Hans Jacob Gravdal

Autorisasjon (1983)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Sandefjord Helsepark Telefonnummer33 44 82 2033 44 82 ...
Skiringssalveien 20 3208 Sandefjord
Hans Jacob Gravdal er en av 69 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Hans Jacob Gravdal

Flink og dyktig lege

Dyktig og imøtekommende lege, men veldig vanskelig å få time. Legesekretærene der, bortsett fra en, er uhøflige og frekke. Lite flinke til å behandle mennesker i alle livssituasjoner noe som er viktig i et serviceyrke.

Lite tilgjengelig

Gravdal er flink i sitt fag, men har vært veldig frekk og lite hensynsfull mot meg. Og han er lite tilgjengelig. Må vente lenge på time hos han. Sekretærene der er jo direkte slemme, og veldig uhøflige. Krangler for alt.

Flink lege, forferdelige sekretærer

Gravdal er en flink lege og kan faget sitt. Minuset er at han er mye borte. Sekretærene hans er helt forferdelige, ei nektet meg legetime bare for å være frekk. De skjeller ut pasienter mens vi hører det på venterommet. Mange kaller de uforskammet. De tar avgjørelser som om de skulle ha vært leger selv. På grunn av dette skifter jeg fastlege. bye bye

Bra

Gravdal er en veldig dyktig lege og han kan utvilsomt sitt fag. Dessverre er han lite tilgjengelig, og ei av de som sitter i resepsjonen er så uforskammet at jeg orker ikke å gå mer til han.

Flink lege men!

Flytter fra Gravdal tilbake til Råmunddal. Gravdal var en god lege og det er trist å flytte. Det som var dårlig service var sekretærene. jeg flytter service p.g.a. dem. De er arrogant, gir ikke informasjon o elsker å krangle. Jeg har rett til taxi og sekretærene nekter det. Gravdal var en meget bra lege men denne gangen mistet meg p.g.a. den service jeg treffer fra de sekretærene. De vil inn på detaljer og tema som hat ingen å gjøre med dem. Bye bye!