Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Jæren Legesenter

God lege

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

En god lege! Hører på alt vi sier, og tar oss alvorligt, sjekker alt, og sender oss videre til videre behandling viss vi trenger meir hjelp eller annen hjelp.

Flink men litt travel

Lege: Tore Michelsen Skrevet

Liker Tore godt. Virker faglig flink, tar deg på alvor, henviser kjapt, MEN har kanskje litt for mange pasienter og litt for liten tid per pasient. Blir mye tasting på data og lite øyekontakt. En kan ikke ta opp andre ting samtidig uten å måtte bestille ny time - sikkert fordi han rett og slett ikke har tid. Det er litt dumt. Det blir veldig rett inn og rett ut. Føler aldri jeg er der mer enn 5 min. Samme med ungene. Skulle ønske han var litt mer personlig, spesielt med barna.

Blir tatt på alvor

Lege: Håvard Ims Skrevet

Byttet først sønnen min over til Håvard for en del år siden . Forrige lege sa bare at han var forkjølet, jeg som mor viste det var noe. Håvard tok oss inn før tiden og han trodde på meg med en gang. Viste seg å være infeksjonsastma. Tok ikke lange tiden før jeg selv byttet. Jeg blir hørt og trodd hver gang jeg kommer til legen.

Trygg, pålitelig og interessert.

Lege: Inger Karlsen Ree Skrevet

Jeg får alltid den hjelpa jeg trenger. Ser hele personen og tar seg god tid. Ringer ofte sent på ettermiddagen og tar ting på alvor. Har hjulpet meg masse. Takknemlig for sånne folk i helsevesenet!

Trygg og flink!

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Jeg begynte hos Kåre for 3 år siden og da hadde jeg en massiv helse og legeangst.
Han har gjort underverker hos meg og jeg kommer aldri frivillig noen gang til å bytte lege! Han er et ekte godt menneske!