Yasir Choudhry

Tlf: 67 80 70 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Yasir Choudhry er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Yasir Choudhry

Super lege!!

Fantastisk kompetent fastlege. Tar seg tid til å lytte, undersøke, og komme med gode råd. Er heller ikke fremmed for å henvise videre hvis det er grunn til dette.
Super lege, anbefales på det varmeste.

En lege som også er en god diskusjonspartner

Choudry er en imøtekommende lege som lytter, tar pasienten på alvor, gir godt begrunnede råd og sørger for at pasienten får den beste behandling og ikke minst videre oppfølging.

Utrolig flink og empatisk lege.

Utrolig flink lege. Yasir er Lyttende, seriøs, humoristisk og empatisk. Kunne ikke fått bedre fastlege.

Flink lege - elendig resepsjon

Hele familien har legen som fastlege, og vi oppfatter Choudhry som en flink lege, som hører etter, og tar oss seriøst. Anbefaler varmt legen, men resepsjonistene er så godt som udugelige.

Dumt for legen at han trekkes ned av disse. De har mye å lære om kundebehandling. Det virker som om man forstyrrer dem når man kommer, og de opptrer arrogant.

Vi vurderer å bytte fastelge, utelukkende pga av disse umotiverte og uhøflige resepsjonistene.

Hyggelig og forståelsesfull.

Yasir er en lege som er lett å snakke med. Jeg anbefaler han på det sterkeste. Han tar seg god tid til å hjelpe best mulig.

Ålreit type, mye rot

Yasir er en hyggelig og vennlig person. Jeg ser for meg at denne legen er dyktig på enkle ting som f. eks. influensa, halsbetennelse o.l.
Men på problemstillinger hvor han er usikker og ikke har sitt spes/ interessefelt, virker det som at han detter helt igjennom. Istede for og henvise og rådføre seg med andre med kompetanse, virker det dessverre heller som at han sitter på gjerdet og håper at alt skal bli bra.
Han virker veldig rotete og er rett og slett elendig på og følge opp lovnader, telefonsamtaler etc. Det virker som at Yasir har ekstremt mye og gjøre, og dette sammen med (dårlig hukommelse?) er årsaken til at du først kan bli kontaktet 1-2 uker etter ønsket kontakt, med denne legen.

Dyktig lege

En av de dyktigste legene jeg har vært hos, og jeg har vært hos mange. Tar seg tid til hjelpe. Kan anbefale han på det sterkeste!!!

En fantastisk lege!

Har bestandig tid til å lytte, fantastisk flink med barn, flink til å få deg til å slappe av. Hele familien har han og vi kommer ikke til å bytte selv om vi har flyttet et stykke unna!

En dyktig lege!

Meget dyktig lege som tar seg tid til sine pasienter. Tar meg på alvor og er flink til å finne løsninger. Gjør ingen halvveis jobb og er opptatt av jeg som pasient blir tatt vare på. Ingenting negativt å utsette på han, det er den beste legen jeg noen gang har hatt!

Anbefales!

Forstår ikke de andre som skriver her, for jeg har en helt annen oppfatning av Yasir. Han var veldig imøtekommende og forståelsesfull da jeg snakket med ham, han tok seg god tid. Han spurte også om oppfølging og div. iht. depresjon ol. og var veldig flink til å lytte. Jeg følte meg veldig godt tatt vare på av ham og kan bare anbefale ham til andre.

Ikke fornøyd

Følte meg bare dum da jeg gikk. Var der for "depresjon" for en stund siden. Han bare satt der og visste ikke hva han skulle si. Han virket veldig utilpass. Spurte bare om jeg ville ha sykemelding. Det ble ikke gjort noen tiltak og jeg fikk ingen oppfølgingstime.

Ikke fornøyd!

Jeg fikk Yasir Choudhry som fastlege for en liten stund siden og har vært hos han noen ganger. Jeg opplever han som vanskelig og snakke med, og syntes han er dårlig på og informere og følge opp ting vi har pratet om. Når jeg går derfra er det med en vond følelse og det oppleves som vanskelig da jeg følte meg så trygg på min gamle fastlege. Jeg sitter nå og vurderer og bytte fastlege da jeg ikke føler meg trygg som pasient hos han. Dette er veldig vondt med tanke på at jeg har vært innom mange av de andre legene på samme legekontor og har egentlig bare gode opplevelser.