Pyramiden Legekontor AS

Gloppeskogen 24 3260 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Pyramiden Legekontor AS

Makan til menneske skal du leite lenge etter.

Lege: Bente Pedersen Bø Skrevet

Ho e ei fantastisk dame. Makan til menneske skal du leite lenge etter. Ho ringer meg på kvelden og passer på at eg ikkje e glømt. Ho står i tøffe tak og reiser ikkje når ting blir tøft og møte med nav for eksempel. Ho viser elltid respekt . Ho skjønner humoren din og e jønne med å le opp i all gråtinga og elendigheten til pasienten. Ho står på og jobber for at ein skal ha det bra. Ho e elltid blid og ordner time raskt. Minst like bra å gå og snakke med ho som å gå t psykolog. Ho har stor grad av empati og e et godt menneske. !

Den beste fastlegen i Larvik

Lege: Janne Kristin Aase Hansen Skrevet

Så utrolig god og omsorgsfull ovenfor pasientene sine. Helt klart sen beste fastlegen jeg og min datter har hatt noen gang.

Den beste

Lege: Nils Peter Fagernæs Skrevet

Den beste legen enn kan ha, han lytter, ser og forstår.
Vi kan både le og være alvorlige.
God til å henvise videre, ta prøver, kommunisere, gjøre seg forstått.
Om enn er veldig dårlig, ringer han for å høre hvordan det går og evt om jeg trenger en time. Stiller opp på møter diverse instanser raskt.
Han står på for pasientene sine.

Ikke fornøyd

Lege: Nils Peter Fagernæs Skrevet

Han hjelper ikke... Dårlig evne til å lytte til pasienten. Prater kun selv, ikke åpen for dialog og/eller andre meninger.

Meget hyggelig

Lege: Janne Kristin Aase Hansen Skrevet

Var hos Janne Kristin Aase Hansen for første gang siden min fastlege var på ferie, og det ble et behagelig møte. Hun viste stor interesse, og sjekket grundig. Vi hadde en lang og god prat, og jeg oppfattet henne som både faglig dyktig og svært hyggelig!