Ketil Johan Bendiksen

Steinbruddveien 8 3173 Vear
Ketil Johan Bendiksen er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ketil Johan Bendiksen

Fantastisk flink lege

Bendiksen er en fantastisk flink lege som alltid lytter. Han har svært gode kommunikasjonsevner og gjør alltid det beste for pasienten. Han skaper raskt tillit, opptrer vennlig og gjør grundige undersøkelser når det er behov for det. Takk for deg Bendiksen..

Dyktig lege med store framtids muligheter!

En person som lytter og vurderer og foretar dypere undersøkelser. Søker selv også dypere innsikt i flere tilstander enn de aller fleste fastleger. Viser tillit og er engasjert i sine pasienter. Mangler dyktig personale med riktig innsikt og oppførsel til best mulig pasientopplevelse i kontorseksjonen. Mangler alternative kontakts muligheter for pasienter med spesielle behov og tettere oppfølging.

Bra lege,dårlig service hos kontordamene

Har hatt Bendiksen som lege i mange år,og synes han er kjempe flink. Så veldig synd at jeg nå må bytte lege,fordi det er umulig å få time der.
Prøvde å få time pga vondt rygg. Måtte vente 4 uker,men kunne ringe å få øyeblikkelighjelp time hvis jeg trengte det. Ringer fra minuttet de åpner,tar 20 min før de tar tlf. Da er alle timene tatt,og de er sure i tlf og skylder på meg for at jeg ikke ringte før.
Dette var skjedd flere ganger. Har og flere ganger stått fysisk og ventet i luka 10-15 min,mens kontordamene skravler om hva de gjorde i helgen.
Er og utrolig lang ventetid for å komme inn til timen. Det meste jeg har venta er 2 timer. Men ligger somregel på 30 min- 1 time.

Tar tid, men sekreterene behandler en uakseptabelt forferdelig!

Hei,

Prøvde hele Desember å få time og fikk ikke før 2. januar av sekretærene. Ketil Bediksen var da i perm, og det var vikar. Jeg var 10 minutter forsinket og ringte inn for å si ifra og fikk beskjed om å komme. Når jeg dukket opp fikk jeg kontra beskjed at Marianne Bov vikar legen, hadde tatt inn neste pasient og nektet meg å få time. Jeg ble helt sjokkert ettersom jeg hadde korte tidsfrister og skulle ha en legeerklæring.

Jeg informerte om forsinkelser og fikk tydelig ubehagelig beskjed at, MAN KAN IKKE VÆRE forsinket til en lege, SÅNN VAR DET! Helt sjokkert, jeg fikk regning for denne timen og måtte få ny time dagen etterpå, som jeg OGSÅ FIKK REGNING FOR! Jeg motstredet denne regningen fikk beskjed om at jeg ikke kom noen vei hos sekretærene, de hadde inget mydnighet eller ansvar for hva legen bestemte(Som tydligvis er "Gud" og jeg som pasient ikke hadde tyngde eller respekt) Så kranglet de med meg på telefon og på legekontoret at jeg overhodet ikke fikk snakke med legen om denne regningen.!

I tillegg fikk jeg ny time hos fastlegen min da 19.januar. Nesten 2 måneders ventetid for EN legeerklæring.

Så her står jeg og legen har ikke møtt meg før og tar seg tid, men vil ikke tro helt på hva jeg sier og skulle bruke litt tid på de spesialist erklæringene jeg la ved.
14 dager etterpå foreligger fremdeles ingen legeerklæring, jeg har ringt inn 5-6 ganger og møtt opp personlig på legekontoret. Da det haster fordi dette styrer inntekten min. Blir avfeid og får kun beskjed om å vente. De diskuterer ingenting, er avfeiende, respektløse og hever stemmen med å SI VI ER FERDIGE her!

Da kom jeg inn med en dialog fra Nav om hva de krever. I tillegg får man ikke legeerklæringen per papir og de skal sende inn elektronisk uten at en får se den overhodet.

Aldri blitt nektet time når man er pliktoppfyllende og informerer, og det er mennesklig å være forsinket, men det er ikke lov her. Ikke vil de ta i mot retningslinjer fra nav, da sekretærene ....mener det er å føre/bestemme hva legen skal skrive. Helt utrolig dårlig behandling og oppførsel og en lege som sjelden er til stede. Sykdom med mer er ikke noe å rå over, men å ikke skrive en legeerklæring på 2 uker, og må betale 1000 kr for samme legeerklæring og bli behandlet så dårlig og avvisende av sekretærene er årsaken til at jeg bytter lege. Uakseptabel måte å møte noen på. Ikke kundeservice eller hjelp overhodet. Eller privat liv når man diskuterer det.

En sympatisk lege

Jeg hadde Bendiksen som lege i flere år før jeg flyttet fra området, og var veldig fornøyd med ham. Han er en god lytter og om du er bekymret for noe sender han deg gjerne på en full sjekk, selv om det er liten grunn til å tro noe er galt. Han er også vennlig og morsom, han slår gjerne av en prat, som jeg har forstått at noen pasienter ikke setter pris på, men om du vil ha en avslappet og jordnær lege er det bare trivelig. På grunn av dette tar han seg god tid med hver pasient, og man må vanligvis vente ganske lenge, men jeg har alltid opplevd ventetiden som verdt det for behandlingen.
Bendiksen anbefales om du vil ha en lege som tar deg på alvor i tillegg til å være vennlig og avslappet, men kanskje ikke om du ikke liker ventetid og småprat.