Markus Fauske

Nygata 22A 2380 Brumunddal
Markus Fauske er en av 28 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Markus Fauske

Trygg og dyktig

Han hører alltid på hva jeg har å si, tar meg veldig seriøst og leser seg opp på ting han muligens er noe usikker. Har også veldig god erfaring med legetime over nett hos han. Eneste er at det kan være noe vanskelig å få timer. Anbefaler han på det sterkeste til deg som søker en trygg og dyktig lege !

God og trygg lege.

En av de beste legene jeg har møtt, han leser seg opp på alt han ikke vet noe om, lytter til deg, tar seg god tid, ser deg i øyene, undersøker når noe er vondt og er tvers i gjennom et bra menneske. Anbefales sterk!

Dyktig lege

Kunnskapsrik lege som virkelig ser pasientene sine. Tar seg god tid og bryr seg. Kan virkelig anbefales videre.

Jeg ville anbefalt annen lege enn han

Han hører ikke på sine pasienter. Har sin mening før dere kommer. Ingen kommunikasjon alt er enveis kjøring. Faglig vil jeg ikke anbefalt han til noen.

En fin lege

Jeg har vært hos Fauske et par ganger og er veldig fornøyd. Han ser på meg når jeg snakket, og er interresert i å følge opp. Er det noe han lurer på så spør han angående det.
Etter å ha vært innom flere vikarer over et par år, er jeg glad Fauske ble min fastlege.