Ragnar Jurjen Groenhof

St Olavs gate 28 3112 Tønsberg
Ragnar Jurjen Groenhof er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ragnar Jurjen Groenhof

Dyktig fastlege!

Hatt Ragnar Jurjen Groenhof som fastlegen for hele familien I ca 10 år. Den siste tiden har jeg vært en del plaget selv og vært nødt til å bruke han. Utrolig hyggelig / forståelsesfull lege! Har følte meg 100% tatt hånd om fra første tlf til siste konsultasjon.

Groenhof er helt klart vår families første valg!

Skryt også til helsesekretær Cecilie, Nina og Tina, dere gjør en fantastisk jobb med å drifte dette legesenteret, det hadde ikke vært det samme uten dere!

Flink lege

Brukt han i 15 år. Hele familien. Han er nøye. Føler han lytter og tar meg på alvor. Henviser videre ved behov. Blir hos han så lenge det er mulig.

Tar pasienten på alvor

Byttet til Groenhof da jeg følte min forrige lege ikke tok meg på alvor. Dette er noe helt annet! Her møter man en flink, hyggelig og imøtekommende lege. Føler han tar mine problemer på alvor og hører på hva jeg har å si. Grundig og flink til å lytte. Prøver selv å løse problemer, men heller ikke redd for å gi henvisning når dette er nødvendig. Litt ventetid, men det er det vel som regel over alt. Alt i alt, en super lege!

Seriøs og omsorgsfull

Dr. Groenhof og staben hos Tre Leger tilfredstiller alle krav og ønsker vi har for å føle at vår medisinske tilstand blir godt i varetatt . Vår erfaring er at Dr. Groenhof tar passientens medisinske problemer meget seriøst. Han er flink til å forklare og nøler ikke med å henvise til spesialist når det er nødvendig. Vi føler at vi er heldige som har Dr. Groenhof som vår fastlege.

I trygge hender

Ragnar Jurjen Groenhof har tatt ansvaret for min sykdom, med innsikt, ro, grundighet og handlekraft. Jeg er takknemlig for endelig å ha kommet til en slik lege.

Grei lege

Jeg byttet fra den beste legen fordi han pensjonerte seg. Leste gode omtaler her. Men kan ikke si meg enig i alt. Synes han avfeier mine tanker om ting raskt. Ønske om ting jeg fikk av forrige lege ikke aktuelt! Kom inn med sønnen min og han sa dette vil garantert fikse problemet, noe det ikke gjorde.. Ikke veldig imøtekommende.. Skuffet og vil bytte igjen..

Dyktig, omsorgsfull og engasjert fastlege.

Hatt ham i 10 år. God oppfølging i "tykt og tynt". Har håndtert mine mer banale og alvorlige tilstander med samme grundighet, ro og interesse.

tilgjengelig, grundig og god kontakt

En super lege. Tilgjengelig når det er behov for akutte konsultasjoner, følger opp. Virker grundig og god faglig, og evner også å møte voksen og barn på en god måte. Er veldig fornøyd med å ha han som fastlege!

En flott lege!

Er veldig glad for at Groenhof er legen min. Han er en flink lytter, og veldig forståelsesfull.
Hadde legeskrekk før, da jeg følte at jeg aldri ble tatt på alvor av min gamle lege, men groenhof har endret det.

Et bra menneske

Har hatt han som lege i ca 4 år. Byttet tilfeldig til han fordi jeg ikke ble tatt på alvor hos en annen lege. Jeg ble sendt rett på sykehuset av Groenhof og de sa jeg kom i siste liten på SIV! Vært svært fornøyd hele veien. Han bryr seg om deg som person og hvordan du har det.

Skal ikke bytte:)

Dyktig lege

Groenhof er en dyktig lege med mye kunnskap. Familien min har også denne legen. Han reddet meg en gang i tiden da jeg hadde vært på 3 andre lege besøk fordi jeg hadde vondt i benet(hadde slått meg). Han var den eneste som fant ut at det var brokket! Well done!

Kompetent og hyggelig

En doktor med mye kunnkap, gode kommunikasjonsevner og høyt servicenivå!

En strålende lege

Vi har brukt han i snart 10 år, med 2 barn og gjennom 2 svangerskap. Han er en dyktig, nær, tydelig og menneskelig lege som evner å forstå oss som pasient. God på oppfølging og til å ta alvorlige ting på alvor! Ingen stor tilhenger av å sykemelde folk, setter tydelige forventninger og hjelper en veider!

Tar pasientene på alvor

Har hatt Groenhof som lege siden fastlegeordningen ble opprettet. Han har alltid møtt meg med respekt og interesse. Han er kunnskapsrik, men henviser gjerne videre hvis han mener det er riktig. Han er lydhør både når jeg som pasient forteller om symptomer og når jeg har egne vurderinger av hvordan videre behandling bør være.

Legekontoret kunne vært bedre. Det kan være vanskelig å komme gjennom på telefon, det finnes ingen mulighet for e-postkontakt, det kan være en del forsinkelser og det er ikke alltid lett å få en legetime innen rimelig tid.

flink

Flink lege. Snakker med deg, tar seg tid til å lytte. Jeg er fornøyd sålangt. Har hatt ham som lege i flere år. Vært her i en periode med depresjon og bl møtt med en løsninorientert tone og han tar tid til pasientene sine. Profesjonelt.

Fantastisk dyktig fyr

En utrolig bra lege som setter pasienten, ikke pc en i fokus. Han snakker ikke om meg, men til meg. Som de fleste av oss er jeg heldigvis stort sett frisk, har hatt 2 akutte ting i løpet av 6 år, og da kom jeg inn i løpet av noen få timer. Første gang jeg var der, gikk han igjennom familiehistorikk, og vi har en alvorlig svakhet i vår familie. Han følger jevnlig opp meg med prøver som kan indikere om jeg kan ha det samme.

Flott lege!

Fantastisk dyktig lege som har tatt alt alvorlig. Mye kunnskap, men heller ikke redd for å henvise. Anbefales!

Kjenner ikke igjen dene legen slik som beskrevet!

Dette er faktisk den aller beste legen jeg noensinne har hatt!
Har alltid blitt behandlet med respekt og profesjonalitet, synd jeg har flyttet slik at det blir for langt unna legekontoret.

En kjempealright lege!!!!

uprofesjonel

jeg mann på 27år kommer med mine problemer og spør om hjelp og råd.
det svaret jeg fikk var kjeft og at jeg måtte kjerpe meg ta meg sammen.

jeg trudde at lege Ragnar Jurjen Groenhof skulle hjelpe meg, jeg betaler jo tros alt for den "timen"