Kristin Medhus

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg
Kristin Medhus er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kristin Medhus

Fantastisk

Har hatt kristin medhus inoen år nå. Fantastisk lege som lytter til deg, hjelper og du kan stole på. Verdens beste lege!

Helt ok

Kristin er imøtekommende og hyggelig. Hun hører på deg og tror på deg. Hun er god til å henvende seg til barn. Men jeg hadde en hendelse med denne legen som gjorde at jeg ble skeptisk.

Jeg ble syk uten at legen klarte å finne ut hva det kunne være. Etter første konsultasjon ble det en lettvint løsning. Da tilstanden ikke endret seg oppsøkte jeg henne igjen. Hun ga meg litt sterkere medisiner, men kunne ikke helt forså hva det var. Hun holdt seg til de tidligere antagelsene. Tilstanden ble bare verre, og ved tredje konsultasjon holdt hun seg til egne teorier nok en gang. Jeg spurte om henvisning videre, noe hun kunne gi, men hun mente det ville ta svært lang tid og da ville nok plagene uansett være borte. Jeg foreslo da privat spesialist og det ga hun henvisning til, men jeg måtte være klar over utgiftene. Jeg fikk time tre dager senere, spesialisten kunne etter ett minutts tid fastslå hva som feilte meg. Jeg fikk riktig behandling og plagene opphørte kort tid etter. Spesialisten så også sammenheng mellom plagene mine og sykdomshistorikken min. Noe jeg mener fastlegen min også burde kunnet sjekke?

Etter denne hendelsen stilte jeg meg tvilende til legens kunnskap og ønske om å oppdatere denne. Ved neste besøk fortalte jeg henne naturlig nok hva som hadde skjedd, uten at jeg følte hun var interessert i det. Spesialisten sendte epikrise til legen, men det virket ikke som hun hadde lest denne. Jeg forstår at allmennpraktiserende leger ikke kan kunne alle spesielle tilfeller, men etter tre konsultasjoner skulle jeg tro hun i alle fall prøvde andre alternativ.

Jeg endte med å bytte lege.

Skulle ønske det fantes noe å leke med for barn som venter på legen. I siste tilfelle satt jeg med en syk gutt i 50 minutt og ventet på å komme inn til legen.

En dyktig lege

I tillegg til at dr medhus tar seg tid til pasientene sine, har hun en god og solid kunnskap. Selv om ventetiden kan være litt lang, er det verdt ventetiden når du først kommer inn til henne. Jeg er utrolig fornøyd med oppfølgningen av graviditen min, der hun gir gode råd.

Kjempebra

Kjempebra og kan anbefales. Jeg hadde Kristin Medhus som vikar for Solveig Hovland og var veldig fornøyd her også.