Pyramiden Legekontor AS

Telefonnummer33 13 96 9633 13 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gloppeskogen 24 3260 Larvik

Siste vurderinger av Pyramiden Legekontor AS

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Arne Bredvei Skrevet

Jeg har hatt Arne som lege i nå 12 år. Han har stilt opp for meg på alle måter han har kunnet og alltid tatt seg tid. Til og med stilt opp og støttet meg på møter han ikke var pliktig til å være med på. Uten Arne hadde min «kamp» i systemet vært håpløs, men på grunn av hans støtte har jeg ikke gitt opp.
Maken til kunnskapsrik og empatisk lege skal man lete lenge etter. Jeg anbefaler Arne på det sterkeste.

Empatisk, dyktig, god tid

Lege: Arne Bredvei Skrevet

Svært fornøyd med Bredvei. Kjenner meg godt ivaretatt som pasient.
Han har vært min lege i ca 20 år.
Tilgjengelig, lyttende, kunnskapsrik og empatisk.

Dyktig og omtenksom

Lege: Arne Bredvei Skrevet

Jeg har hatt Arne som fastlege i 27 år, og kunne ikke vært mer fornøyd. Dessverre bor jeg i en annen by og ser meg nødt til å bytte. Du som tar over plassen min får en kunnskapsrik og oppmerksom fastlege!

Kunnskapsrik og god lege

Lege: Nils Peter Fagernæs Skrevet

Dyktig lege, tar seg tid til pasienten, er veldig fornøyd, byttet fra nordbyen legesenter til pyramiden for ca 3 år siden noe jeg overhode ikke har angret på. En lege med mye kunnskap!

Lege: Bente Pedersen Bø Skrevet

Denne legen har god peiling både på somatiske og psykiske lidelser. Jeg føler hun alltid tar seg tid til å høre på mine plager og finne løsninger på dette. Den eneste ulempen er at man må påregne lang ventetid på venterommet.