Jæren Legesenter

Telefonnummer51 20 44 0051 20 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjøpmannsbrotet 5 4352 Kleppe

Siste vurderinger av Jæren Legesenter

Veldig fornøyd.

Lege: Håvard Ims Skrevet

Fikk god hjelp i en vanskelig tid. Han ikke bare hører...han lytter. Tar meg på alvor. Bare det å ha blikkontakt viser han vil hjelpe meg. Viser vilje til å ville hjelpe.
For meg er han en flink lege som tar seg den tiden jeg trenger når jeg er hos han.

Ikke fornøyd

Lege: Håvard Ims Skrevet

Følte meg ikke ivaretatt og det virket som om denne legen mangler endel kunnskap om sykdommer. Han ser altfor lett på ting..

Helt vanlig lege

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

Hyggelig lege, men merker ikke at han tar meg spesielt på alvor eller villig til å bruke tid for å høre på pasienten. Utreder greit og raskt, ikke supernøye. Helt ok.

Personalet på senteret virker noe stresset og småsure. Smiler ikke og ikke snakker til meg når de tar prøver. Har aldri hatt problemer med blodprøver før, men opplevde det som ubehagelig her.

dyktig og kunnskapsrik

Lege: Inger Karlsen Ree Skrevet

lytter, 'ser' deg, tar deg alvorlig, bruker den tiden du trenger. svare fint og forståelig. kunnskapsrik. ringer og sjekker at det går bra med deg. skulle ønske alle leger var som Inger.

Tilstedeværende og interessert.

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

En fantastisk lege som tar seg tid til pasienten, lytter, og som gir raske tilbakemeldinger.

Anbefales på det varmeste!