Axel Grahame Søholt Lupton

Kirkenes Legesenter

2013

Kirkenes Legesenter Telefonnummer78 97 76 6078 97 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Box 401, Storgata 2 9915 Kirkenes
Axel Grahame Søholt Lupton er en av 11 fastleger i Sør-Varanger

Siste vurderinger av Axel Grahame Søholt Lupton

Trygg og forståelsesfull

Likte virkelig å ha Dr.Lupton som fastlege. Følte meg hørt og at han virkelig ville gi meg hjelp, og ikke bare gi meg tabletter for å sende meg ut av døra.
Flink å lytte, henvisninger og råd ang diverse problemer og sykdom.

Pålitelig og til stede

Han ser deg, hører deg, og er det noe han ikke kan løse, henvises du videre. Sitter ikke med nesa i dataen når dere samtaler, men ser på deg. Føler meg trygg og ivaretatt hos han!!

Empatisk

Vi som pårørende blir møtt på en inderlig og empatisk måte. Spørsmål besvares åpent og ærlig. I en situasjon der vi er i ferd med å miste vår gamle far, og hvordan vi sammen skal takle dette , så spørres vi hvordan vi opplever det hele. Terningkast 6.

dårlig

mangler kunnskap på flere områder,ikke spesialisert nok.foreslår behandling som ikke stemmer med sykdom bare for å prøve det,noe som skaper stress og bortkastet tid for pasient.har du et litt mere komplisert sykdomsbilde enn vanlig influensa osv så er denne gutten ikke å anbefale.prøv en annen med litt erfaring.

Tilstede og lyttende, tar seg tid

Tilstede og lyttende, tar seg tid.
Sjekker ut det aktuelle nøye, og setter opp nye timer/undersøkelser dersom noe er uavklart etter timen. Sørger for at en som pasient har forstått hva som er vurdert. Anbefales!