Kommunelegene i Holmestrand DA

Langgaten 45 3080 Holmestrand

Siste vurderinger av behandlere ved Kommunelegene i Holmestrand DA

Vurderer å bytte fastlege pga vikarer

Lege: Anne Egaas Kavlie-Borge Skrevet

Synd at fastlegen er borte i perioder.
Vikarer jeg har møter på som pasient føler jeg ikke er god nok til å fylle opp fraværet til fastlegen.

Nyeste vikaren virker usikker i faget, lytter ikke ordenetlig, så legetimen blir dårlig følelse for tilitt, rett forståelse og trygghet.

Blodprøver var ikke klart for å komme innom før neste legetime. Som avtalt.

Rolig, grundig, kunnskapsrik

Lege: Ingeborg Holthe Semb Skrevet

Legen tar seg god tid til å lytte.Fremstår som faglig dyktig. Hun svarer utfyllende på spørsmål, og gir klare tilbakemeldinger og råd.

vikar på vikar på vikar

Lege: Anne Egaas Kavlie-Borge Skrevet

Anne er dyktig lege, men veldig mye vikarer. nå er det ei udugelig legevikar. muligens indisk. veldig usikker, sier nesten ingenting og ikke noe god lytter. synd det er fastlege mangel eller så hadde jeg faktisk byttet.

Flott lege

Lege: Ingeborg Holthe Semb Skrevet

Ingeborg er kunnskapsrik, trygg, tar seg tid og føler meg alltid sett og forstått av henne. Sender videre ved behov og har aldri inntrykk av at hun er stressa eller ikke tilstede under konsultasjonen. Aldri følt meg så trygg hos en lege, til tross for at hun er ung, så er hun helt unik!

En fantastisk god lege som ser deg og lytter.

Lege: Fredrik Næss Skrevet

Han er den beste fastlegen. Han ser deg, hører deg og tar deg på alvor. Hele min lille familie på 4 har han. Man blir alltid tatt godt i mot og føler seg trygg og ivaretatt. Han er god i faget på bade psykiske og fysiske plager