Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Jæren Legesenter

Lunken holdning

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

Jeg opplever å ikke bli tatt på alvor.. Han hører ikke etter, og jeg føler jeg må være kjapp når jeg er inne hos han. Jeg har flere diagnoser, som jeg ikke føler han tar med i hele bildet når det gjelder medisinbehandling og oppfølging. Han har ikke peiling på lavt stoffskifte og det virker heller ikke som om han er interessert i å finne ut noe mer om det. Har hatt noen få gode timer hos han, men går ut fra de fleste timene med en følelse av att jeg har vært til bry… Står på venteliste til ny lege.

Alltid tilgjengelig, alltid hjelp.

Lege: Håvard Ims Skrevet

Dyktig lege både for somatiske og psykiske lidelser. Hyggelig omtenksom og empatisk.

Som pasient føler jeg meg alltid velkommen, jeg blir tatt på alvor og får den beste behandlingen til problemene jeg har.

Neste gang står jeg over

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Har vært hos Andrea et par ganger nå de siste årene fordi min fastlege ikke har vært tilgjengelig. Jeg glemmer navnet hennes gang på gang, men forstår hvorfor jeg ikke liker å gå til henne hver gang timen er ferdig.
Hun virker å ha dårlig tid, lytter ikke til hva som blir fortalt og snakker i munnen hele tiden. Flere enn én gang har jeg blitt sendt ut uten en grundig sjekk, "løsning" eller hjelp.
Neste gang jeg får tilbud om Andrea når min fastlege er utilgjengelig takker jeg fint NEI.

Trykkt

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Lyttende og empatisk og løsningsorientert.stor faglig kompetanse og han tar seg alltid god tid, til å høyre på pasienten selv om til tider kan bli forskyvning i time avtale

Ikke bra

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

Følte ikke han tok meg seriøst da jeg kom inn me mine problemer alt for å bli ferdig med time følte jeg. Hadde vikar da han sjøl var vekke engang å hun var enda verre. Begynte å klage på at jeg fortsatt ikke hadde betalt for egenandel sist time jeg var på. Skrekk å gru. Anbefales ikke!!
Har nå byttet fastlege å har fått orden på min diagnose å medisinering pågår