Anita Fransplass

Heiaklinikken

2014

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Heiaklinikken Telefonnummer32 84 48 3432 84 48 ...
Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen
Anita Fransplass er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Anita Fransplass

Godt ivaretatt

Fransplass er en veldig hyggelig lege! Lytter nøye, skriver ned og tar deg på alvor. Hun bruker den tiden hun føler er nødvendig, men dette fører også til at hun som regel alltid er litt forsinket til neste time.
Har aldri fått noen stygge kommentarer, eller frekkheter. Bare hyggelig!
Hun er dessverre ofte veldig fullbooket, så å skaffe hastetime har vært det letteste for meg.
Eneste grunnen til at jeg bytter fastlege, er fordi jeg har flyttet.

Dyktig og forståelsesfull

Anita er en meget kompetent og dyktig lege. Hun er kunnskapsrik, handlekraftig og en forståelsesfull lege som ser mennesket, ikke bare pasienten. Er 100 % trygg på hennes vurderinger og kunne ikke tenkt meg en annen lege.

Veldig hyggelig og grundig

Anita tar deg i mot med et smil samtidig virker hun profesjonell og grundig. Henviser til spesialist når det er behov.

Lege som ikke bare ser pasienten, men også mennesket

Trygg, varm, menneskelig, faglig på topp - har aldri truffet maken til lege. Er villig til å ta fly for å få time hvis Anita skulle finne på å flytte.

God på somatikk, men ikke psykiatri

Veldig grundig og henviser fort til spesialist når det er snakk om somatiske lidelser. Men er mindre bra på psykiske problemer. Ikke forståelse for behovet for trygghet og forutsigbarhet. Veldig bra at hun "holder seg etter boka", men det kan opplevels som vanskelig for pasienter med psykiske lidelser som ofte krever at man går litt utenfor boka og tilpasser seg etter pasientens behov.