Legene i Ytre AS

Sagstuveien 1 1914 Ytre Enebakk

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Ytre AS

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Trine Otterstrøm Skrevet

En fastlege med mye empati og tydelig interesse for ikke bare jobben men også pasientene sitt beste. Spør alltid om en second opinion om hun skulle være usikker. Graver i det underliggende eller for å utelukke noe underliggende av det du kommer for. Hun er også ufattelig faglig sterk. Kommer til å bruke henne i mange år.

Norges beste !

Lege: Lars Erik Fikke Skrevet

Tar seg tid til å lytte. Følger opp til minste detalj. Han gir seg ikke før det er satt en diagnose. Er det tvil,sender han videre til spesialist. Beste legen jeg noensinne har hatt.

Empatisk og smart

Lege: Trine Otterstrøm Skrevet

En fantastisk kunnskapsrik og empatisk lege som ikke gir seg før hun får noen svar via prøver og innhenter også andres syn før hun behandler deg. Er strålende fornøyd med denne legen. Også tilgjengelighet er av beste merke.

Dyktig og tilstedeværende

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Veldig fornøyd med Ragna, hun er både empatisk og flink. Jeg føler at hun er tilstede når jeg er i dialog med henne, og oppriktig interessert i å hjelpe.

Super fastlege

Lege: Ragna Torgersen Engstad Skrevet

Har hatt dr. Engstad som fastlege i 6 år nå og er veldig fornøyd. Ja hun kan være streng på sterke smertestillende men dette syns jeg er bra da det er avhengighetsskapende. Er selv kronisk syk og får god oppfølgning. Var også gjennom ett brudd i benet for en stund tilbake, hvor det ble konflikt med arbeidsgiver i møte med nav, og er det en dame du vil ha med i "krigen" er det dr. Engstad. Hun stod opp for meg og var faglig sterk slik at både nav og arbeidsgiver fulgte hennes medisinske råd. Er også veldig fornøyd da jeg har barn som trenger litt ekstra hjelp, og hun stiller opp og ordner alt på kort tid. Anbefaler dr. Engstad på det sterkeste samt at legesekretærene på kontoret er veldig hjelpsomme og hyggelige. Ventetiden kan bli litt bedre, men med mange pasienter og siden hun tar seg tid til hver enkelt pasient så har man forståelse for dette. Hun bruker god tid og da vet jeg at selv om hun er forsinket så stresser hun ikke med å få inn neste pasient.