Ragna Torgersen Engstad

Enebakk Legesenter

2015

Enebakk Legesenter Telefonnummer64 92 35 0064 92 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Prestegårdsveien 4 1912 Enebakk
Ragna Torgersen Engstad er en av 8 fastleger i Enebakk

Siste vurderinger av Ragna Torgersen Engstad

Dårlig lege som ikke tar deg på alvor

Jeg byttet til Ragna etter anbefalinger av andre. Jeg forstår ikke at hun får så gode tilbakemeldinger her, hun ser ikke pasienten og er den strengeste legen til å skrive ut smertestillende, det sier hun selv. Styr unna om du er kronisk syk eller trenger ekstra oppfølging. Mere usympatisk lege skal du lete lenge etter.

Rolig og snill

Bra kommunikasjon, kjempe hyggelig og hører på det du har å si. Veldig forståelsesfull. Beste legen jeg har hatt :)

Trygg og flink

Har kun vært hos Ragna en gang. Fikk ett veldig godt intrykk. Hun er forståelses full, nær og dyktig. Fikk svar og hjelp til alt vi lurte på:)

Flink og nøye, anbefales!

Bryr seg om deg som pasient, og lytter til deg istedet for å være mer opptatt av pcen. Hun bruker den tiden som er nødvendig. Er hun i noen tilfeller ikke helt sikker, bruker hun sitt nettverk av kontakter/spesialister for å avklare. Meget god oppfølging. Hun bryr seg om pasientene sine. Anbefales på det sterkeste.

Kjempeflink og nøye

Veldig hyggelig og flink. Hun foretar grundige undersøkelser og lytter til pasienten. Kan virkelig anbefales.