Ragnar Groenhof

Autorisasjon (2000)

3 leger Telefonnummer33 30 99 9933 30 99 ...
St Olavsgate 28A 3112 Tønsberg
Ragnar Groenhof er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Ragnar Groenhof

Den beste fastlegen vi kunne hatt!

Utrolig dyktig og kunnskapsrik lege. Føler meg alltid sett og hørt etter en konsultasjon, og han forklarer alltid så godt. Kunne ikke hatt en bedre fastlege for meg og familien min, vi føler oss så trygge og ivaretatt hos Ragnar Groenhof. Helsesekretærene er også blide, imøtekommende og flinke!

Fornøyd med fastlegen vår

Jeg opplever meg godt ivaretatt og har tillit til vurderinger og anbefalinger. Tydelig, ærlig og faglig tillitsvekkende

Dyktig lege

Kunnskapsrik og engasjert lege. Brukt han i over 20 år. Må dessverre bytte fordi jeg skal flytte. Henviser videre og er opptatt av å finne riktig behandling. Legesekretærene er flinke og vennlige

Beste legen for barna og meg.

Finere lege finnes ikke. Han har en utrolig faglig kompetanse, og er medmenneskelig som få. Han følger opp utrolig godt, og tar seg alltid god tid. Aldri vanskelig å få time.
Hans grundighet og faglig interesse gjør at han aldri ( utrolig nok) tar feil og stiller alltid riktig diagnose, men er allikevel ydmyk nok til å henvise for å være sikker. Takknemlig for legen vår!

Arrogant og frekk

Jeg opplevde en lite imøtekommende lege, uhøflig og arrogant . En gang ventet jeg på venteværelset i over 20 minutter, greit det hvis jeg ikke hadde blitt avspist etter 10 min på hans kontor . Han reiste seg og sa: nå har jeg en ny pasient. Han var mest opptatt av blodprøver og røntgenbilder, ikke se hvem pasienten var. En lite hyggelig opplevelse, glad jeg sluttet der.