Lars Furuseth

Gauterødveien 6B 3154 Tolvsrød
Lars Furuseth er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Furuseth

Dyktig lege

Får kjapp time, er nesten alltid til tiden.
Liker at han er svært løsningsorientert og lyttende.
Ble psyk en gang og han tok det på like stort alvor som somatisk sykdom.
Han er dog ingen som duller og trøster, men det er ikke det jeg ønsker fra legen heller.

Utrolig dårlige personbehandling

Har hatt han som fastlege i over 3 år og vært hos han 2 ganger mao ikke en som akkurat flyr ned dørene på legekontoret! Til tross for dette var han utrolig arrogant og avvisende og fikk meg til å føle meg som den hypokonderen. Synes han burde ut fra papirene/tidligere besøk skjønt at jeg ikke var en som oppsøkte lege uten grunn! Flere ting jeg reagerte på og har nå satt meg opp på venteliste for å bytte lege...

Overfladisk?

Er for så vidt høflig og lyttende, men tar allikevel ikke tak i ting. Tar noen blodprøver o.l og hvis de ikke viser noe, skjer ikke noe mer. Kunne vært grundigere og mindre avvisende etter min mening.

Veldig fornøyd!

Furuseth er den beste legen jeg har hatt til nå. Han tar seg god tid og er meget flink til å følge opp pasienten når det trengs. Jeg følger meg godt ivaretatt og er ikke enig med dem som klager på sekretærene ved senteret. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen på beskrivelsene som kommer fram her.

God lege.

Vekdig fornøyd med å ha han som lege. Tar seg god tid til å lytte og har mye empati. Rask til å videresende til eventuell spesialist om nødvendig. Jeg har noe å utsette på sekretærene. Jeg leverte en gang urinprøve og de klarte og forveksle denne og jeg måtte ievere en ny, litt ubehagelig om dette ikke ble opodaget. En av sekretærene er også litt høylydt og det føles som om andre pasienter hører hva som blir sagt om meg.

Dyktig!

Bruker god tid på hver enkelt pasient. Flink til å vidresende når han selv står fast , eller når det er behov.

Ok lege, inkompetente og lite diskret sekretærer.

OK Lege, kjapp timebestilling. Liker å henvise videre til andre fagfolk på senteret. Dessverre har atlas Medina en svært inkompetent og lite imøtekommende sekretær. Snakker høyt i skranken om hva som angår pasienter og har svært liten kompetanse mtp sykdommer, prøvetaking og videre oppfølging. Reagerte sterkt på dette og har av den grunn valgt å bytte fastlege.

Beste jeg har hatt

Og jeg har hatt mange pga mye flytting.
Har fått den hjelpen jeg har hatt behov for.
Har støttet med når det gjelder NAV og vært grundig i uttalelser.
Føler at jeg har blitt forstått og respektert. Jeg er veldig fornøyd.
Han ringer meg alltid når jeg har gitt beskjed om at jeg vil ha tlf fra han.
Er fornøyd med Atlas Medica og jeg kan annbefale Lars Furuseth på det høyeste.

Min beste fastlege så langt!

Beste fastlege jeg har hatt til nå fordi:
-alltid til tiden
-hyggelig, saklig og høflig
-lytter, løsningsorientert og ærlig
-ryddig, pliktoppfyllende og kunnskapsrik
-oppegående og empatisk uten å være nedlatende

Kan muligens være helt feil fastlege for deg som ønsker en lege som skal "forstå seg i hjel" og trenger mye omsorg i form av jatting og utenomsnakk.

Skuffende

Arrogant lege som ikke lytter til pasienten, føler man må "mase" for å få henvisning eller prøver.

Samtidig er helsesekretærene på senteret lite imøtekommende, vet ikke helt hva jobben dems går ut på og avviser deg hurtig hvis du ikke er "syk".

Veldig fornøyd

Konsis og grundig. Han ser opp og er henvendt til deg når han prater med deg. Føler at han tar meg på alvor. Kan se alvorlig ut, men er vennlig.

arrogant og lettsindig

Opplever han som arrogant og lite forståelsesfull. Ikke grundig i sine undersøkelser og tok veldig lett på medisinering og råd. Følte meg direkte overkjørt! Byttet etter kun et par besøk.

Dyktig. Gog kommunikasjon

Seriøs og tar pasienten på alvor. Grundig i sin undersøkelse. Oppfølging og tilbakemelding meget god. Den beste legen jeg har hatt til nå.

Punktlig

Kommer inn til tiden, sjelden ventetid. Han er seriøs og holder seg til "problemet", ikke masse utenomsnakk. Flink til å i rask tilbakemelding ved prøvesvar som må følges opp videre.