Leena Misbah Sehota

Tlf: 63 92 05 20 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Leena Misbah Sehota er en av 4 fastleger i Hurdal

Siste vurderinger av Leena Misbah Sehota

Trygg og kunnskapsrik

Leena ble hele familiens fastlege etter at den forrige pensjonerte seg. Vi merket umiddelbart hennes trygghet og profesjonalitet. Hun tar seg tid til å lytte samtidig som hun er effektiv. Hun tar pasientene på alvor og pga hennes iaktsomhet ble det oppdaget en alvorlig tilstand hos vår sønn. Leena nølte ikke med å sende han til videre undersøkelser, for å være på den sikre siden. Dette er en type ydmykhet ikke alle leger innehar dessverre og som vi er henne evig takknemmelige for.

Behagelig møte med fastlege

Etter å hatt samme fastlege i 30 år, ble jeg anbefalt dr. Sehota, etter at den forrige pensjonerte seg. Dr. Sehota tar seg tid til å lytte, sjekker nøye ut fra tilstandsbildet og legger spesielt merke til smådetaljer, og hvilke betydninger dette kan ha for allmenntilstanden.
Hun er ikke redd for å henvise videre om det konstateres noe konkret som behøver nærmere sjekk hos spesialist.
Jeg er meget godt fornøyd med dr. Sehota, og jeg kan trygt anbefale henne.

Dyktig

Jeg har kun hatt et par konsultasjoner hos denne legen: Mitt inntrykk er at hun holder høy profesjonalitet, at hun lytter til pasienten med holdningen at "pasienten vet selv best hvor skoen trykker", og at hun setter seg inn i saken og bruker den tid som er nødvendig. Jeg opplevde at hun var trygg i sin rolle og visste hva hun holdt på med. Hun var tydelig i sin kommunikasjon. Kan anbefale denne legen.