Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Jæren Legesenter

Faglig flink

Lege: Tore Michelsen Skrevet

Mitt inntrykk er at Tore er faglig flink og tar deg på alvor, henviser videre uten noe dill dall. Blir alltid møtt med forståelse og tatt seriøst.

Varm og trygg lege

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

Er veldig fornøyd med Åge. Han er hyggelig,punktlig, og det er lett å åpne seg for han og faktisk bli hørt. Opplever at han er veldig interessert i å finne en problemløsning og er nøye i jobben han gjør. I tillegg er han behagelig å ha med å gjøre. Anbefales

Veldig fornøyd

Lege: Åge Aleksander Skretting Skrevet

Bare de beste anmeldelsene. Veldig hyggelig og ansvarlig. Jeg er veldig glad med han og hvordan han drives arbeid.

God lege

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

En god lege! Hører på alt vi sier, og tar oss alvorligt, sjekker alt, og sender oss videre til videre behandling viss vi trenger meir hjelp eller annen hjelp.

Flink men litt travel

Lege: Tore Michelsen Skrevet

Liker Tore godt. Virker faglig flink, tar deg på alvor, henviser kjapt, MEN har kanskje litt for mange pasienter og litt for liten tid per pasient. Blir mye tasting på data og lite øyekontakt. En kan ikke ta opp andre ting samtidig uten å måtte bestille ny time - sikkert fordi han rett og slett ikke har tid. Det er litt dumt. Det blir veldig rett inn og rett ut. Føler aldri jeg er der mer enn 5 min. Samme med ungene. Skulle ønske han var litt mer personlig, spesielt med barna.