Per-Edvin Blystad

Bulls gate 2B 3110 Tønsberg
Tlf: 33 35 03 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per-Edvin Blystad er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Per-Edvin Blystad

Til tider udugelig og krass.

Vanskelig og samarbeide med. Engasjerer seg lite, får ikke den forståelsen og hjelpen jeg trenger. Følger ikke opp det vi har avtalt.

Ubeskrivelig god lege

Helt topp lege! Når jeg flyttet til Tønsberg i 2004 var jeg overlykkelig at jeg fikk Blystad som fastlege, og han har aldri skuffet. Har dessverre hatt behov for å gå dit ganske ofte, men man får helt utmerket hjelp! Noen ganger er det noe ventetid, men man forstår jo hvorfor når man kommer inn selv. Han tar seg tid til å hjelpe alle.

Fantastisk bra!

Jeg har flyttet og har dessverre måttet bytte fastlege fra Blystad til ny lege.

Min erfaring med Blystad er utelukkende positiv. Han er grundig, hører etter og tar seg tid til deg!

Anbefales på det sterkeste.

Byens beste lege?

Svært sympatisk og dyktig lege. Gjør grundige undersøkelser, tar seg god tid og gir god informasjon.

Denne legen vil jeg ikke bytte.

Flink og omsorgsfull lege. Lytter til pasienten og gir god informasjon.

Håper aldri jeg må bytte han ut!

Profesjonell, men allikevel personlig og engasjert. Har alltid tid til å lytte til hva man har å si, og er utrolig flink til å se "hele mennesket" (Fysisk, psykisk og sosialt)

En fantastisk lege

Blystad er en fantastisk lege hvor du som pasient blir tatt på alvor han har pasienten i sentrum

Mistet lappen

Har blitt frisk etter kreft, diabetes 2 og illebefinnende. Legen nekter for at jeg er frisk og kan beholde sertifikatet som jeg har hatt i 58 år. Har dårlig nattesøvn etter dette.
Har byttet lege nå.

dyktig og utrolig sympatisk

Det er en sann glede å måtte gå til legen sin. Meget behagelig og dyktig lege som både har tid til deg og tar mennesket og yrket sitt opp på høyeste nivå.

Dyktig

Jeg opplever Blystad som en dyktig lege. Han lytter, er interessert, gir gode råd og henviser videre. Han følger opp og sender søknader raskt. Har også opplevd å få telefon fra han etter kl. 15.30. Veldig positvt.

Fantastisk Lege

Blystad er en helt kongelege, som fyller alle dine behov. Han er absolutt å anbefalle.

Blir sett og hørt!

Føler legen tar problemer på alvor og lytter til pasientens bekymringer. Positiv og imøtekommende!

Beste som er av fastlege

Han er en hyggelig person som kan alt om det du er der for.. Er interessert i alle, hvordan du har det.Er han i tvil på ting sender han deg videre med en gang.. Han lurer ikke på noe, uten om evt å sjekke det opp med andre.Rett mann på rett plass.