Hans Jacob Gravdal

Sandefjord Helsepark
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Hans Jacob Gravdal er en av 38 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Jacob Gravdal

Beste norske fastegen jeg har vært borti

Hans Jacob Gravdal gir inntrykket av at han tar meg på alvor og han er hyggelig. Jeg er glad han er min fastlege.

God lege

Utrolig god lege som jeg har gått til så lenge jeg kan huske. Dessverre er en del av helsesekretærene veldig lite sensitive og ofte uhøflige. Gruer meg alltid når jeg skal ringe og bestille time. De sukker på telefonen, stiller for mange spørsmål og krever svar selv om du sier at det er sensitiv informasjon som du helst vil dele kun med legen. Det er dessverre også lang tid å vente for å få time. 1,5 mnd måtte jeg vente sist. Går dit fortsatt da dyktigheten til Gravdal veier opp for disse manglene.

Den beste legen jeg vet om

Er veldig fornøyd med min fastlege. Han er alltid forberedt når jeg kommer til time, er lyttende, gir veiledning og gode råd og han følger opp. Han behandler meg med respekt og verdighet ! Hans stab - sekretærene er alltid høflige,blide, omtenksomme og vennlige. Jeg setter stor pris på den måten jeg blir behandlet på hos denne legen og hans stab.

Veldig fornøyd med min lege

Jeg har hatt denne legen i mange år, og han møter meg alltid med et godt håndtrykk og et smil. Jeg ville ikke bytte lege når jeg flyttet ut av kommunen, og har derfor fortsatt han som min fastlege, selv om jeg får et godt stykke å kjøre for å komme fram. Hvis jeg skal si noe negativt om han, kan han av og til være litt distré. Men det har ikke bydd på problemer for meg. Alltid blid, hyggelig, imøtekommende og lyttende. Jeg ser at flere reagerer på sekretærene som jobber der. Selv har jeg ikke noe personlig i mot dem, men har et par ganger opplevd noe kommunikasjonssvikt mellom dem og legen. De møter meg på en hyggelig måte, men en gang følte jeg at hun som tok telefonen når jeg ringte, spurte litt mange spørsmål. Det har hendt det har vært tull med betalingsmaskinene de har der, og det har også hendt at det tar lang tid før man er blitt registrert på betalingsmaskinen, og da blir det litt venting, for å få betalt etter legetimen. Det kan av og til bli forsinkelser, og litt venting, før man får kommet seg inn til legen.

Den beste og mest omsorgsfulle legen jeg vet om

Fantastisk lege med mye kunnskap. .alltid tid til deg uansett. Og kontor damene er jeg også veldig fornøyd med..aldri opplevet og ikke bli tatt på alvor .kunne ikke hatt en bedre lege

En lege med frekke sekretærer

En lege som er sterkt påvirket i sine meninger sammen med sine sekretærer. Han kan høre på deg hva du forteller ,men trekker likevel sine egne sterke beslutninger om hva som er riktig .

Helt Super!!

Jeg har benyttet Gravdal som fastlege siden 2000 og er kjempe fornøyd, han er faglig dyktig og møter deg med empati og forståelse uansett situasjon.
Flink til å henvise videre også dersom han mener det ligger utenfor hva han har greie på.
Ser at noen opplever sekretærene som vanskelige, det har jeg aldri opplevd.
Jeg føler med ivaretatt på alle mulige måter, i alle ledd når jeg henvender meg pr. telefon eller ved personlig oppmøte.
Eneste minus måtte være at det tidvis kan være vanskelig å få en akutt time hos ham pga. stor pågang, men det har aldri bydd på problemer for meg.
Man får alltids en akutt time, men noen ganger kan det være hos en kandidat :-)

Flink og dyktig lege

Dyktig og imøtekommende lege, men veldig vanskelig å få time. Legesekretærene der, bortsett fra en, er uhøflige og frekke. Lite flinke til å behandle mennesker i alle livssituasjoner noe som er viktig i et serviceyrke.

Lite tilgjengelig

Gravdal er flink i sitt fag, men har vært veldig frekk og lite hensynsfull mot meg. Og han er lite tilgjengelig. Må vente lenge på time hos han. Sekretærene der er jo direkte slemme, og veldig uhøflige. Krangler for alt.

Flink lege, forferdelige sekretærer

Gravdal er en flink lege og kan faget sitt. Minuset er at han er mye borte. Sekretærene hans er helt forferdelige, ei nektet meg legetime bare for å være frekk. De skjeller ut pasienter mens vi hører det på venterommet. Mange kaller de uforskammet. De tar avgjørelser som om de skulle ha vært leger selv. På grunn av dette skifter jeg fastlege. bye bye

Bra

Gravdal er en veldig dyktig lege og han kan utvilsomt sitt fag. Dessverre er han lite tilgjengelig, og ei av de som sitter i resepsjonen er så uforskammet at jeg orker ikke å gå mer til han.

Flink lege men!

Flytter fra Gravdal tilbake til Råmunddal. Gravdal var en god lege og det er trist å flytte. Det som var dårlig service var sekretærene. jeg flytter service p.g.a. dem. De er arrogant, gir ikke informasjon o elsker å krangle. Jeg har rett til taxi og sekretærene nekter det. Gravdal var en meget bra lege men denne gangen mistet meg p.g.a. den service jeg treffer fra de sekretærene. De vil inn på detaljer og tema som hat ingen å gjøre med dem. Bye bye!

Travelt!

Dessverre er det ikke så lett å få time.
Litt bortkastet med en dyktig fastlege når det er 3 ukers ventetid, og alt innen det ender hos en turnuskandidat.
Vurderer å bytte fordi det er ikke bra med en fastlege som familien på 4 ikke har sett på noen år!

Beste som fins!

Hans Jacob Gravdal er beste legen man kan få. Han lytter til problemene dine, bruker nødvendig tid på undersøkelse og gir en rett diagnose ut i fra det!
Han har empati og medfølelse for andre mennesker. Dømmer ingen og gir deg profosjonell og faglig behandling!

Har har mange pasienter, så det er ikke bestandig like lett å få en "haste time" hos ham!

Grunn nok til å bo i Sandefjord

Fantastisk lege og en flott helsepark. Dr. Gravdal er en hyggelig fyr som lytter og er interessert i å finne gode løsninger. Har flyttet endel rundt i landet de siste 10 årene, og har aldri hatt en bedre fastlege.

Veldig bra! Respekt for denne legen! Topp faglig og service innstilt.

"Ser" deg som menneske og vil løse problemene sammen med deg, noe som gjør at du som pasient forstår mer om din egen helsesituasjon. Stå på!

Har vært pasient i flere år, byttet dessverre pga flytting.

Beste legen i verden!

Jeg har hatt Gravdal siden hele mitt liv, altså i 19 år.
Han er helt fantastisk, og jeg gruer meg virkelig til den dagen jeg må finne meg en ny lege, men sånn er det jo bare dessverre!
Anbefaler virkelig Gravdal til de som trenger en lege som lytter, gir råd og som ordner opp for deg uansett hva det er for noe. Fantastisk :-)

Veldig dyktig og engasjert!

Han har forstått at mennesket ikke består kun av kropp, han ser hele mennesket!
Han søker etter løsninger, engasjerer seg fullt ut, sender heller en henvisning for mye, enn for lite, har gode kunnskaper om spesialister- både når det gjelder fysisk og psykisk problematikk. Han er ærlig, og innrømmer at han har f.eks glemt noe han skulle ha gjort osv.
Han har til tider litt vel mye å gjøre, men sånn blir det vel med engasjerte leger- så da tar jeg gledelig med det på kjøpet:-)

Fantastisk lege med verdens beste omsorg,og er kjempe flink

Denne legen tror jeg det ikke finnes maken til:)utrolig dykktig og ikke minst omsorgsfull,lytter og hjelper deg på alle mulige måter:)

En lege som bryr seg

Lytter til din opplevelse og forklaring og søker å finne den beste og raskeste løsningen for deg. Han bryr seg om "hele passienten" fysisk psykisk. Kjempefornøyd !