Ragnar Jurjen Groenhof

St Olavs gate 28 3112 Tønsberg
Ragnar Jurjen Groenhof er en av 33 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ragnar Jurjen Groenhof

Dyktig fastlege!

Hatt Ragnar Jurjen Groenhof som fastlegen for hele familien I ca 10 år. Den siste tiden har jeg vært en del plaget selv og vært nødt til å bruke han. Utrolig hyggelig / forståelsesfull lege! Har følte meg 100% tatt hånd om fra første tlf til siste konsultasjon.

Groenhof er helt klart vår families første valg!

Skryt også til helsesekretær Cecilie, Nina og Tina, dere gjør en fantastisk jobb med å drifte dette legesenteret, det hadde ikke vært det samme uten dere!

Flink lege

Brukt han i 15 år. Hele familien. Han er nøye. Føler han lytter og tar meg på alvor. Henviser videre ved behov. Blir hos han så lenge det er mulig.

Tar pasienten på alvor

Byttet til Groenhof da jeg følte min forrige lege ikke tok meg på alvor. Dette er noe helt annet! Her møter man en flink, hyggelig og imøtekommende lege. Føler han tar mine problemer på alvor og hører på hva jeg har å si. Grundig og flink til å lytte. Prøver selv å løse problemer, men heller ikke redd for å gi henvisning når dette er nødvendig. Litt ventetid, men det er det vel som regel over alt. Alt i alt, en super lege!

Seriøs og omsorgsfull

Dr. Groenhof og staben hos Tre Leger tilfredstiller alle krav og ønsker vi har for å føle at vår medisinske tilstand blir godt i varetatt . Vår erfaring er at Dr. Groenhof tar passientens medisinske problemer meget seriøst. Han er flink til å forklare og nøler ikke med å henvise til spesialist når det er nødvendig. Vi føler at vi er heldige som har Dr. Groenhof som vår fastlege.

I trygge hender

Ragnar Jurjen Groenhof har tatt ansvaret for min sykdom, med innsikt, ro, grundighet og handlekraft. Jeg er takknemlig for endelig å ha kommet til en slik lege.