Carl Magnus Jensen

Trondheimsveien 266-268 2070 Råholt
Carl Magnus Jensen er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Carl Magnus Jensen

Kjempeflink lege

Gjør det som skal gjøres og undersøker det som bør undersøkes, sier også fra når det er ting det ikke er noen vits i å bekymre seg over eller gjøre noe mer med. Er i tillegg en veldig ålreit type. Flink også med gynekologi, og veldig flink med barn. Anbefales på det varmeste.

Flink lege,men....

Dårlig på oppfølging,og tilbakemeldinger selv om man maser på svar og tilbakemeldinger tar det altfor lang tid.

Den beste legen jeg har hatt så langt.

Han er flink til å diagnostisere og henvise videre. Ikke en som bare skriver ut resepter og sykemeldinger.

Imøtekommende.

Dyktig og engasjert. Gjør en nøye undersøkelse og vurdering av hvordan jeg har det. Henviser videre til spesialister og undersøkelser. Tar blodprøver og går igjennom og sender meg svarene

Bra lege men håpløst legekontor

Det er for meg uforståelig at det skal være så vanskelig å komme igjennom på telefon. Ellers i næringslivet er det normalt å sette inn større ressurser på dette området for å imøtekomme behovet. I tillegg er jeg svært lite fornøyd med at de lar folk vente på venterommet i lang tid. Har opplevd å vente i 45 minutter før jeg kom inn. Dette er total mangel på respekt for andres tid. En gang hadde jeg ikke tid til å vente så lenge og forlot venterommet etter 30 minutter. Da kom det faktura i posten med gebyr for ikke å ha møtt! Skal det være slik må vel også pasientene (kundene) kanskje begynne å fakturere legekontoret for ventetid eller for ikke å ha møtt til avtalt tid?

Ellers oppleves personalet som hyggelig og legen er det ingenting å utsette på.