Bente Pedersen Bø

Autorisasjon (1997)

Bente Pedersen Bø er en av 47 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Bente Pedersen Bø

Trygg, kunnskapsrik og utrolig dyktig

En lege som lytter, forklarer, er kunnskapsrik og oppdatert. Tar seg tid og gir råd og veiledning. Henviser og søker kunnskap når dette er nødvendig. Kommer alltid tilbake til deg.

Makan til menneske skal du leite lenge etter.

Ho e ei fantastisk dame. Makan til menneske skal du leite lenge etter. Ho ringer meg på kvelden og passer på at eg ikkje e glømt. Ho står i tøffe tak og reiser ikkje når ting blir tøft og møte med nav for eksempel. Ho viser elltid respekt . Ho skjønner humoren din og e jønne med å le opp i all gråtinga og elendigheten til pasienten. Ho står på og jobber for at ein skal ha det bra. Ho e elltid blid og ordner time raskt. Minst like bra å gå og snakke med ho som å gå t psykolog. Ho har stor grad av empati og e et godt menneske. !

Kunnskapsrik og ser muligheter

Sender deg videre, uten å legge noe prestisje i det. Er på Helse Norge, lett å kommunisere med digitalt.

Enkelt å bestille resepter på nett

Litt lang ventetid på time

Fantastisk lege

Denne legen har god peiling både på somatiske og psykiske lidelser. Jeg føler hun alltid tar seg tid til å høre på mine plager og finne løsninger på dette. Den eneste ulempen er at man må påregne lang ventetid på venterommet.

Svært dyktig

Svært dyktig faglig og med stor empati! Lytter og gir informasjon og nødvendig medisinsk behandling. Følger opp videre med spesialister, sykehusinnleggelse osv. ved behov. Følger svært godt opp! Lytter til pasienten!