Carl Magnus Jensen

Gladbakk Legesenter

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Gladbakk Legesenter
Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt
Tlf: 63 95 94 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Carl Magnus Jensen er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Carl Magnus Jensen

Trygg, kunnskapsrik

Imøtekommende, flink til å lytte. Tar seg tid til å høre hva du har å si. Sender deg videre til spesialist når det er nødvendig.

Kjempeflink lege

Gjør det som skal gjøres og undersøker det som bør undersøkes, sier også fra når det er ting det ikke er noen vits i å bekymre seg over eller gjøre noe mer med. Er i tillegg en veldig ålreit type. Flink også med gynekologi, og veldig flink med barn. Anbefales på det varmeste.

Flink lege,men....

Dårlig på oppfølging,og tilbakemeldinger selv om man maser på svar og tilbakemeldinger tar det altfor lang tid.

Den beste legen jeg har hatt så langt.

Han er flink til å diagnostisere og henvise videre. Ikke en som bare skriver ut resepter og sykemeldinger.

Imøtekommende.

Dyktig og engasjert. Gjør en nøye undersøkelse og vurdering av hvordan jeg har det. Henviser videre til spesialister og undersøkelser. Tar blodprøver og går igjennom og sender meg svarene

Bra lege men håpløst legekontor

Det er for meg uforståelig at det skal være så vanskelig å komme igjennom på telefon. Ellers i næringslivet er det normalt å sette inn større ressurser på dette området for å imøtekomme behovet. I tillegg er jeg svært lite fornøyd med at de lar folk vente på venterommet i lang tid. Har opplevd å vente i 45 minutter før jeg kom inn. Dette er total mangel på respekt for andres tid. En gang hadde jeg ikke tid til å vente så lenge og forlot venterommet etter 30 minutter. Da kom det faktura i posten med gebyr for ikke å ha møtt! Skal det være slik må vel også pasientene (kundene) kanskje begynne å fakturere legekontoret for ventetid eller for ikke å ha møtt til avtalt tid?

Ellers oppleves personalet som hyggelig og legen er det ingenting å utsette på.

super lege!!

En god lytter når det kommer til store problemer veldig god på å gi råd og hvor man skal gå, en smule dårlig på å få hennvisninger frem til riktig folk. Tar litt lett på større symptomer. Men utfører jobbene sine fantastisk. Utrolig flink med barn.

Fantastisk flink og vennlig lege. Han ser hele mennesket!! Rask med tilbakemeldinger og svar. Han er et fantastisk godt menneske. Den beste legen jeg noensinne har vært hos!!!!!!

Stort forbedringspotensiale

Manglende oppfølging både mht henvisninger,prøvetaking og tilbakemeldinger. Selv om det ikke er helt iøyenfallende diagnose, så har man ikke desto mindre rett på videre utredning og oppfølging når man er syk.

Beste legen i Eidsvoll

Kjempe flink lege, synd at de har så lang ventetid på tlf for å få time.
Hadde dette vært en butikk og ikke stat/kommune hadde de mistet mye kunder pga det.

Men Carl er kjempe dyktig..

En super lege!

Han tar seg god tig lytter til pasienten. Han er lett å snakke med og han forklarer det man lurer på. Ting som vanligvis er pinlig er ikke noe stress å snakke med ham om. Han gjør det så naturlig å enkelt!