Anita Fransplass

Autorisasjon (2014)

Heiaklinikken Telefonnummer32 84 48 3432 84 48 ...
Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen
Anita Fransplass er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Anita Fransplass

Trygg og engasjert

Anita er en fantastisk fastlege som ser hver enkelt pasient. Jeg blir møtt med forståelse, empati, og ikke minst et engasjement for mitt liv og helse. Hun er presis og profesjonell, noe som gjør at jeg aldri er i tvil om hva hun sier og mener. Hun hører på meg og viser stor forståelse for tingene jeg tar opp henne, det er veldig fint å føle at jeg blir tatt på alvor når jeg velger å deler noe. Jeg føler meg trygg og ivaretatt når jeg snakker med Anita, og anbefaler henne som fastlege på det sterkeste.

Flink og hyggelig lege

Anita tar seg tid til å snakket med deg. Hun er flink til å lytte. Om hun er usikker, tar henne kontakt med spesialister. Hun er flink til å følge opp prøver svar(blodprøver), enten ved å sende melding(via pasien post) eller å ringe.
Veldig positivt at man også kan følge med på blodprøvende selv via Furst.
De gangene Anita ikke har ledig time, har jeg fått hos andre i klinikken, veldig hyggelig alle man.

Kan anbefale Anita på det varmeste.

Dette har ikke noe med Anita å gjøre, men telefonen og labben burde ha åpnet før kl 08:30.

Imøtekommende, trygg og kunnskapsrik

Anita er en fantastisk lege som kan mye, tar deg seriøst, lyttet og hjelper!
Kjempe flink med oppfølging under graviditet! En god person å prate med. Føler meg trygg rundt henne

Svært fornøyd!

Anita er en fremdragende lege. Svært kompetent og hyggelig. Hun har alltid tatt seg tid til å forstå seg på de utfordringene jeg har hatt, og funnet konkrete og gode løsninger. Når utredninger har bestått av flere steg, har hun vært tydelig på hva jeg kan forvente av hvert, både i form av tid og hvilke undersøkelser som kreves. Jeg har satt pris på denne forutsigbarheten. Hun er empatisk og profesjonell, og alltid forstålsesfull. Anbefaler Anita til enhver.

Tar deg ikke seriøst

Fremstår som meget uempatisk og virker mest interessert i å få deg fort ut av kontoret enn å hjelpe deg. Vanskelig å få henvisning videre når man trenger det og er mer troende til å fortelle deg at du innbiller deg ting enn å faktisk gjøre noe med det....