Geir Fredborg

Tlf: 33 42 68 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Fredborg er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Geir Fredborg

Fantastisk lege og medmennesket

Jeg har vært pasient hos Fredborg i 20 år nå. Utrolig dyktig, varm og kunnskapsrik. Samtidig ydmyk og morsom.
Jeg har altid blitt tatt på alvor og han har henvist meg videre der han følte at det var riktig. Tar seg tid til å forklare.
Og de som jobber på kontoret veldig hyggelige.
Føler at jeg er heldig som har fått han som fastlege :)

Har hatt Fredborg som lege i mange år, og har egentlig vært fornøyd frem til jeg fikk noe han ikke kunne noe om. Dårlig oppfølgning, vært sur og lite hyggelig når jeg har vært der. Men frem til dette var jeg fornøyd.

Dyktig lege

Fredborg er en faglig dyktig og omsorgsfull lege som følger pasienten godt opp. Ikke redd for å ta en tlf eller henvise videre ved behov, han er veldig lett å prate med og flink til og drøfte med pasienten til å finne ut hva pasienten vil. Svarer fort på meldinger og ønske om resepter på nettet. Ville aldri byttet ut han mot en annen lege, etter en legetime her kan smilet stå opp og jeg føler meg både sett og respektert.

Fantastisk lege, person og støttespiller

Han er faglig dyktig, forståelsesfull, følger bra opp, stiller opp når det er behov, finner alltid en løsning som funker, eller henviser videre. Har vært pasient hos han siden jeg var lita jente, og vil ALDRI bytte han ut!

Veldig dyktig lege!

Har hatt Fredborg som fastlege i mange år, både til meg og mine barn. Han er veldig dyktig både faglig, men også til å lytte og følge opp ting. Etter å ha vært inne hos legen føler du deg sett, hørt og tatt på alvor. Han er også god på å forklare medisinske saker på en måte så " vanlige" folk forstår. Han ser også sin begrensing, og tørr å ringe/ eller sende deg videre dersom han ikke kan gi deg svar eller er usikker. Kan varmt anbefales. Her er du i trygge hender.

En dyktig, rolig og tillitsskapende doktor.

Jeg er meget fornøyd . Opplever at han ser pasienten, lytter og har bred faglig kunnskap med begge bena på jorden. Opplever ofte at andre som har vært inne til time kommer smilende ut. :-)

Geir Fredborg er ikke bare en fantastisk dyktig lege, men en utrolig hyggelig person, som alltid har møtt meg med personlige erfaringer, forståelse og ydmykhet.

Veldig fornøyd både med legen og kontoret!

En lege som virker faglig sterk, er lyttende og der man kan drøfte ulike alternativer. Har tatt telefonisk kontakt ved et par anledninger. Blir henvist videre ved behov og hvis jeg ønsker det. Hjemmesiden fungerer godt ved timebestilling og ved fornying av resepter.

Perfekt

Grundig, omtenksom, tar seg tid! Gir tilbakemelding på telefon ved behov. Meget bra!