Meryem Yükcü

Gausdal Legesenter
Vestringvegen 10B 2651 Østre Gausdal
Meryem Yükcü er en av 7 fastleger i Gausdal

Siste vurderinger av Meryem Yükcü

Tar betalt for en service hun ikke har utført

Tok røntgen på Lillehammer legevakt (19.03), som jeg også betalte der og da i røntgen avdelingen. Etter dette ble jeg sendt videre til en ventesal hvor jeg opplyste om, i resepsjonen, at jeg måtte komme hurtig til ettersom jeg skulle rekke ett fly.
Etter en stunds venting måtte jeg gå for å nå mitt fly. Jeg laget en avtale med hun i resepsjonen om at hun skulle ringe meg opp igjen når bildene av røntgen var klart. Før jeg gikk på flyet ringte jeg Lillehammer legevakt og spurte om jeg kunne få informasjon om bildene mine, ettersom jeg ikke hadde hørt noe fra dem! Personen jeg da pratet med var en annen enn hun som jeg hadde avtale med når jeg forlot legevakten (mistenker at dette faktisk var Meryem men hun presenterte seg aldri) Denne personen sa at dem ikke kom til å se på bildene mine i dag (søndag 19.03). Dette forklarte hun med at dem lot røntgen spesialister se på bildene i ukedagene og jeg var velkommen til å ringe opp igjen på mandag (20.03) om jeg hadde interesse for dette. Dette gjorde jeg aldri da jeg gikk til legevakten i Bergen, hvor jeg tok nye bilder og fikk god hjelp der. Likevel så får jeg en faktura fra Meryem hvor hun krever penger for "Tjenester v/Meryem Caglar Yukcu" (står det på fakturaen). I tillegg så betaler jeg kr. 51,20 for at dem har laget faktura (administrasjonskostnader). Latterlig. Har hun så lite penger at hun begynner å kreve penger av dem som har satt sin fot i ventesalen? I tillegg var damen jeg pratet med sist også veldig ufordragelig i telefonen (måten hun pratet på, samt det hun sa, gjør at jeg mistenker at dette var selveste Meryem jeg pratet med så sikkert like greit at jeg aldri satt min fot på hennes kontor).

Varm og imøtekommende

Lett å forstå og er veldig empatisk.
Hun tar veldig godt vare på deg og følger deg tett opp om det trenges. Hun bryr seg om pasientene sine.
Særdeles fornøyd med fastlegen min.