Siri Nelson

Åskollen Legesenter DA
Nordbyveien 75 3038 Drammen
Siri Nelson er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Siri Nelson

Trygg og god lege som følger godt opp

Tar barna/meg på alvor og gjør grundig arbeide for å hjelpe de gangene vi har vært hos henne. Henviser videre der nødvendig.
Man føler at hun har god tid, og føler seg sett og hørt. Aldri vært borti en lege som er så grundig.

Imøtekommende og hyggelig

Siri Nelsson er imøtekommende,hyggelig og interessert i hva jeg har å si. Hun tar deg på alvor og er ikke opptatt av å bli ferdig med konsultasjonen så raskt som mulig. Flott lege for småbarnsforeldre. Legesekretærene på Åskollen legesenter innehar derimot ingen av de ovennevnte egenskapene. De er aldri blide,ikke imøtekommende og det virker som et ork for dem å gjøre jobben sin.

Kjempegod lege

Svær interessert og imøtekommende lege som tar pasienten på alvor. Dyktig til å følge opp, rask til å handle. Anbefales.

Veldig fornøyd!

Hun tar seg god tid, og ser meg som pasient. Veldig fornøyd. Hyggelig og søt. Veldig søt mot sønnen min også. Anbefales til småbarnsforeldre.

hold deg langt unna...

Legen er aldri tilstede og lytter ikke på det du har å si. Prater i munn på deg og avviser dine meninger. Bruker setningen: "Jeg TROR det må være ..." altfor ofte, når hun ikke vet hva problemet er. Useriøs! Dårlig oppfølging generelt. Spør henne om medisinske ting som hun ikke kan svare på eller aldri har hørt om.
Alltid forsinket - har ventet opptil 30 min.