3 leger

St Olavs gate 28 3112 Tønsberg

Siste vurderinger av 3 leger

Anbefales! En engasjert og dyktig fastlege!

Lege: Odd Sture Skrevet

Dr. Sture har vært min fastlege de siste fire år, god oppfølging. Profesjonell, empatisk. Evner bære et engasjement som kan være livsviktig, har man som pasient selv problemer med å holde motet oppe.

Kan sikkert virke som en tilsynelatende uinteressert lege en stresset dag, men min erfaring er at han evner møte andres smerte, frustrasjon og redsel med forståelse og respekt. Rett og slett en innebærende evne til å lytte med ydmykhet, og også til å tenke nytt og annerledes, uten å låse seg ikke fast i egne forestillinger. Har slik sett opplevd vi har klart å få til et godt samarbeid.

Det er ikke uten grunn at listene hans er så og si helt fulle. En fastlege jeg kan anbefale på det sterkeste, har man problemer av psykososial/psykosomatisk karakter. Jeg kan i alle fall takke ham for den gode oppfølging jeg har fått de her siste åra, som for meg har opplevdes nettopp som livsviktig.

Fantastisk oppfølgning!

Lege: Odd Eilerås Skrevet

Helt klart den beste fastlegen jeg har hatt! Har tatt seg tid til å se igjennom journal før man kommer,lytter og føler han ser helheten i meg som person og min familie. Eksempel: var der med barn med typisk luftveisinfeksjon. Tok seg god tid! Noen dager etter fikk jeg brev der han etter og også ha sett min journal igjennom råder meg å ta en vaksine jeg manglet. Har også fått brev fra han med svar på prøver fra sykehuset raskere enn behandlende lege har klart. Har aldri opplevd en fastlege som følger så godt med selv om jeg heldigvis ikke har hatt behov for å besøke han mer enn 3-4 ganger i året med «typiske» sesong og småbarns plager. Det er verdt at det er litt venting på venterommet men har alltid raskt fått time ved behov!

Trygg, tillitsvekkende og kunnskapsrik

Lege: Odd Sture Skrevet

Odd Sture er en sjelden lege. Han unngår ikke konfrontasjoner og ubehagelige spørsmål, men er samtidig støttende og høflig. En god lege som følger opp pasientene sine i ulike livsfaser.

Dyktig lege

Lege: Odd Sture Skrevet

Utrolig flink lege , holder tiden og sender deg videre om det trengs. Virker som om han har lest journalen min før jeg kommer inn og det er bra .

Dyktig fastlege!

Lege: Ragnar Jurjen Groenhof Skrevet

Hatt Ragnar Jurjen Groenhof som fastlegen for hele familien I ca 10 år. Den siste tiden har jeg vært en del plaget selv og vært nødt til å bruke han. Utrolig hyggelig / forståelsesfull lege! Har følte meg 100% tatt hånd om fra første tlf til siste konsultasjon.

Groenhof er helt klart vår families første valg!

Skryt også til helsesekretær Cecilie, Nina og Tina, dere gjør en fantastisk jobb med å drifte dette legesenteret, det hadde ikke vært det samme uten dere!