Pyramiden Legekontor AS

Gloppeskogen 24 3260 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Pyramiden Legekontor AS

Den beste

Lege: Nils Peter Fagernæs Skrevet

Den beste legen enn kan ha, han lytter, ser og forstår.
Vi kan både le og være alvorlige.
God til å henvise videre, ta prøver, kommunisere, gjøre seg forstått.
Om enn er veldig dårlig, ringer han for å høre hvordan det går og evt om jeg trenger en time. Stiller opp på møter diverse instanser raskt.
Han står på for pasientene sine.

Ikke fornøyd

Lege: Nils Peter Fagernæs Skrevet

Han hjelper ikke... Dårlig evne til å lytte til pasienten. Prater kun selv, ikke åpen for dialog og/eller andre meninger.

Meget hyggelig

Lege: Janne Kristin Aase Hansen Skrevet

Var hos Janne Kristin Aase Hansen for første gang siden min fastlege var på ferie, og det ble et behagelig møte. Hun viste stor interesse, og sjekket grundig. Vi hadde en lang og god prat, og jeg oppfattet henne som både faglig dyktig og svært hyggelig!

Kunnskapsrik og ser muligheter

Lege: Bente Pedersen Bø Skrevet

Sender deg videre, uten å legge noe prestisje i det. Er på Helse Norge, lett å kommunisere med digitalt.

Enkelt å bestille resepter på nett

Litt lang ventetid på time

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Arne Bredvei Skrevet

Jeg har hatt Arne som lege i nå 12 år. Han har stilt opp for meg på alle måter han har kunnet og alltid tatt seg tid. Til og med stilt opp og støttet meg på møter han ikke var pliktig til å være med på. Uten Arne hadde min «kamp» i systemet vært håpløs, men på grunn av hans støtte har jeg ikke gitt opp.
Maken til kunnskapsrik og empatisk lege skal man lete lenge etter. Jeg anbefaler Arne på det sterkeste.