3 leger

St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved 3 leger

Meget god oppføling

Lege: Odd Eilerås Skrevet

Fulgte meg opp veldig tett i en periode der det var behov for det. Trygg, god dialog, bryr seg, kompetent. Litt lang venting på venterommet ifm legetime. En svært god allmennlege for meg.

En fantastisk lege

Lege: Ragnar Jurjen Groenhof Skrevet

Både barna og jeg har alltid blitt møtt med respekt og tatt på alvor.
Han viderehenviser og tar seg god tid når det trengs, og er en god lytter. Anbefales på det sterkeste😊

Har ikke hatt bedre lege!

Lege: Odd Eilerås Skrevet

Jeg har vært hos flere leger og kan ikke si at de gjør en mere grundig jobb enn det Eilerås gjør. Jeg er veldig fornøyd. Det er ofte litt forsinkelser men det er positivt at han bruker god tid på pasientene sine.

Ivaretakende og forståelsesfull

Lege: Ragnar Jurjen Groenhof Skrevet

Jeg har hatt Groenhof som fastlege i maaaange år og har intet vondt å si.
Jeg kan virke veldig hypokonder og har en del angst, men han har aldri fått meg til å føle meg dum eller at jeg overreagerer. Lytter, spør og svarer på alt av spørsmål!

Uhøflig og useriøs

Lege: Ragnar Jurjen Groenhof Skrevet

Uhøflig og useriøs lege. Var og brant meg med kokende vann, gikk til legen den dagen det skjedde. Da skulle han henvise meg til sykehuset, det var greit. Jeg er en sykepleierstudent så da sa jeg hvis nødvendig så kunne jeg skifte på såret selv. Da ble han sur og sa ting skal være medisinsk begrunnet. Jeg sa jeg var enig og sa at det var like greit for da hadde det nok kostet meg mer i forhold til utstyrspris. Da sa han "hvis du ville spare penger skulle ikke du ha sølt kokende vann på låret ditt". Dette var svært ubehagelig og useriøs. Jeg vil ikke tilbake dit igjen for å si det sånn. I tillegg er det dårlig service. Der tar utrolig lang tid bare det å fornye en ny resept ved melding på helsenorge. Hvis jeg prøver å ringe så er ikke legen der.