Hans Jacob Gravdal

Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Hans Jacob Gravdal er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Jacob Gravdal

God lege

Utrolig god lege som jeg har gått til så lenge jeg kan huske. Dessverre er en del av helsesekretærene veldig lite sensitive og ofte uhøflige. Gruer meg alltid når jeg skal ringe og bestille time. De sukker på telefonen, stiller for mange spørsmål og krever svar selv om du sier at det er sensitiv informasjon som du helst vil dele kun med legen. Det er dessverre også lang tid å vente for å få time. 1,5 mnd måtte jeg vente sist. Går dit fortsatt da dyktigheten til Gravdal veier opp for disse manglene.

Den beste legen jeg vet om

Er veldig fornøyd med min fastlege. Han er alltid forberedt når jeg kommer til time, er lyttende, gir veiledning og gode råd og han følger opp. Han behandler meg med respekt og verdighet ! Hans stab - sekretærene er alltid høflige,blide, omtenksomme og vennlige. Jeg setter stor pris på den måten jeg blir behandlet på hos denne legen og hans stab.

Veldig fornøyd med min lege

Jeg har hatt denne legen i mange år, og han møter meg alltid med et godt håndtrykk og et smil. Jeg ville ikke bytte lege når jeg flyttet ut av kommunen, og har derfor fortsatt han som min fastlege, selv om jeg får et godt stykke å kjøre for å komme fram. Hvis jeg skal si noe negativt om han, kan han av og til være litt distré. Men det har ikke bydd på problemer for meg. Alltid blid, hyggelig, imøtekommende og lyttende. Jeg ser at flere reagerer på sekretærene som jobber der. Selv har jeg ikke noe personlig i mot dem, men har et par ganger opplevd noe kommunikasjonssvikt mellom dem og legen. De møter meg på en hyggelig måte, men en gang følte jeg at hun som tok telefonen når jeg ringte, spurte litt mange spørsmål. Det har hendt det har vært tull med betalingsmaskinene de har der, og det har også hendt at det tar lang tid før man er blitt registrert på betalingsmaskinen, og da blir det litt venting, for å få betalt etter legetimen. Det kan av og til bli forsinkelser, og litt venting, før man får kommet seg inn til legen.

Den beste og mest omsorgsfulle legen jeg vet om

Fantastisk lege med mye kunnskap. .alltid tid til deg uansett. Og kontor damene er jeg også veldig fornøyd med..aldri opplevet og ikke bli tatt på alvor .kunne ikke hatt en bedre lege

En lege med frekke sekretærer

En lege som er sterkt påvirket i sine meninger sammen med sine sekretærer. Han kan høre på deg hva du forteller ,men trekker likevel sine egne sterke beslutninger om hva som er riktig .