Legene Blystad og Rasting

Bulls gate 2B 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Blystad og Rasting

Omsorgsfull og trygg

Lege: Line Rasting Skrevet

Line er en trygg og omsorgsfull lege. Tar meg på alvor og har nær kontakt med min sykehuslege. Terskel for å konsultere sykehuset og bli enige om konklusjon, er lav. Hun er ydmyk overfor ting hun ikke er sikker på. Jeg føler meg svært godt ivaretatt. Et godt humør er heller ikke å forakte.

Dyktig og pålitelig

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Dyktig og pålitelig lege for hele familien vår gjennom mange år. Lytter og forklarer, henviser videre når det trengs. Møter barn, ungdom og voksne med respekt og nysgjerrighet.
Dessverre noen av sekretærene som ikke er like imøtekommende/hyggelige, og man kan føle seg dum/avvist når man tar kontakt. (Dette gjelder ikke alle)

Min lege

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med Blystad. Han er imøtekommende og hjelpsom. Resepter fornyes raskt.
Tar kontakt på ettermiddag og kveld dersom han har noe viktig å meddele. Etter å hatt kreft med stråling og deretter en stor skade på tennene mine viser han hjertevarme. Han er interessert i deg som pasient. Han er også rask med resepter som kan bestilles gjennom Helse-Norge.
Ny ung jente på plass i luka gjør besøket 100%. Hun er hyggelig og hjelpsom.

Super

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Glad at jeg fikk ny fastlege. Pål Rasting er best. Han er lyttende, interessert og imøtekommende. Har bare bra å si om han. Fantastisk lege.

erfaren og faglig trygg

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

God lytter, ser sammenhengen mellom kropp og psyke.
Oppleves som trygg pga. sin erfaring. Beslutningsdyktig. Hvis han ikke er enig i mine behov for medikamenter osv. forklarer han hvorfor med en innebygd autoritet som er tillitsvekkende. Ser meg i øynene, minimaliserer bruk av pc og skjerm under samtalen. Dessverre har han for få arbeidsdager, forståelig nok pga. alder.