Ketil Johan Bendiksen

Vear Legegruppe

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Vear Legegruppe Telefonnummer33 36 27 0033 36 27 ...
Steinbruddveien 8 3173 Vear
Ketil Johan Bendiksen er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ketil Johan Bendiksen

Meget uhøflige kontordamer

Bendiksen er en meget dyktig lege, og det er beklagelig at jeg nå bytter fastlege, ene og alene på grunnlag av uakseptabel oppførsel fra kontordamene.
Når du først kommer gjennom og oppnår kontakt per telefon, er det med meget uhøflig oppførsel. På direkte spørsmål om hvorfor de kan tillate seg å snakke på den måten til pasienter, svarer de at det er for mye å gjøre.
Hvis dette forandrer seg til det bedre i fremtiden, bytter jeg tilbake.

Lite sympati og bastant på sine meninger

Kommer til legen og forteller problematikken. Blir ikke tatt alvorlig og bagatelliserer dine bekymringer og evt fysiske smerter. Legekontoret som en helhet er noe av det værre jeg har vært borti. Damene i resepsjonen surrer vekk papirer og gir ofte feilmeldinger. Også er det flere ukers ventetid for normal time. Anbefaler ikke dette stedet.

Fantastisk flink lege

Bendiksen er en fantastisk flink lege som alltid lytter. Han har svært gode kommunikasjonsevner og gjør alltid det beste for pasienten. Han skaper raskt tillit, opptrer vennlig og gjør grundige undersøkelser når det er behov for det. Takk for deg Bendiksen..

Dyktig lege med store framtids muligheter!

En person som lytter og vurderer og foretar dypere undersøkelser. Søker selv også dypere innsikt i flere tilstander enn de aller fleste fastleger. Viser tillit og er engasjert i sine pasienter. Mangler dyktig personale med riktig innsikt og oppførsel til best mulig pasientopplevelse i kontorseksjonen. Mangler alternative kontakts muligheter for pasienter med spesielle behov og tettere oppfølging.

Bra lege,dårlig service hos kontordamene

Har hatt Bendiksen som lege i mange år,og synes han er kjempe flink. Så veldig synd at jeg nå må bytte lege,fordi det er umulig å få time der.
Prøvde å få time pga vondt rygg. Måtte vente 4 uker,men kunne ringe å få øyeblikkelighjelp time hvis jeg trengte det. Ringer fra minuttet de åpner,tar 20 min før de tar tlf. Da er alle timene tatt,og de er sure i tlf og skylder på meg for at jeg ikke ringte før.
Dette var skjedd flere ganger. Har og flere ganger stått fysisk og ventet i luka 10-15 min,mens kontordamene skravler om hva de gjorde i helgen.
Er og utrolig lang ventetid for å komme inn til timen. Det meste jeg har venta er 2 timer. Men ligger somregel på 30 min- 1 time.