Yasir Choudhry

Autorisasjon (2010)

Yasir Choudhry er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Yasir Choudhry

En meget dyktig og hjelpsom lege

Jeg har byttet lege og er veldig fornøyd. Jeg får hjelp når jeg trenger det, og det er et pluss at han er interessert i pasienten og foreslår ulike løsninger. Min beste fastlege, jeg håper bare at han forblir sånn 😊

Elendig, ikke tillitsvekkende og uprofesjonell.

Tar seg ikke tid, kom med et problem etter video konsultasjon. Jeg opplyste om at jeg burde sendes til spesialist, men han ville prøve selv først. Det endte selvfølgelig med at jeg måtte til spesialist. Selv om det var lang tid igjen av timen gadd han ikke måle blodtrykket mitt da jeg ba om det. Jeg spurte hva som skulle til for at han kunne gjøre det, og svaret var at jeg måtte bestille ny time. Jeg har ikke turt å gå dit med nye problemer, men står på venteliste til ny fastlege.

Dyktig, tillitsvekkende, gir deg tid som trenges

Føler meg heldig med Choudhry som fastlege. Han overtok etter min mangeårige fastlege, og jeg kunne ikke fått en bedre, mer empatisk og faglig dyktig lege. Ekstra pluss for at han er rolig, tillitsvekkende, og hører ordentlig på pasienten, og håndterer godt pasientens bekymringer. Det er aldri hastverk hos ham, man føler seg godt ivaretatt. Håper han blir min fastlege i mange år. :)

Fantastisk fastlege

Fantastisk lege!! Han hører på, hos ham føler man seg godt ivaretatt og hørt på. Anbefales på det sterkeste. Håper at legen som tar over etter ham i Sandvika er like flink, kommer til savne ham.

Meget dyktig og hjelpsom lege

Har hatt Dr. Choudhry som min fastlege i snart 6 år, kjempe fornøyd, han er lett tilgjengelig, er ett godt samtalepartner og faglig dyktig. Tar ting på alvor, ekstra poeng for hans ultralyd ferdighetene som reddet livet mitt ved å fange opp blodpropp. Synd at han sluttet i Sandvika, men jeg kjører gjerne en ekstra halvtime for å beholde ham.