Legene Blystad og Rasting

Bulls gate 2B 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Blystad og Rasting

Lege vi dessverre bytter ut

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Vi har dessverre kommet til konklusjon at vi bytter fastlege til familien etter 6-7 år med Blystad.
Vi hadde en grei tone i starten, men dessverre følger vi ikke lenger at vi kan stole 100% på at vårt beste er satt i fokus. Fokus ligger heller på raske avgjørelser og maksimal inntjening av kr.

Det Blystad kan jobbe mer med er:
- Sette av mer tid til pasientene
- Vennligere mottak i resepsjon og på timen. Et smil kommer langt.
- Ventetid på telefon, tilby oppringing?
- "Barnetilpasset" besøk
- Kostnadsfokuset da brukt materiell tas godt betalt for

Det som er bra er lokasjonen på legekontoret og til dels erfaringen til legen hvis han har tid/lyst til å sette seg inn i problemstillingen.

Lykke til videre.

Sympatisk og god lege

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Jeg føler meg veldig god ivaretatt som pasient. Blystad tar seg tid til å lytte og lett å snakke med. Har møtt mange stengte dører og døve ører i helsevesenet i så mange år. og hyggelige sekretærer på kontor og prøvetaking. Har alltid hatt sprøyteskrekk, men ikke noe problem lenger. Får gode råd og raskt time

En fantastisk lege

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Senior Rasting er meget dyktig, kunnskapsrik, trygg og hyggelig lege. Jeg har vært hos både Senior og junior og føler meg veldig godt ivaretatt hos begge. Det er ofte en del venting før timen, men som hun i luka sa: ja, det er ventetid, men de jobber jo med mennesker og han kommer til å bruke like mye tid på deg når det er din tur. Tiltider telefonkø, dette varierer veldig, men når jeg kommer igjennom får jeg alltid god service. For øvrig veldig hyggelige og imøtekommende sykepleiere på kontoret, serviceinnstilte og vennlige. Og det er en fryd å se den hyggelige og uformelle tonen kontorpersonalet og legene har seg imellom. Anbefales

Mye rot

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Hyggelig når du møter han til time. Utrolig sur på telefonen. Utrolig mye rot med sykemelding, resepter og henvisning. Og sliter med å få rettet opp feil. Noen av kontorpersonalet er mindre hyggelig. Aldri vært hos en lege som surrer så mye med papirarbeidet. Og dårlig kommunikasjon mellom lege og kontorpersonale.

Veldig misfornøyd

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Jeg føler meg ikke velkommen hos dette legekontoret. Kom inn akutt fra ambulansen til helsepersonell som himlet med øynene og ikke brydde seg. Ble også nektet å betale med faktura da dette i følge legen «køddet med dagsregnskapet deres». Følte at jeg kun var til bry og ble tvunget til å betale på stedet med penger jeg egentlig skulle bruke på mat. Syntes det er totalt uhørt at man blir behandlet på denne måten når man kommer dit med noe uforventet og akutt. Jeg følte at de brydde seg mer om at jeg skulle betale for timen enn at jeg var utrolig dårlig og trengte helsehjelp.