Håvard Ims

Autorisasjon (2011)

Jæren Legesenter Telefonnummer51 20 44 0051 20 44 ...
Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe
Håvard Ims er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Håvard Ims

Omsorgsfull

Har hatt Håvard Ims som fastlege i mange år nå. Til å begynne med synes jeg det var vanskelig da han sa så lite.
Men nå med årene har det blitt mye bedre, har god forståelse og imøtekommer meg på en god måte. Jeg føler meg hørt og sett. Litt ventetid på å komme inn til timen, men tar seg god tid og full forståelse!
Både jeg og mannen mn har han som fastlege. Begge to er veldig fornøyd.

Alltid tilgjengelig, alltid hjelp.

Dyktig lege både for somatiske og psykiske lidelser. Hyggelig omtenksom og empatisk.

Som pasient føler jeg meg alltid velkommen, jeg blir tatt på alvor og får den beste behandlingen til problemene jeg har.

Kunnskapsrik. Ser hele mennesket.

Oppdatert og interessert. Du kan være trygg på at han gjør sitt beste for å hjelpe deg. Anbefales som fastlege

Blir tatt på alvor

Byttet først sønnen min over til Håvard for en del år siden . Forrige lege sa bare at han var forkjølet, jeg som mor viste det var noe. Håvard tok oss inn før tiden og han trodde på meg med en gang. Viste seg å være infeksjonsastma. Tok ikke lange tiden før jeg selv byttet. Jeg blir hørt og trodd hver gang jeg kommer til legen.

Ikke fornøyd

Jeg føler meg ikke komfortabel i møte med denne legen. Problemene blir ikke tatt hensyn til, og man føler seg dum for å møte opp til legen, da man går ut fra legekontoret og føler man ikke har kommet noe videre med behandlingen.

lite forståelse for de helsemessige utfordringene man åpent legger fram, samt. utbrenthet.