Ketil Johan Bendiksen

Vear Legegruppe

2005

Vear Legegruppe Telefonnummer33 36 27 0033 36 27 ...
Steinbruddveien 8 3173 Vear
Ketil Johan Bendiksen er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ketil Johan Bendiksen

Hvem Ketil?

Min fastlege heter Ketil, men siste 3-4årene har jeg aldri vært inne hos ham men hos leger han har i opplæring. Disse har forsåvidt vært ålreite, men savner den dyktige legen Ketil var for noen år siden. Støttetjenestene på legesenteret er derimot forferdelige; tar lang tid å komme igjennom på telefon og legesekretæeene er lite imøtekommende og service er nok fremmedord. Sist uke forsøkte jeg å sende melding om fornyet resept, for å slippe å vente i telefonkø. Fikk kvittering på at den var sendt lege for behandling. Imorges, en uke senere, har jeg ringt inn og spurt om hva som skjer. Legesekretæeene var mer opptatt av hvordan jeg hadde administrert medisinen enn i å besvare min forespørsel om ny resept. Hun skulle ta det med lege. Fikk i ettermiddag beskjed om at lege var syk og jeg kunne ikke få nødvendig resept før evnt imorgen. Vikarierende lege kunne ikke bistå med allergimedisin... Beklager Ketil, du er dyktig, men dine støttefunksjoner er ikke de jeg har kapasitet til å krangle med når jeg er syk. Ny fastlege på meg fra neste mnd.

Meget uhøflige kontordamer

Bendiksen er en meget dyktig lege, og det er beklagelig at jeg nå bytter fastlege, ene og alene på grunnlag av uakseptabel oppførsel fra kontordamene.
Når du først kommer gjennom og oppnår kontakt per telefon, er det med meget uhøflig oppførsel. På direkte spørsmål om hvorfor de kan tillate seg å snakke på den måten til pasienter, svarer de at det er for mye å gjøre.
Hvis dette forandrer seg til det bedre i fremtiden, bytter jeg tilbake.

Lite sympati og bastant på sine meninger

Kommer til legen og forteller problematikken. Blir ikke tatt alvorlig og bagatelliserer dine bekymringer og evt fysiske smerter. Legekontoret som en helhet er noe av det værre jeg har vært borti. Damene i resepsjonen surrer vekk papirer og gir ofte feilmeldinger. Også er det flere ukers ventetid for normal time. Anbefaler ikke dette stedet.

Fantastisk flink lege

Bendiksen er en fantastisk flink lege som alltid lytter. Han har svært gode kommunikasjonsevner og gjør alltid det beste for pasienten. Han skaper raskt tillit, opptrer vennlig og gjør grundige undersøkelser når det er behov for det. Takk for deg Bendiksen..

Dyktig lege med store framtids muligheter!

En person som lytter og vurderer og foretar dypere undersøkelser. Søker selv også dypere innsikt i flere tilstander enn de aller fleste fastleger. Viser tillit og er engasjert i sine pasienter. Mangler dyktig personale med riktig innsikt og oppførsel til best mulig pasientopplevelse i kontorseksjonen. Mangler alternative kontakts muligheter for pasienter med spesielle behov og tettere oppfølging.