Per-Edvin Blystad

Tlf: 33 35 03 30 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per-Edvin Blystad er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Per-Edvin Blystad

Flink

Flink og ålreit lege. Beroligene og svarer på alt. Sekretæren derimot er jeg ikke begeistra for. Gruer meg alltid til å ringe legen for å høre den sure stemmen si at jeg ikke trenger legetime pga bla bla bla.

Kjempegrei lege

Er veldig godt fornøyd med Blystad som kontaktlege og behandlingen jeg får. 5 stjerner for han. Derimot er jeg mindre fornøyd med legesekretærene. Har vært pasient der i over 30år, men jeg kvier meg for hver gang jeg skal ringe å bestille time. Aldri sier de hei og aldri sier de hade. Særlig en av de er helt ekstremt sur og avvisende. Og like uvelkommen når jeg melder meg i luken. De fleste som kommer til legen er syke, derfor trenger de å bli behandlet med respekt. Skammelig oppførsel av godt voksne mennesker.

Til tider udugelig og krass.

Vanskelig og samarbeide med. Engasjerer seg lite, får ikke den forståelsen og hjelpen jeg trenger. Følger ikke opp det vi har avtalt.

Ubeskrivelig god lege

Helt topp lege! Når jeg flyttet til Tønsberg i 2004 var jeg overlykkelig at jeg fikk Blystad som fastlege, og han har aldri skuffet. Har dessverre hatt behov for å gå dit ganske ofte, men man får helt utmerket hjelp! Noen ganger er det noe ventetid, men man forstår jo hvorfor når man kommer inn selv. Han tar seg tid til å hjelpe alle.

Fantastisk bra!

Jeg har flyttet og har dessverre måttet bytte fastlege fra Blystad til ny lege.

Min erfaring med Blystad er utelukkende positiv. Han er grundig, hører etter og tar seg tid til deg!

Anbefales på det sterkeste.