Anita Fransplass

Autorisasjon (2014)

Heiaklinikken Telefonnummer32 84 48 3432 84 48 ...
Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen
Anita Fransplass er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Anita Fransplass

Useriøs og alltid dårlig tid

Anita har alltid dårlig tid og tar deg ikke alvorlig. Sist gang jeg var hos henne behandlet hun meg etter noen andres journal og brukte hele timen på det. Hun hadde en nedlatende tone, og beklaget aldri. Jeg har kviet meg for å gå til legen i ettertid til tross for store smerter i det siste. Anbefales ikke til noen.

Uempatisk og kan lite om mange felt

Har hatt Anita som fastlege i to år, og har aldri blitt tatt på alvor. Hun sier det samme hver legetime og gir inntrykk for at jeg verken er viktig eller at hun ønsker å hjelpe. Har grått og blitt oppgitt i flere legetimer grunnet hennes uempatiske oppførsel og hennes mangel på kunnskap rundt spesielt migrene og psykiske plager. Vil advare alle unge der ute og ikke la seg herske med slike dårlige leger slik jeg har opplevd. Anita burde ikke blitt lege, og råder derfor alle fra å ha henne som fastlege.

Dyktig lege

Tatt godt i mot og ser mennesket du er. Ryddig og dyktig faglig sett! Løsningsorientert. Anbefales på det varmeste!

Godt ivaretatt

Fransplass er en veldig hyggelig lege! Lytter nøye, skriver ned og tar deg på alvor. Hun bruker den tiden hun føler er nødvendig, men dette fører også til at hun som regel alltid er litt forsinket til neste time.
Har aldri fått noen stygge kommentarer, eller frekkheter. Bare hyggelig!
Hun er dessverre ofte veldig fullbooket, så å skaffe hastetime har vært det letteste for meg.
Eneste grunnen til at jeg bytter fastlege, er fordi jeg har flyttet.

Dyktig og forståelsesfull

Anita er en meget kompetent og dyktig lege. Hun er kunnskapsrik, handlekraftig og en forståelsesfull lege som ser mennesket, ikke bare pasienten. Er 100 % trygg på hennes vurderinger og kunne ikke tenkt meg en annen lege.