Per-Edvin Blystad

Autorisasjon (2001)

Per-Edvin Blystad er en av 35 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Per-Edvin Blystad

Kan ikke anbefales

Hyggelig lege, men følger ikke opp. Kontoret har ikke elektroniske løsninger på plass, slik at du må ringe for å få time. Sure og lite imøtekommende sekretærer på telefonen og i ekspedisjonen.

Flink

Flink og ålreit lege. Beroligene og svarer på alt. Sekretæren derimot er jeg ikke begeistra for. Gruer meg alltid til å ringe legen for å høre den sure stemmen si at jeg ikke trenger legetime pga bla bla bla.

Kjempegrei lege

Er veldig godt fornøyd med Blystad som kontaktlege og behandlingen jeg får. 5 stjerner for han. Derimot er jeg mindre fornøyd med legesekretærene. Har vært pasient der i over 30år, men jeg kvier meg for hver gang jeg skal ringe å bestille time. Aldri sier de hei og aldri sier de hade. Særlig en av de er helt ekstremt sur og avvisende. Og like uvelkommen når jeg melder meg i luken. De fleste som kommer til legen er syke, derfor trenger de å bli behandlet med respekt. Skammelig oppførsel av godt voksne mennesker.

Til tider udugelig og krass.

Vanskelig og samarbeide med. Engasjerer seg lite, får ikke den forståelsen og hjelpen jeg trenger. Følger ikke opp det vi har avtalt.

Ubeskrivelig god lege

Helt topp lege! Når jeg flyttet til Tønsberg i 2004 var jeg overlykkelig at jeg fikk Blystad som fastlege, og han har aldri skuffet. Har dessverre hatt behov for å gå dit ganske ofte, men man får helt utmerket hjelp! Noen ganger er det noe ventetid, men man forstår jo hvorfor når man kommer inn selv. Han tar seg tid til å hjelpe alle.