Pyramiden Legekontor AS

Gloppeskogen 24 3260 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Pyramiden Legekontor AS

Dårlige greier.

Lege: Madeleine Skaug Skrevet

Føler meg mistenkeliggjort i forbindelse med reseptskriving av faste medikamenter.
Det skal ikke være nødvendig å måtte forvare ett forbruk som er vært under en annen fastleges kontroll i over 10år.

Trygg og stødig, empatisk, dyktig

Lege: Madeleine Skaug Skrevet

Hatt [navn fjernet av moderator] som FL i 23 år og gruet meg veldig til han skulle bli pensjonert og et nytt menneske skulle inn i bildet. Var på dette tidspunkt på mitt såreste punkt i livet så det var vanskelig med forandring, men jeg har derimot vært veldig fornøyd! Madeleine er flink, hyggelig og ser enkeltmennesket på en helhetlig måte. Hun er enkel å snakke med og føles både trygg og stødig. Som en annen vurdering her inne skrev lyser hun godhet - og det kan jeg stille meg bak. Madeleine er faglig dyktig. Hun lytter til deg og det du har å si. Hun får deg til å føle deg sett og gjør noe med problemet du kommer inn med dersom hun kan. Madeleine er et friskt ungt pust til Pyramiden Legesenter og er relativt kjapp til å svare og få ting gjort. Madeleine er den eneste grunnen til at jeg ble igjen som pasient på Pyramiden - for jeg var egentlig ganske innstilt på å finne et nytt legesenter. Hun har blitt et anker i hverdagen min. Anbefaler Madeleine på det varmeste!!

Trygg, empatisk, hjelpsom, grundig og utrolig lett å snakke med.

Lege: Madeleine Skaug Skrevet

Har hatt Arne Bredvei i nesten 20 år, og var veldig skeptisk til hans etterfølger. Men etter mitt første møte med Madeleine er alle mine bekymringer forduftet! For det første lyser det godhet av henne, og hun lytter og tar seg tid. Hun bryr seg oppriktig, og har også humor og tar ikke seg selv så høytidelig som gjør det lett å tørre å være seg selv. Min datter som er livredd leger, virker nå kurert og sier hun aldri vil til noen andre leger igjen. Helt fantastisk dame, som jeg anbefaler på det varmeste.

Trygg, kunnskapsrik og utrolig dyktig

Lege: Bente Pedersen Bø Skrevet

En lege som lytter, forklarer, er kunnskapsrik og oppdatert. Tar seg tid og gir råd og veiledning. Henviser og søker kunnskap når dette er nødvendig. Kommer alltid tilbake til deg.

Verdens beste lege

Lege: Janne Kristin Aase Hansen Skrevet

Janne Kristin er en fantastisk lege som alltid setter pasienten i fokus. Hun har vært min fastlege gjennom mange år og jeg kan ikke få rost henne nok. Hun ser og hører deg og er bestandig til stede i samtalen. For meg er Janne Kristin et godt medmenneske, en ekstremt dyktig lege og en super «psykolog». Tusen takk for den fantastisk gode jobben du alltid gjør, jeg er så takknemlig for at akkurat du er legen min.