Hans Jacob Gravdal

Autorisasjon (1983)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Hans Jacob Gravdal er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Jacob Gravdal

Tilbakemelding

Jeg er veldig fornøyd med Gravdalsfjellet som lege, han tar seg god tid og har en plan.
De som jobber på sentralbordet ødelegger alt, de er grinete, små frekke i måten de prater på og viser absolutt INGEN tegn på å bry seg. Jeg vurderer å bytte fastlege KUN pga de, de får meg til å føle meg enda lengre ned og er overhodet ikke en resurs eller en hjelpende hånd. Jeg hadde heller foretrekk brevduer og svar på noen uker enn å ringe og prate med de. Det sitter langt inne og bytte fastlege når jeg er så fornøyd med han men jeg ser ikke annen utvei pga de i tlf.

Generelt dårlig inntrykk og erfaring av lege og legekontor

Leste mye positivt om han og valgte å bytte til han i håp om en bedre lege enn jeg hadde.
Han er hyggelig på timer jeg har hos han og virker interessert og forståelsesfull.
Men i brev han skal skrive til NAV og andre steder oppfatter jeg som noe helt annet. Der virker det som han ikke har hørt på ett ord av hva jeg har sagt eller forklart hva jeg trenger hjelp til. Svar jeg får på meldinger jeg sender til han og kontordamene ser jeg på som ekstremt nedlatende og frekke. Samt lite behjelpelig til noe som helst. Ingen oppfølging og generelt dårlig lege/legesenter.

Har du sprøyteskrekk så anbefaler jeg ikke dette legesenteret. Jeg sa ifra at jeg kom til å bli svimmel, og at jeg ikke vil se på. Jeg ble satt i en gammel trestol mens damen som tok blodprøver på meg satt og klaget over at hun egentlig hadde matpause. Hun klarte så å grise blod på seg selv og ble oppgitt over at det skjedde, dermed ba hun meg om å tørke det opp.

Frekk og uoppmerksom

Svarer frekt på henvendelser og ser på det meste som bagateller.
Står på liste for å bytte lege nå!

Trygg og flink

Jeg har Hans Jacob Gravdal som fastlege, og går til 1 årlig kontroll. Dette er greit. Føler at han er en flink lege.
I løpet av det siste året har jeg kontaktet legen 4 ganger. Akutt.
Ikke en eneste gang har jeg fått time hos fastlegen.
Enten andre leger eller turnusleger.
Hvis en skal ha time hos fastlegen må en vente i lang tid.

Jeg forstår ikke vitsen med å ha fastlege hvis en aldri får time hos han når en trenger det.

Vurderer derfor å få en annen lege.

Trygg,omsorgsfull pålitelig

En lege med et stort hjerte , for sine pasienter! En utrolig dyktig lege som tar pasientene sine på alvor