Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Jæren Legesenter

Fantastisk menneske

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Jeg sier meg enig med alt det andre skriver om Kåre. Han er en utrolig hjelpsom lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Følger opp og henviser videre ved behov. Stresser ikke, men tar seg god tid til å hjelpe meg. Kåre er lett å snakke med, han lytter og han forklarer. Kan ikke tenke meg en annen lege. Anbefales virkelig!!

Anbefales ikke

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Hun er mer interessert i en midlertidig løsning en å finne ut av hva som er problemet.
Hun kommuniserer dårlig med pasient og ikke villig til å høre på hva som er problemet.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Inger Karlsen Ree Skrevet

Alltid veldig imøtekommende, tar seg tid til å lytte og forklare. Gjør sitt beste for å finne løsninger og har god oppfølging utenom timene.

Anbefales ikke

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Hun er ikke en god fastlege. Hun snakker alltid i munnen på deg og lar deg ikke snakke ferdig om plagene dine. Hun er også veldig kald og vil alltid bli ferdig fortest mulig. Jeg har en tenåringsdatter som går alltid gråtende ut av kontoret hennes, og hun viser ingen tegn på forståelse og på at hun bryr seg engang. ANBEFALES IKKE

Upersonlig

Lege: Tore Michelsen Skrevet

Helt ok lege, men anbefales ikke dersom man ønsker en lege som er flink til å kommunisere. Håndhilser ikke på pasienten og sitter bak et skrivebord når han snakker med deg. Han stiller krav til at man kun tar opp en problemstilling per time selv om det er innlysende at ulike symptomer henger sammen. Ikke en lege som har et helhetsperspektiv og man får ikke følelse av at dette er en lege som vil hjelpe akkurat deg. Virker litt som en samlebåndslege som vil ha unna pasientene. Et upersonlig legekontor med sure folk i resepsjonen.