Legene Blystad og Rasting

Bulls gate 2B 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av Legene Blystad og Rasting

Kan ikke anbefales

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Hyggelig lege, men følger ikke opp. Kontoret har ikke elektroniske løsninger på plass, slik at du må ringe for å få time. Sure og lite imøtekommende sekretærer på telefonen og i ekspedisjonen.

Utrolig misfornøyd!

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Et legekontor med utrolig lang ventetid. Surr med resepter og ingen hjelp og få når man første trenger det. Vil aldri anbefale disse legene til noen.

Rasting er super!

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Har gått til Rasting i mange år nå og synes han er veldig flink. Alltid fått den hjelpen jeg trenger. Han er veldig dyktig og koselig å snakke med.

MEN.. hun ene sekretæren er ikke til å tro. Hun er alltid så sur og negativ når jeg ringer for å bestille time. Dette har hindret meg som har sosial angst for å komme meg til legen. Ikke er hun imøtekommende, sier aldri hei eller hade. Aldri hørt noe positivt komme ut av munnen hennes.

Hun andre sekretæren er kjempe hyggelig og smiler alltid til meg.

Fornøyd med Pål Rasting

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Har satt pris på hans respektfulle, vennlige og tilstedeværende måte å være på.

Ellers har jeg ikke følt meg komfortabel med å ringe eller komme til selve legekontoret.

Har stilt meg spørsmål med de ansvarlige angående det lite hyggelige miljøet. Hvem har ansvaret ?
Har også stilt meg spørsmål ved den forutinntatte tonen i forbindelse med prøvetaking. Uttaleser grunnet manglende kunnskap der du får et hånlig smil om du forsøker å opplyse.

Flink

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Flink og ålreit lege. Beroligene og svarer på alt. Sekretæren derimot er jeg ikke begeistra for. Gruer meg alltid til å ringe legen for å høre den sure stemmen si at jeg ikke trenger legetime pga bla bla bla.