Legene Blystad og Rasting

Telefonnummer33 35 03 3033 35 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bulls gate 2B 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av Legene Blystad og Rasting

Rasting er super!

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Har gått til Rasting i mange år nå og synes han er veldig flink. Alltid fått den hjelpen jeg trenger. Han er veldig dyktig og koselig å snakke med.

MEN.. hun ene sekretæren er ikke til å tro. Hun er alltid så sur og negativ når jeg ringer for å bestille time. Dette har hindret meg som har sosial angst for å komme meg til legen. Ikke er hun imøtekommende, sier aldri hei eller hade. Aldri hørt noe positivt komme ut av munnen hennes.

Hun andre sekretæren er kjempe hyggelig og smiler alltid til meg.

Fornøyd med Pål Rasting

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Har satt pris på hans respektfulle, vennlige og tilstedeværende måte å være på.

Ellers har jeg ikke følt meg komfortabel med å ringe eller komme til selve legekontoret.

Har stilt meg spørsmål med de ansvarlige angående det lite hyggelige miljøet. Hvem har ansvaret ?
Har også stilt meg spørsmål ved den forutinntatte tonen i forbindelse med prøvetaking. Uttaleser grunnet manglende kunnskap der du får et hånlig smil om du forsøker å opplyse.

Flink

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Flink og ålreit lege. Beroligene og svarer på alt. Sekretæren derimot er jeg ikke begeistra for. Gruer meg alltid til å ringe legen for å høre den sure stemmen si at jeg ikke trenger legetime pga bla bla bla.

Bra lege, uhøflige sekretærer

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Pål Rasting er en meget dyktig, imøtekommende lege som i løpet av alle årene jeg hadde han som fastlege har tatt meg på alvor og behandlet meg med respekt og forståelse. Sekretærene har derimot en arrogant holdning som gjør at jeg gruer meg til å ringe hver gang jeg skal bestille en ny time. Jeg har heller aldri opplevd å få et smil eller et enkelt "hei\hade" alle gangene jeg dukket opp til timene. Det gjør at man som pasient overhodet ikke føler seg velkommen.

Kjempegrei lege

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Er veldig godt fornøyd med Blystad som kontaktlege og behandlingen jeg får. 5 stjerner for han. Derimot er jeg mindre fornøyd med legesekretærene. Har vært pasient der i over 30år, men jeg kvier meg for hver gang jeg skal ringe å bestille time. Aldri sier de hei og aldri sier de hade. Særlig en av de er helt ekstremt sur og avvisende. Og like uvelkommen når jeg melder meg i luken. De fleste som kommer til legen er syke, derfor trenger de å bli behandlet med respekt. Skammelig oppførsel av godt voksne mennesker.