Markus Fauske

Autorisasjon (2013)

Markus Fauske er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Markus Fauske

God lege

Utrolig bra lege, han tar sin tid og hører på hva pasienten føler og trenger. Utrolig bra å ha han som fastlege

Dyktig lege

Markus Fauske er en veldig god lege. Han tar meg på alvor, og henviser meg videre når det er nødvendig. Følger opp, og er god på kommunikasjon. Anbefales!

Helt fenomenal lege og person.

Han tar virkelig pasientene på alvor. Hører på hva du sier, og hjelper deg med det som nødvendig. Jeg føler meg helt trygg med han som fastlege. Ingen over og ingen ved siden. Absolutt den beste fastlegen som finnes. Jeg har vært veldig syk i flere år nå, og hatt en del sykehusopphold. Han er fantastisk til å sende deg videre når det er nødvendig. Og når jeg ikke er på sjukehuset så går jeg til kontroll hos ham hver uke. Og han er veldig dyktig i faget sitt! Jeg kan ikke få fullrost ham! Jeg håper jeg får beholde ham som fastlege så lenge jeg lever.

Trygg og dyktig

Han hører alltid på hva jeg har å si, tar meg veldig seriøst og leser seg opp på ting han muligens er noe usikker. Har også veldig god erfaring med legetime over nett hos han. Eneste er at det kan være noe vanskelig å få timer. Anbefaler han på det sterkeste til deg som søker en trygg og dyktig lege !

God og trygg lege.

En av de beste legene jeg har møtt, han leser seg opp på alt han ikke vet noe om, lytter til deg, tar seg god tid, ser deg i øyene, undersøker når noe er vondt og er tvers i gjennom et bra menneske. Anbefales sterk!