Lars Furuseth

Gauterødveien 6B 3154 Tolvsrød
Lars Furuseth er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Furuseth

Dyktig lege

Får kjapp time, er nesten alltid til tiden.
Liker at han er svært løsningsorientert og lyttende.
Ble psyk en gang og han tok det på like stort alvor som somatisk sykdom.
Han er dog ingen som duller og trøster, men det er ikke det jeg ønsker fra legen heller.

Utrolig dårlige personbehandling

Har hatt han som fastlege i over 3 år og vært hos han 2 ganger mao ikke en som akkurat flyr ned dørene på legekontoret! Til tross for dette var han utrolig arrogant og avvisende og fikk meg til å føle meg som den hypokonderen. Synes han burde ut fra papirene/tidligere besøk skjønt at jeg ikke var en som oppsøkte lege uten grunn! Flere ting jeg reagerte på og har nå satt meg opp på venteliste for å bytte lege...

Overfladisk?

Er for så vidt høflig og lyttende, men tar allikevel ikke tak i ting. Tar noen blodprøver o.l og hvis de ikke viser noe, skjer ikke noe mer. Kunne vært grundigere og mindre avvisende etter min mening.

Veldig fornøyd!

Furuseth er den beste legen jeg har hatt til nå. Han tar seg god tid og er meget flink til å følge opp pasienten når det trengs. Jeg følger meg godt ivaretatt og er ikke enig med dem som klager på sekretærene ved senteret. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen på beskrivelsene som kommer fram her.

God lege.

Vekdig fornøyd med å ha han som lege. Tar seg god tid til å lytte og har mye empati. Rask til å videresende til eventuell spesialist om nødvendig. Jeg har noe å utsette på sekretærene. Jeg leverte en gang urinprøve og de klarte og forveksle denne og jeg måtte ievere en ny, litt ubehagelig om dette ikke ble opodaget. En av sekretærene er også litt høylydt og det føles som om andre pasienter hører hva som blir sagt om meg.