Carl Magnus Jensen

Gladbakk Legesenter

Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt
Carl Magnus Jensen er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Carl Magnus Jensen

Den beste legen jeg har hatt så langt.

Han er flink til å diagnostisere og henvise videre. Ikke en som bare skriver ut resepter og sykemeldinger.

Imøtekommende.

Dyktig og engasjert. Gjør en nøye undersøkelse og vurdering av hvordan jeg har det. Henviser videre til spesialister og undersøkelser. Tar blodprøver og går igjennom og sender meg svarene

Bra lege men håpløst legekontor

Det er for meg uforståelig at det skal være så vanskelig å komme igjennom på telefon. Ellers i næringslivet er det normalt å sette inn større ressurser på dette området for å imøtekomme behovet. I tillegg er jeg svært lite fornøyd med at de lar folk vente på venterommet i lang tid. Har opplevd å vente i 45 minutter før jeg kom inn. Dette er total mangel på respekt for andres tid. En gang hadde jeg ikke tid til å vente så lenge og forlot venterommet etter 30 minutter. Da kom det faktura i posten med gebyr for ikke å ha møtt! Skal det være slik må vel også pasientene (kundene) kanskje begynne å fakturere legekontoret for ventetid eller for ikke å ha møtt til avtalt tid?

Ellers oppleves personalet som hyggelig og legen er det ingenting å utsette på.

super lege!!

En god lytter når det kommer til store problemer veldig god på å gi råd og hvor man skal gå, en smule dårlig på å få hennvisninger frem til riktig folk. Tar litt lett på større symptomer. Men utfører jobbene sine fantastisk. Utrolig flink med barn.

Fantastisk flink og vennlig lege. Han ser hele mennesket!! Rask med tilbakemeldinger og svar. Han er et fantastisk godt menneske. Den beste legen jeg noensinne har vært hos!!!!!!