Yasir Choudhry

Rådmann Halmrasts vei 9 1337 Sandvika
Yasir Choudhry er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Yasir Choudhry

Super lege!!

Fantastisk kompetent fastlege. Tar seg tid til å lytte, undersøke, og komme med gode råd. Er heller ikke fremmed for å henvise videre hvis det er grunn til dette.
Super lege, anbefales på det varmeste.

En lege som også er en god diskusjonspartner

Choudry er en imøtekommende lege som lytter, tar pasienten på alvor, gir godt begrunnede råd og sørger for at pasienten får den beste behandling og ikke minst videre oppfølging.

Utrolig flink og empatisk lege.

Utrolig flink lege. Yasir er Lyttende, seriøs, humoristisk og empatisk. Kunne ikke fått bedre fastlege.

Flink lege - elendig resepsjon

Hele familien har legen som fastlege, og vi oppfatter Choudhry som en flink lege, som hører etter, og tar oss seriøst. Anbefaler varmt legen, men resepsjonistene er så godt som udugelige.

Dumt for legen at han trekkes ned av disse. De har mye å lære om kundebehandling. Det virker som om man forstyrrer dem når man kommer, og de opptrer arrogant.

Vi vurderer å bytte fastelge, utelukkende pga av disse umotiverte og uhøflige resepsjonistene.

Hyggelig og forståelsesfull.

Yasir er en lege som er lett å snakke med. Jeg anbefaler han på det sterkeste. Han tar seg god tid til å hjelpe best mulig.