Siri Nelson

Åskollen Legesenter DA

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Åskollen Legesenter DA
Nordbyveien 75 3038 Drammen
Siri Nelson er en av 62 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Siri Nelson

Lege som er vanskelig å lese og med en viss distanse

Siri er blid og smilende, på den korte tiden jeg var der virker det som hun tar en på alvor, og er en faglig dyktig lege. Men..

Vi hadde hele familien hos Nelson. Og det ble vel kanskje litt mye.. Følte Nelson manglet den utadvente varmen og alltid med en viss distanse, vanskelig å lese. Kanskje litt for typisk norsk for vår del (Jeg kan ikke bruke flere år på å bli kjent med legen min før hun senker guarden).

Legekontoret: Åskollen legesenter virker u proffe og bærer preg av å være et lite legekontor uten noen form for moderne fasiliteter som man finner andre steder (Kaffe, vanndispenser, bankterminal, snacksmaskin).

Telefontiden er for det meste uholdbar, og resepsjonistene sliter ofte veldig med å tolke hva som blir sagt om det ikke sies i binær.

SMS tjenestene deres er ikke spesielt gode heller, noe som er det eneste alternativet når min kone en gang satt to timer fra åpningstid til Lunch uten at de svarte på telefon.
(Kan jo spørre seg selv hva i allverden resepsjonen driver med). Det hender man får timeavtaler en til to tre uker etter at man bestiller, alt dette ofte i en kombinasjon.

Trygg og god lege som følger godt opp

Tar barna/meg på alvor og gjør grundig arbeide for å hjelpe de gangene vi har vært hos henne. Henviser videre der nødvendig.
Man føler at hun har god tid, og føler seg sett og hørt. Aldri vært borti en lege som er så grundig.

Imøtekommende og hyggelig

Siri Nelsson er imøtekommende,hyggelig og interessert i hva jeg har å si. Hun tar deg på alvor og er ikke opptatt av å bli ferdig med konsultasjonen så raskt som mulig. Flott lege for småbarnsforeldre. Legesekretærene på Åskollen legesenter innehar derimot ingen av de ovennevnte egenskapene. De er aldri blide,ikke imøtekommende og det virker som et ork for dem å gjøre jobben sin.

Kjempegod lege

Svær interessert og imøtekommende lege som tar pasienten på alvor. Dyktig til å følge opp, rask til å handle. Anbefales.

Veldig fornøyd!

Hun tar seg god tid, og ser meg som pasient. Veldig fornøyd. Hyggelig og søt. Veldig søt mot sønnen min også. Anbefales til småbarnsforeldre.