vår trenger av legehjelp. Han stiller gode spørsmål, går rett på sak, og er snar til å henvise videre når det er et behov. Jeg som Mor til et barn med store utfordringer har opplevd Bakke som en bauta i alle de årene vi har vært hos han. Han har alltid stilt opp, deltatt på viktige møter, talt min og mitt barns sak med stort engasjement - og vært en formidabel støtte i så mangt. Jeg vet at vi som familie har bydd på en hel del utfordringer fordi spekteret med behov for hjelp har vært så ufattelig spredt - men Bakke har loset oss trygt igjennom hver eneste gang. Selv i perioder hvor det har sett veldig mørkt ut. Hadde det ikke vært for den utrolig tette og ikke minst fantastiske oppfølgningen fra Ole Johan Bakke som Fastlege, så hadde mest sannsynligvis ikke mitt yngste barn vært i live i dag. Vi er en av de familiene som har trengt en del legehjelp, og er Bakke evig takknemlig for all den fantastiske hjelpen vi har fått gjennom veldig mange år. Jeg anbefaler han på det aller varmeste, og tenker at vi som har han som Fastlege er utrolig heldige. Tusen takk til deg Ole Johan, for at du tar så utrolig godt vare på oss! Jeg som Mor setter så uendelig stor pris på alt det han har gjort for oss i alle disse årene.

Trygg og lyttende lege

Veldig fornøyd med å ha Bakke som fastlege. Han er lyttende og forståelsesfull. Rask og grei kommunikasjon via digitalt nettverk.

Lite pro-aktiv...

Som tidligere nevt er dette ikke noen som ligger langt frem når det kommer til ny info og behandling. Funker sikkert greit dersom det skal skrives ut antibiotika og allergi piller. Utøver standard-lege-prossedyre er det her lite å hente og du er levnet til deg selv med noe kompleksere.