Gerd-Synne Tveito Eidnes

Tinghaugveien 14 3140 Nøtterøy
Gerd-Synne Tveito Eidnes er en av 16 fastleger i Nøtterøy

Siste vurderinger av Gerd-Synne Tveito Eidnes

en dårlig lege

hun virket ikke som om hun brydde seg noe om meg og mine behov.

hun så på pc en fremfor meg og virket oppgitt over at jeg hadde plager som ikke hadde en klar diagnose - selv om jeg bare er 16 år

Utrolig hyggelig, dyktig, oppdatert og omsorgsfull lege

Tar seg alltid god tid. Hører alltid på meg, mine synspunkter og min opplevelse av det som er problemet/utfodringen.

En engasjert lege!

Jeg har hatt flere leger siden fastlegeordningen begynte, men jeg kan med hånda på hjertet si at Eidnes er nummer 1. Eidnes er en lege som er oppriktig glad i mennesker, og hennes engasjement for å hjelpe sine pasienter strekker seg lengre enn de andre legene jeg har hatt. Hun tar meg alltid seriøst, og når jeg går derfra, har hun ikke bare hjulpet meg med det jeg kom for, men ofte også flere andre ting. Jeg bytter ikke fastlege igjen før hun evt slutter å praktisere!

Omsorgsfull og tilstede

Dr. Eidnes er et unikum av en lege. Hun har alltid tid til pasientene sine, og lytter med respekt og medfølelse. Mange leger kan virke kyniske, men Eidnes har ikke et snev av noe slikt i seg. Man blir tatt på alvor hos henne, og jeg vet selv at jeg ville vært i en ganske annen situasjon om ikke hun hadde steppet inn for meg ved flere anledninger.