3 leger

St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg

Siste vurderinger av 3 leger

Ivaretakende og forståelsesfull

Lege: Ragnar Jurjen Groenhof Skrevet

Jeg har hatt Groenhof som fastlege i maaaange år og har intet vondt å si.
Jeg kan virke veldig hypokonder og har en del angst, men han har aldri fått meg til å føle meg dum eller at jeg overreagerer. Lytter, spør og svarer på alt av spørsmål!

Uhøflig og useriøs

Lege: Ragnar Jurjen Groenhof Skrevet

Uhøflig og useriøs lege. Var og brant meg med kokende vann, gikk til legen den dagen det skjedde. Da skulle han henvise meg til sykehuset, det var greit. Jeg er en sykepleierstudent så da sa jeg hvis nødvendig så kunne jeg skifte på såret selv. Da ble han sur og sa ting skal være medisinsk begrunnet. Jeg sa jeg var enig og sa at det var like greit for da hadde det nok kostet meg mer i forhold til utstyrspris. Da sa han "hvis du ville spare penger skulle ikke du ha sølt kokende vann på låret ditt". Dette var svært ubehagelig og useriøs. Jeg vil ikke tilbake dit igjen for å si det sånn. I tillegg er det dårlig service. Der tar utrolig lang tid bare det å fornye en ny resept ved melding på helsenorge. Hvis jeg prøver å ringe så er ikke legen der.

For mye å gjøre?

Lege: Ragnar Jurjen Groenhof Skrevet

Jeg har vært svært fornøyd med doktor Groenhof, men han har begynt å virke uinteressert og følger ikke opp. Det skal ikke være nødvendig å kvie seg for å bestille time fordi man føler seg til bry. Han er en faglig dyktig lege, så jeg håper dette retter seg.

Styr unna

Lege: Odd Eilerås Skrevet

En lege som er lege for økonomien sin skyld, evig mas om penger.
Etter flere år på samme medisin så klarte odd eilerås og sende brev om at han hadde sendt inn en resept. Riktig resept men feil medisin i brevet..

Bryr seg ikke om sine pasienter

Lite imøtekommende

Lege: Odd Eilerås Skrevet

Bruker tid på / skrive om noe jeg ikke kom for.
Hadde ikke tid nok til mine helsespørsmål.
Skyller på og akker seg om systemet.
Må tilbake igjenn for å få en rekvisisjon til videre undersøkelser, da tiden ikke strak ??!!!
Legebesøket var en liten hyggelig opplevelse.