3 leger

St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved 3 leger

Overarbeidet og lei

Lege: Odd Eilerås Skrevet

Alltid forsinket. Lite frampå i å utforske symptomer og sykdommer som er utenom standard. Uttrykker at dette ikke er fastlegens oppgave. Virker som han er litt lei av jobben og ikke har særlig lyst å sette seg inn i nye ting. Hyggelige helsesekretærer.

Styr unna

Lege: Odd Eilerås Skrevet

Anbefales ikke, jeg opplevde han som fraværende og at jeg ikke ble tatt på alvor. Han er kanskje god på noen ting, men jeg dro derfra uten p oppleve at jeg fikk noen hjelp

Særs dyktig

Lege: Ragnar Groenhof Skrevet

Groenhof er en lege som møter pasienten med ro, kunnskap og stor interesse for faget sitt. Han er veldig opptatt av forskning og at behandlingen skal være evidensbasert. Også lynrask med å henvise vidre til spesialister når nødvendig eller om han er i det minste tvil på om egen kunnskap er tilstrekkelig.

Hatt Groenhof som lege i snart 10 år, siden han var i startfasen som lege. Han har alltid vært imøtekommende og løsningsorientert uansett om det har vært småplager, eller mer alvorlige ting som har dukket opp senere i livet. Jeg har vært uheldig og vært kronisk syk noen år, og oppfølgingen fra legen har vært helt eksemplarisk og jeg har sett frem til legetimene. I løpet av de 10 årene ser jeg hvordan han har utviklet seg til å kunne enormt mye, og har fått økt selvtillit til egen kunnskap og avgjørelser. Det føles betryggende når man er der som pasient at legen stoler på sine egne vurderinger. Leger som Groenhof er sjelden vare.

Kunnskapsrik, pålitelig, pliktoppfyllende, hyggelig:)

Lege: Odd Eilerås Skrevet

Jeg har aldri opplevd så flink fastlege som Odd Eilerås.

Han er en kunnskapsrik lege som lytter til pasienten, gir riktige råd. Hos han blir man ta vart på.

Styr unna!

Lege: Odd Eilerås Skrevet

Hadde Eilerås som lege da jeg var yngre, og dette var ingen god opplevelse. Eksempelvis glemte han meg på venterommet og skyldte på søylen som står på der. Når man først får snakke med han er han som regel svært stresset og ekstremt forsinket (typ 1 time). Han har sjelden tid til å høre ferdig det man sier, og ender derfor opp med å trekke konklusjoner på mangelfullt grunnlag. Jeg tror jeg knapt har sett mannen i øynene, for han sitter med øynene pent plantet i dataen og tastaturet. Velg noen andre!