Ragnar Groenhof

Autorisasjon (2000)

3 leger Telefonnummer33 30 99 9933 30 99 ...
St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg
Ragnar Groenhof er en av 58 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ragnar Groenhof

Særs dyktig

Groenhof er en lege som møter pasienten med ro, kunnskap og stor interesse for faget sitt. Han er veldig opptatt av forskning og at behandlingen skal være evidensbasert. Også lynrask med å henvise vidre til spesialister når nødvendig eller om han er i det minste tvil på om egen kunnskap er tilstrekkelig.

Hatt Groenhof som lege i snart 10 år, siden han var i startfasen som lege. Han har alltid vært imøtekommende og løsningsorientert uansett om det har vært småplager, eller mer alvorlige ting som har dukket opp senere i livet. Jeg har vært uheldig og vært kronisk syk noen år, og oppfølgingen fra legen har vært helt eksemplarisk og jeg har sett frem til legetimene. I løpet av de 10 årene ser jeg hvordan han har utviklet seg til å kunne enormt mye, og har fått økt selvtillit til egen kunnskap og avgjørelser. Det føles betryggende når man er der som pasient at legen stoler på sine egne vurderinger. Leger som Groenhof er sjelden vare.

En fantastisk lege

Både barna og jeg har alltid blitt møtt med respekt og tatt på alvor.
Han viderehenviser og tar seg god tid når det trengs, og er en god lytter. Anbefales på det sterkeste😊

Ivaretakende og forståelsesfull

Jeg har hatt Groenhof som fastlege i maaaange år og har intet vondt å si.
Jeg kan virke veldig hypokonder og har en del angst, men han har aldri fått meg til å føle meg dum eller at jeg overreagerer. Lytter, spør og svarer på alt av spørsmål!

Uhøflig og useriøs

Uhøflig og useriøs lege. Var og brant meg med kokende vann, gikk til legen den dagen det skjedde. Da skulle han henvise meg til sykehuset, det var greit. Jeg er en sykepleierstudent så da sa jeg hvis nødvendig så kunne jeg skifte på såret selv. Da ble han sur og sa ting skal være medisinsk begrunnet. Jeg sa jeg var enig og sa at det var like greit for da hadde det nok kostet meg mer i forhold til utstyrspris. Da sa han "hvis du ville spare penger skulle ikke du ha sølt kokende vann på låret ditt". Dette var svært ubehagelig og useriøs. Jeg vil ikke tilbake dit igjen for å si det sånn. I tillegg er det dårlig service. Der tar utrolig lang tid bare det å fornye en ny resept ved melding på helsenorge. Hvis jeg prøver å ringe så er ikke legen der.

For mye å gjøre?

Jeg har vært svært fornøyd med doktor Groenhof, men han har begynt å virke uinteressert og følger ikke opp. Det skal ikke være nødvendig å kvie seg for å bestille time fordi man føler seg til bry. Han er en faglig dyktig lege, så jeg håper dette retter seg.