Nils Peter Fagernæs

Tlf: 33 13 96 96 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nils Peter Fagernæs er en av 43 fastleger i Larvik

Siste vurderinger av Nils Peter Fagernæs

Kunnskapsrik og god lege

Dyktig lege, tar seg tid til pasienten, er veldig fornøyd, byttet fra nordbyen legesenter til pyramiden for ca 3 år siden noe jeg overhode ikke har angret på. En lege med mye kunnskap!

Ikke fornøyd

Jeg fant ham lite samarbeidsvillig, han har en lite hyggelig tone. Han snakket stort sett om seg selv i løpet av timen min.

Vanskelig

Dårlig evne til å lytte til pasienten. Prater kun selv, ikke åpen for dialog og/eller andre meninger.

Hverken hyggelig eller interessert i deg som pasient

Stirrer kun på datamaskinen, ser ikke på pasienten.

Lite oppmuntrende. Fokuserer kun på det negative.

Uengasjert og sur.

Uinteressert

En dyktig lege først, men etterhvert blir han "lat", tar kun blodprøver for å se om man har vitaminmangel. Snakket alltid om å henvise meg videre, men ble aldri gjort. Stresser seg gjennom timen og lytter ikke på pasient.

Den beste legen jeg møtt

Utrolig hjelpsom og veldig sympatisk lege. Dyktig i å kommunisere med sine pasienter, lett å få tillit. Anbefales!

, knall god lege

rett på sak. snakker i klarspråk,, lytter og forstår . skriver ikke bare ut en pille og ber deg komme tilbake om 3 dager, han tar seg tid til å gå i dybden og finne hovedproblemet, hele familien er gått over til å bruke han, dyktig og oppdatert....

Flott lege

Helt super fastlege som virkelig tar deg på alvor. Informerer om prøver som blir tatt, og resultatene på disse, og flink med og henvise deg videre.
Veldig komfortabel og dra til og lett og prate med.
Får alltid time veldig rask når det ikke er akutt (2-4 dager) dog litt lang ventetid da Nils Peter ofte tar seg veldig god tid til pasientene sine.

Flott lege, anbefales.

Har en, for meg, litt utradisjonell form. Han bryr seg, henviser videre raskt. Ringer tilbake etter at man har fått en eller annen form for behandling. Følger opp pasienten. Jeg er svært fornøyd. Han bruker god tid til pasientene, det betyr at det noen ganger er litt tid å vente. Bestill time på morran:-)

Dyktig og omsorgsfull

Jeg har byttet fastlege flere ganger, men er nå veldig fornøyd. Han lytter og stiller de riktige spørsmålene. Han er morsom og avslappet, men er også veldig seriøs om det trengs. Flere leger som ham! Det eneste man kan klage på er ventetiden, da man som regel må sette av 30-50 minutter bare her.

Grei lege.

Han er en lege med mye humor og ironi på lager, men kan av og til være litt vanskelig å få han til å skjønne at man virkelig vil snakke alvorlig om noe. Han er veldig tilstede, ser deg og svarer, og er raskt til å henvise deg videre eller ta prøver. Det er forholdsvis enkelt å få time hos han selv om han er borte noen dager hver uke. Et minus er at han alltid er forsinket. Jeg har aldri kommet inn til riktig tid.

Stort pluss for at legesenteret har time- og reseptbestilling på nett og sms!

OK lege

Han er OK, selv om han kan fremstå som noe skrullete ved første møte. (Han har en krystallkule og sier han bruker den når han vurderer lengden på sykemeldinger)

Han skjønner det meste.

Flink til å lytte.Tar deg som regel på alvor.For å få akuttime må man ringe samme dag .For å få time for ting som ikke haster ,tar det for lang tid 2-8 dager !

Den beste legen jeg har hatt!

kjempe hyggelig og veldig dyktig lege. Flink til å lytte og veldig flink til å finne fornuftige løsninger på problemer. Tar seg altid god tid!