Atlaslegene

Gauterødveien 6B 3154 Tolvsrød

Siste vurderinger av Atlaslegene

Arrogant

Lege: Lars Furuseth Skrevet

Opplevde han som arrogant, lite i møtekommende, særlig når det gjelder psykiske problemer.Fikk time fort, så der var det jo greit.

Tafatt og skeptisk

Lege: Hans Halvard Tvedten Skrevet

Ting tar tid. Hyggelig, men har sjeldan blitt tatt på alvor. Som regel skeptisk til mine mistanker. Bytta fastlege etter at eg gjentatte ganger var hos legevakta, då forstod eg at eit legebesøk faktisk kan vere hyggelig, og at det gir resultat!

Den beste lege jeg har hatt

Lege: Hans Halvard Tvedten Skrevet

Har bare godt å si om min fastlege Tvedten, har hatt han som fastlege i mange år. Utrolig lett å prate med og er særdeles flink å lytte. Tar ingen ting for gitt, og henviser hvis nødvendig. Har stor tillit til han som min lege. Stjernekast 6+

Krass og lite imøtekommende

Lege: Helene Birgit Linnea Lindbäck Skrevet

Har hatt Lindbäck som fastlege så lenge jeg kan huske, endelig valgte jeg å bytte. Gang på gang har hun ikke tatt meg og mine plager seriøst. Hun har åpenbart vanskelig for å tro pasienter når de mener noe er galt. Det er tross alt de som kjenner kroppen sin best. Hun virker lite interessert i pasientens beste og tidvis virker hun spydig og krass. Hun fortsetter å gi samme behandling til tross for at det ikke gir resultater og virker generelt lite kompetent. Ikke en lege jeg vil anbefale til noen.

En veldig bra lege etter mon mening.

Lege: Helene Birgit Linnea Lindbäck Skrevet

Jeg opplevde at hun kjempet for meg og tok meg seriøst. Hun lyttet og fikk meg til og føle at hun virkelig hadde et ønske om at jeg skulle bli bedre og at hun skulle hjelpe meg på veien.