Kommunelegene i Holmestrand DA

Langgaten 45 3080 Holmestrand

Siste vurderinger av Kommunelegene i Holmestrand DA

Kunnskapsrik og en god lytter

Lege: Lene Christin Vatne Skrevet

Vil så absolutt anbefale Lene som lege. Hun er den beste legen jeg har hatt og hun har vært trofast i mange år. Hadde det ikke vært for flytting hadde jeg aldri byttet. Hun er flink til å lytte, god samtaleperson og møter deg på en profesjonell måte. God på å gi råd og veiledning. Mye omsorg og respekt i denne kvinnen.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Andreas Thunes Skrevet

En utrolig imøtekommende og forståelsesfull lege, han lytter, er flink til og forklare og viser tydlig at han er interisert i pasientens beste. I tilegg er han er generelt en veldig hyggelig lege. Jeg er veldig fornøyd

Trygg

Lege: Fredrik Næss Skrevet

En trygg lege som ikke kaster deg ut, fordi han har dårlig tid. Han spør spørsmål og lytter aktivt til mine helseproblemer.

Kjempe fornøyd!

Lege: Fredrik Næss Skrevet

Jeg er i 20 årene og har bare hatt en lege tidligere så jeg har kanskje ikke så mye annet å sammenligne med, men er veldig fornøyd med Fredrik som lege. Jeg har hørt veldig mye bra om han fra andre og kan støtte meg opp under det. Føler han alltid tar seg tid om du trenger det og gir deg den hjelpen du trenger. Godt inntrykk fra dag en og det har vedvart. Han gir deg sitt 100% fokus og gjør så du føler deg hørt og sett. Anbefales så absolutt videre

Føler meg ivaretatt

Lege: Fredrik Næss Skrevet

Føler meg ivaretatt, har stiller de riktige spørsmålene. Seriøs og hyggelig. Stresser ikke. Anbefales