Hans Jacob Gravdal

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Hans Jacob Gravdal er en av 39 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Jacob Gravdal

Seriøs og trygg

Veldig fornøyd med Gravdal,han tar alt seriøst og gir seg ikke før han finner svar.oppdatert på nyeste forskning og medisiner.hyggelig og lett og kommunisere med.

suveren og grundig

Har benyttet H.J.G siden 89. Bestandig nøye og gir trygghet med sin kompetanse. Bestandig oppdatert på epikriser og sjekker hvis det er tvil.

Beste norske fastegen jeg har vært borti

Hans Jacob Gravdal gir inntrykket av at han tar meg på alvor og han er hyggelig. Jeg er glad han er min fastlege.

God lege

Utrolig god lege som jeg har gått til så lenge jeg kan huske. Dessverre er en del av helsesekretærene veldig lite sensitive og ofte uhøflige. Gruer meg alltid når jeg skal ringe og bestille time. De sukker på telefonen, stiller for mange spørsmål og krever svar selv om du sier at det er sensitiv informasjon som du helst vil dele kun med legen. Det er dessverre også lang tid å vente for å få time. 1,5 mnd måtte jeg vente sist. Går dit fortsatt da dyktigheten til Gravdal veier opp for disse manglene.

Den beste legen jeg vet om

Er veldig fornøyd med min fastlege. Han er alltid forberedt når jeg kommer til time, er lyttende, gir veiledning og gode råd og han følger opp. Han behandler meg med respekt og verdighet ! Hans stab - sekretærene er alltid høflige,blide, omtenksomme og vennlige. Jeg setter stor pris på den måten jeg blir behandlet på hos denne legen og hans stab.