Rasmus Sørli Øksnes

Autorisasjon (2013)

Holmestrand Medisinske Senter As Telefonnummer33 06 62 6033 06 62 ...
Havnegården Box 114 3081 Holmestrand
Rasmus Sørli Øksnes er en av 26 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Rasmus Sørli Øksnes

Flink lege, men for mye venting

Dr. Øksnes er veldig flink, men har opplevd mye venting.
Fint at legene tar seg tid til pasientene, men da må de ikke kalle inn så mange pasienter samtidige. Har opplevd en times venting. Det er manglende respekt for andres tid.

Dyktig, nøye og meget hyggelig lege

Rasmus ser pasienten, lytter og tar på alvor. Han henviser videre når det er nødvendig, er opptatt av hele mennesket og virker oppriktig interessert. Den beste lege jeg har hatt. Anbefales.

Ikke godt nok

Har opplevd et at han ikke følger godt nok opp i forhold til videre henvisning. Vi har måttet purre flere ganger og fått regning på at vi har purret. Dette er ikke godt nok og svært alvorlig. Styr unna.

Takk

Jeg er en ung, annerledes mann med mye sykdomshistorikk, som har blitt behandlet veldig mye stygt av flere leger tidligere og har slitt i lang tid med angst for å ta kontakt med lege.
Rasmus behandler meg som et menneske, han lytter, viser interesse og er åpen til tross for at jeg er relativt eksentrisk. Rasmus har gjort så jeg ikke lenger er redd for å ta kontakt med lege dersom det skulle være nødvendig.

Det fryder meg umåtelig mye å se at gamle, arrogante, kalkulerte leger bukker under for nytenkende, høflige unge mennesker som Rasmus, som evner å bruke hjertet og intuisjon i samvær med medisinboka.

Mye beundring, og en stor takk fra meg.

Anbefales på det sterkeste!

Profesjonell og hyggelig. Denne legen tar deg på alvor og undersøker ting grundig. Kort ventetid. Meget fornøyd!