Yasir Choudhry

Invivo Medisinske Senter AS Mann, 38 år

Autorisert2010
Ledige plasser 67 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Invivo Medisinske Senter AS

Rådmann Halmrasts vei 9 1337 Sandvika
Yasir Choudhry er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Yasir Choudhry

En lege som også er en god diskusjonspartner

Choudry er en imøtekommende lege som lytter, tar pasienten på alvor, gir godt begrunnede råd og sørger for at pasienten får den beste behandling og ikke minst videre oppfølging.

Utrolig flink og empatisk lege.

Utrolig flink lege. Yasir er Lyttende, seriøs, humoristisk og empatisk. Kunne ikke fått bedre fastlege.

Flink lege - elendig resepsjon

Hele familien har legen som fastlege, og vi oppfatter Choudhry som en flink lege, som hører etter, og tar oss seriøst. Anbefaler varmt legen, men resepsjonistene er så godt som udugelige.

Dumt for legen at han trekkes ned av disse. De har mye å lære om kundebehandling. Det virker som om man forstyrrer dem når man kommer, og de opptrer arrogant.

Vi vurderer å bytte fastelge, utelukkende pga av disse umotiverte og uhøflige resepsjonistene.

Hyggelig og forståelsesfull.

Yasir er en lege som er lett å snakke med. Jeg anbefaler han på det sterkeste. Han tar seg god tid til å hjelpe best mulig.

Ålreit type, mye rot

Yasir er en hyggelig og vennlig person. Jeg ser for meg at denne legen er dyktig på enkle ting som f. eks. influensa, halsbetennelse o.l.
Men på problemstillinger hvor han er usikker og ikke har sitt spes/ interessefelt, virker det som at han detter helt igjennom. Istede for og henvise og rådføre seg med andre med kompetanse, virker det dessverre heller som at han sitter på gjerdet og håper at alt skal bli bra.
Han virker veldig rotete og er rett og slett elendig på og følge opp lovnader, telefonsamtaler etc. Det virker som at Yasir har ekstremt mye og gjøre, og dette sammen med (dårlig hukommelse?) er årsaken til at du først kan bli kontaktet 1-2 uker etter ønsket kontakt, med denne legen.