Jæren Legesenter

Telefonnummer51 20 44 0051 20 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjøpmannsbrotet 5 4352 Kleppe

Siste vurderinger av Jæren Legesenter

Kåre er en fantastisk dyktig lege

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Etter flere år, hvor man ikke har blitt tatt på alvor hos flere leger, fikk jeg han som lege. Han genuint bryr seg om sine pasienter, er ufattelig flink til å gi informasjon og ivareta/følge opp om eventuelle problemstillinger. Du kan si alt til Kåre, han er en lege av de sjeldne. Tusen takk for at du er den du er.

God lege

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

Passer meg perfekt, alltid punktlig og hører på problemene mine, samtidig som han virker å ha mye kunnskap.
Anbefales

Bra inntrykk

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

Gjerne litt uerfaren, men han gjør det på en god måte. Opplever at han lytter og tar meg på alvor. Han heller en henvisning for mye eller en for lite. Timer har jeg så langt bare bestilt på appen (det ble spørt om noe ang det lenger nede)

Forståelsesfull, dyktig og engasjert

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

Veldig dyktig lege! Det oppleves som at han virkelig vil hjelpe folk, og han er veldig ivrig etter å finne løsningen på problemet ditt.

Til stede for meg som pasient i stor utsrekning.

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Denne legen er den første eg har hatt som eg er heilt nøgd med. Har hatt han i ca fem år nå og ynsjer å fortsetje så lenge det lar seg gjere.Opplever han fagleg dyktig,hjelpsom,og høflig.Han er tydelig på rett hylle i livet.