Gerd-Synne Tveito Eidnes

Tlf: 33 38 38 28 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gerd-Synne Tveito Eidnes er en av 17 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Gerd-Synne Tveito Eidnes

Dyktig Tilstede Servis inst Tar en på alvor

En lege som en føler seg sett hos
Hun hører på deg
Er rask og svare på hendvennelser og tar kontakt med nødvendige instanser om det er behov
Følger opp når det er behov for det

Meget bra lege

Eidnes er en veldig dyktig lege. Veldig flink til å følge opp, forståelsesfull og lyttende. I tillegg er hun veldig hyggelig. Velfungerende legekontor hvor det stort sett aldri er lang ventetid for å få time og de ansatte er veldig serviceinnstillte.

en dårlig lege

hun virket ikke som om hun brydde seg noe om meg og mine behov.

hun så på pc en fremfor meg og virket oppgitt over at jeg hadde plager som ikke hadde en klar diagnose - selv om jeg bare er 16 år

Utrolig hyggelig, dyktig, oppdatert og omsorgsfull lege

Tar seg alltid god tid. Hører alltid på meg, mine synspunkter og min opplevelse av det som er problemet/utfodringen.

En engasjert lege!

Jeg har hatt flere leger siden fastlegeordningen begynte, men jeg kan med hånda på hjertet si at Eidnes er nummer 1. Eidnes er en lege som er oppriktig glad i mennesker, og hennes engasjement for å hjelpe sine pasienter strekker seg lengre enn de andre legene jeg har hatt. Hun tar meg alltid seriøst, og når jeg går derfra, har hun ikke bare hjulpet meg med det jeg kom for, men ofte også flere andre ting. Jeg bytter ikke fastlege igjen før hun evt slutter å praktisere!

Omsorgsfull og tilstede

Dr. Eidnes er et unikum av en lege. Hun har alltid tid til pasientene sine, og lytter med respekt og medfølelse. Mange leger kan virke kyniske, men Eidnes har ikke et snev av noe slikt i seg. Man blir tatt på alvor hos henne, og jeg vet selv at jeg ville vært i en ganske annen situasjon om ikke hun hadde steppet inn for meg ved flere anledninger.